Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

1K bileet 18.4.09!

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 26.03.2009 03:43
Flyer
Tervehdys synkiöt!

Järjestän kotibileet 18.4. HOASin tarjoamissa kerhotiloissa Kilossa. Paikka on riittävän iso muutamalle kymmenelle ihmiselle ja tarkoituksena on saada aikaan vähän normaalia hienommat pippalot

Paikan puolesta on tarjolla perinteiset jääkaapit, videoscreenit, pöydät ja tuolit, mutta tällä kertaa on tarkoitus siirtää biljardipöytää syrjään, niin että saadaan paikalle pienimuotoinen tanssilattia (!). Raahaan tiloihin oman vahvistimeni ja subwooferin sekä jonkinmoisen DJ-mikserin. Levyjen soitosta vastaa näillä näkymin allekirjoittanut, Trauma klubista tuttu DJ Shangfu sekä DJ GsuiZ
Live-esiintyjänä Helsinkiläinen electro/EBM bändi: -sihiL. -sihiL esiintyy tänä vuonna Lumouksessa, joten täällä on mahdollisuus tulla katsomaan vähän ennakkomakua
Tässä on tullut osteltua Syn/\psin megamogulilta Kallelta ylijäämäkamaa, joten bileissä tulee olemaan UV-valot, strobo sekä pieni savukone.
Tarkoituksena on testata onko mahdollista järjestää kotibileet, jossa jengin saa tanssimaan

Bileisiin ei ole ikärajaa tai naamarajaa eikä skenepisteillä pääse vessajonon ohi, joten kaikki ovat tervetulleita!
Koska minä olen kuitenkin se, joka vastaa tilan kunnosta, haluan tietää ketä paikalle on tulossa ja että paikalle saapuvat ilmoittautuvat minulle ennakkoon yksityisviestillä tai mailitse (emanonÄTdrunkenbastardsDOTcom). Laittakaa viestiin nimenne ja mailiosoitteenne, niin annan tarkemmat ohjeet paikalle pääsystä. Tänne pääsee kätevästi Junalla (reilu 5 min. kävely asemalta).

Bileissä ei ole tarjolla muuta kuin kraanavettä ja jonkin verran kertakäyttöastioita, joten homma toimiii nyyttikesti-periaatteella. Tuokaa omat juomanne ja jotain pientä naposteltavaa tullessanne. Miellellään niin, että on tarvittaessa vara tarjota kaverillekin kuin niin että joudutte mankumaan muilta

Aikataulua ei ole vielä mietitty sen tarkemmin, mutta koska kyseessä on yksityistilaisuus, ei meitä sido minkäänmoiset valomerkit tai muut aikarajoitukset Mikäli paikalle on tulossa joku jostain kauempaa, jonne ei ole kunnollisia kulkuyhteyksiä takaisin, voi bileiden päätyttyä halutessaan yöpyä sohvalla/lattialla, kunhan tuo oman makuupussin/retkipatjan tai mitä nyt tarvitsee. Tästä pitää kuitenkin sopia minun kanssani erikseen.

Koska bileissä ei raha liiku, vaan järkkään nämä omasta halustani, olisin kovin kiitollinen kanto-, siivous-, ynnä muusta avusta - ennen ja jälkeen bileitä. Eritoten, jos joku jää yöpymään paikan päälle, olisi kiva jos aamulla auttaisitte siivoamaan paikat.

Tässä on pienimuotoinen säätäminen vielä kesken, mutta koska päivämäärä ja paikka on nyt varmistunut ilmoitan tämän jo nyt. Päivitän tarkemmat viestit tähän ketjuun, jahka asiat selviää. Tervetuloa!
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2009 11:52
Perun pahat puheeni paikalle tulemisesta. Työt haittaavat taas normaalia elämää.

Toivottavasti moni muu saapuu paikalle ja pidätte huikeat partyt.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.03.2009 17:13
Huonon päivän valitsit! Monet halukkaat (kuten minä) ovat Emilie Autumnin keikalla juuri tuolloin. Aina, kun joku järjestää isomman luokan bileet minulla on sovittuna muuta menoa -.-.
  • Lähetetty: 28.03.2009 15:13

Lainaus: Faith Black

Emilie Autumn

Jep, tiesin tuon, mutta ei voi mitään. Toi oli ainoa vapaa lauantai mikä sattui lähiaikoina löytymään. Nämä mun bileet tosin toimii hyvin myös etkoina ja/tai jatkoina tuolle Emilie Autumnin keikalle.
Emilie Autumnista puheenollen: ottakaa hyvät ihmiset kunnon korvatulpat tuonne keikalle. Kävin katsomassa ne Amsterdamissa ja se yleisön kiljunta oli jotain korviariipivän kammottavaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2009 15:20
Jos selviää hengissä Dir en Greyn keikalta, selviää mistä vain...

Vähän kyllä huonoon väliin nyt osui nämä kekkerit, on ehkä pieni mahdollisuus että tulisi jatkoilemaan Emilien jälkeen, mutta... katsotaan.
  • Lähetetty: 29.03.2009 20:13

Lainaus: emanon

ottakaa hyvät ihmiset kunnon korvatulpat tuonne keikalle. Kävin katsomassa ne Amsterdamissa ja se yleisön kiljunta oli jotain korviariipivän kammottavaa.

No ei minusta syksyisellä Tavastian keikalla nyt niin hirveätä kiljuntaa esiintynyt. Ja olin ilman korvatulppia.
Pelkäämpä etten ehdi jatkoilemaan tuonne bileisiisi, kuitenkin pitää ehtiä viimeiseen Lahteen menevään junaankin keikan jälkeen.
  • Lähetetty: 29.03.2009 22:20

Lainaus: Faith Black

pitää ehtiä viimeiseen junaan...

Aamulla menee myös junia, eikä kellään oikeasti ole rapujuhlien (krapula) lisäksi mitään fiksumpaakaan tekemistä sunnuntaisin
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2009 22:44
Houkuttaisi, mutta rahatilanteesta ei tosiaan ole vielä tietoa. :/
  • Lähetetty: 29.03.2009 23:46
Juu, ei ilmaisiin bileisiin oo kaikilla varaa
  • Lähetetty: 30.03.2009 00:24

Lainaus: emanon

Aamulla menee myös junia

Nosiiskun katsos noin niinkun öö... Nosturissa pengotaan muistaakseni laukut, niin ei voi viedä juominkeja mukanaan sinne ja sitten ei ole jatkoilla juotavaa ja sitten katsos näin... Ääh! Ilkeitä ihmiset, jotka järjestävät ilmaisia bileitä, minä en voi koskaan vastustaa hyvää (tai keskinkertaista) seuraa ja tilaisuutta kallistaa kuppia! Noh, pitää nyt vielä kysellä ystävättäreltäni, joka tulee kanssani EA:n keikalle ja hänen kaveriltaan...

Ja missäpäin Helsinkiä on Kilo? Pystyn suunnistamaan vain keskustassa ja Sörnäisissä sekä Kalliossa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit