Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

1K bileet 18.4.09!

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 16.04.2009 02:28
Jees,
Lauantai on tuloillaan ja ihan mukavasti sinne näyttäisi jengiä tulevan
Aikataulusta sen verran, että bileisiin voi tulla siis klo 16.00 alkaen, jolloin aletaan jotain musaa soittelemaan.
Klo 17.00-18.00 on (jätkien) saunavuoro, halukkaat saunojat: ottakaa oma pyyhe mukaan
klo 21.00 -sihiL live
klo 22.00 DJ-musaa

Muistuttaisin vielä, että bileissä ei ole tarjolla yhtään mitään. Toivoisinkin, että toisitte nyyttikestiperiaatteella jotain syötävää ja juotavaa. Esim. patonkeja ja tuorejuustoa, sipsejä ja dippiä, keksejä, karkkia, salaattia, leipää ja niin edelleen.
Lisäksi, kun joku kuitenkin tuo jonkin viinapullon ja sen seuraksi aivan liian vähän lantrinkia, niin olisi kiva jos toisitte mukananne mehua tai limpparia, niin olisi jotain muutakin mahdollista tehdä kuin se kuuluisa "poikkeustilabooli" (=viinaa, kraanavettä ja sokeripaloja)

Jos joku vielä arpoo tulemisensa suhteen tai on tulossa mutta ei tiedä miten päästä perille, niin laittakaa tosiaan yksityisviestillä mailiosoitteenne niin kerron
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.04.2009 10:42
Minä tuon ainakin tuota Tapio-viunaa ja vaikka limua sen seuraksi, niin saadaan ainakin vähän boolia.
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mr_Yeudah
  • Lähetetty: 16.04.2009 14:13
Minä tuon sitä vodkaa sen litran, mutta onko 1,5l pommaccia tosiaan liian vähän sille :Z ? pitänee sitten ostaa toinen pullo.
(Yeah i can bring some chips too)

Edit: Porukat tietty menee heti pöllii mun viinakset ja limut en kerkiä ite juomaan paljo mitään, ostakaa porukat viinaa.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2009 14:16
Minä voin tuoda sipsipussin + dipin (sen mausteen & kermaviilin).
  • Lähetetty: 16.04.2009 14:36
Ja kuten sanottua, olisi aika pepusta jos joku tulee bileisiin juomaan boolin pois, tuomatta itse mitään - kantakoon siis kukin kortensa kekoon.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.04.2009 20:38

Lainaus: emanon

joku kuitenkin tuo jonkin viinapullon ja sen seuraksi aivan liian vähän lantrinkia

Mihin niitä lantrinkeja tarvitsee, kun se viina on hyvää ilmankin . No ei vakavissaan. Itselläni on vielä auki mihin rahat riittää, kun pitää junamatkoihin varata sen verran ettei Helsinkiin jää. Mutta eipä minulla muutenkaan ole mahdollisuutta tuoda väkeviä mukanani, ei ikä riitä kuin 21%:n.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.04.2009 21:19
Voishan jonkun sipsipussin tuoda (:
  • Lähetetty: 16.04.2009 21:27

Lainaus: Suokas

Voishan jonkun sipsipussin tuoda (:

Asd kaikki on tuomassa sipsejä pitäis keksiä ite sit jotain omaperästä.
  • Lähetetty: 16.04.2009 21:28

Lainaus: Mr_Yeudah

Asd kaikki on tuomassa sipsejä pitäis keksiä ite sit jotain omaperästä.

No tuo karkkia? Tai dippiä?
  • Lähetetty: 16.04.2009 21:30
Tai sitten kaikki syö pelkästään sipsiä , ellen nyt jotain keksi...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit