Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

1K bileet 18.4.09!

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 12.04.2009 05:23
Flyer lisätty ensimmäiseen viestiin

Bileissä soittaa siis livenä Helsinkiläinen sihiL- ja DJ-artisteina toimivat allekirjoittaneen lisäksi Traumasta tuttu DJ ShangFu sekä DJ GsuiZ. Artistin omasta pyynnöstä sihiL- soittaa jo klo 21.00 alkaen, joten viimeistään siinä vaiheessa bileet repäistään kunnolla käyntiin Älkää missatko tulevan Lumous-artistin ilmaista UG-keikkaa

Bileet alkavat kello 16.00, joka tarkoittaa, että siinä vaiheessa musiikki soi ja valot laulaa Varsinaista aikataulua siitä milloin ja miten kukakin DJ soittaa ei ole, eikä varmaan tulekaan, tässä mennään enemmän fiiliksen pohjalta

Lisäksi tuolla on jätkien sauna klo 17.00-18.00, joten jos haluatte saunoa, ottakaa oma pyyhe mukaan. Tytöt ei kuitenkaan sauno, kun niiltä menee meikit ja sen sellaiset, joten en edes kutsu

Tärkeä pointti vielä:
Vaikka olisittekin tuttuja ja jo jossain bileissä, messengerissä tms. sanoneet tulevanne paikalle, niin pistäkäähän yksityisviestiä, niin mulla säilyy joku haju siitä ketä kaikkia tänne tulee

P.S.
Muutama ihminen on ilmoittautunut auttamaan bileiden roudaamisessa, valojen asentamisessa, ja sen sellaisessa. Jos vielä olette sitä mieltä, että haluatte auttaa joudutte tulemaan paikalle aiemmin ja tietty ilmoittamaan itsestäni minulle
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.04.2009 09:27
Hmmm... No, eipä minulla ole la muutakaan tekemistä, kun en tosiaan ole noita Emilie Autumnin lippuja hankkinut, mutta en sitten tiedä. Oli viimeksikin ihan kivaa, mutta olen vähän huono tulemaan yksinäni, jos paikalla ei sitten olekaan juuri tuttuja. x) Samoin en tiedä, kuinka jaksan, sillä silloin olen mahdollisesti viettänyt juuri viikon metsässä ryynätessä, ja koko viikon unimäärä voidanneen laskea sormilla.

Ottia tuota. O.o
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2009 13:10
Luultavasti olen tulossa, vaikka seuraavan aamun aikainen herätys hiukan arveluttaakin.. Kuulostaa kyllä niin hauskalta, että tuskinpa maltan kokonaan missata.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.04.2009 16:00
Kyllä kai sitä pitää raahautua paikalle
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2009 16:26
Yhyy eipä ole rahaa tulla tuolloin Helsinkiin
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mr_Yeudah
  • Lähetetty: 13.04.2009 23:45
Wat wat bileet mihin kaikki pääsee? mutta missä kaupungissa nämä järjestetään tässä ei sitä lukenut. (helsinki? jos näin on ni vois ehk tullaki) muoks: jahas tuossa lukeekin että hesassa hmm pitää keskustella asiasta itseni ja teidän kanssa.

muoks2: onko mahdollista että jos tulemme minä ja kaveri voitaisiin yöpyä siellä? ei jaksaisi humalassa seikkailla kotia...
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.04.2009 18:16

Lainaus: Mr_Yeudah

muoks2: onko mahdollista että jos tulemme minä ja kaveri voitaisiin yöpyä siellä? ei jaksaisi humalassa seikkailla kotia...

Toi onnistuu kyllä, jos vaatimustaso osuu yksiin majoituspaikan varustelutason kanssa Eli on siellä kaksi sohvaa ja paskanen lattia, ja kyllä sinne voi jäädä nukkumaan. Oman makuupussin/retipatjan/tyynyn ottaminen mukaan ei välttämättä ole huono idea. Lisäksi oletan jos jää yöksi niin auttaa myös seuraavana aamuna paikan siivoamisessa

Sanotaanpas samalla tässä yhteydessä kaikille muillekin tulijoille, että koettakaa pitää paikka siistinä. Roskat roskiin, tyhjät pullot ja tölkit niille varattuihin muovikasseihin ja mikäli jotain sattuu kaatumaan lattialle, niin sen sais ihan itte siivota. Samoin, jos jottain sattuu hajoamaan, niin sanokaa suosiolla mulle, niin selvitellään asia, ettei tartte pistää gooneja kenenkään perään
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 18:19
Hmhm, pitäisikö sitä tulla. Pitäiskö, eikö...? Onko siellä enää ketään siihen aikaan kun kykenen saapumaan paikalle (eli varmaan joskus yhdentoista pintaan)?
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.04.2009 21:42

Lainaus: Piiskansiima

Hmhm, pitäisikö sitä tulla. Pitäiskö, eikö...? Onko siellä enää ketään siihen aikaan kun kykenen saapumaan paikalle (eli varmaan joskus yhdentoista pintaan)?

Soittelet mulle sit kun pääset sieltä keikalta niin osaan kertoa et vieläkö on bileet pystyssä. Ja sanot Blackratille, että se voi tulla piilottelemaan mun selän taakse sinne ja odottamaan sua
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.04.2009 23:17

Lainaus: Piiskansiima

Onko siellä enää ketään siihen aikaan kun kykenen saapumaan paikalle (eli varmaan joskus yhdentoista pintaan)?

No minä ainakin meinasin saapua vasta EA:n keikan jälkeen.

Osaisiko bileiden järjestäjä tai joku muu joka Espoon tuntee, kertoa miten pääsisi mahdollisimman helposti juna-asemalta bilepaikkaan?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit