Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

1K bileet 18.4.09!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 23:25

Lainaus: Aditu

Soittelet mulle sit kun pääset sieltä keikalta niin osaan kertoa et vieläkö on bileet pystyssä.

Näin teen. Blackrat ei varmaankaan ole tulossa, muuta ohjelmaa kun on keksinyt.

Ja Faith Black, jos ollaan kerran menossa samasta paikasta aa samaan paikkaan bee, niin kävisikö jos mentäisiin samaa matkaa? Olen kuitenkin käynyt kyseisessä paikassa jo kerran (ja Kilossa muutenkin useaan otteeseen), niin saatan osata perille kohtalaisen helposti.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 15.04.2009 04:31

Lainaus: Faith Black

Osaisiko bileiden järjestäjä tai joku muu joka Espoon tuntee, kertoa miten pääsisi mahdollisimman helposti juna-asemalta bilepaikkaan?

Gaaaah!!! *kiroilee itsekseen*Kun lukisit tuon ensimmäisen viestin kokonaan niin se voisi auttaa Laitan sulle satelliittikartan ja tarkemmat saapumisohjeet, jos vaan ilmoilet itsestäsi yksytyisviestillä

Eli kaikki halukkaat, jotka arvotte, ja ette tiedä, ottakaa rohkeasti minuun, bileitten järjestäjään, yhteyttä yksityisviestillä tai mailitse emanonÄTdrunkenbastards.com niin saatte hyvinkin tarkat tiedot mitten saapua paikalle

Lainaus: Piiskansiima

Onko siellä enää ketään siihen aikaan kun kykenen saapumaan paikalle (eli varmaan joskus yhdentoista pintaan)?

Bileet jatkuvat varmuudella varmasti aamuyöhön asti, joten ei pelkoa Minä ja ja muut DJ:t olemme paikalla vielä kun tulettte paikalle, joten sinne sopii tulla jatkoilemaan. Jos taas joku miettii miten pääsee pois niin ottakaa yhteyttä yksityisviestillä, neuvon kyllä
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 15.04.2009 04:39
Tässä yhteydessä pitää sanoa, että olin kovin yllättynyt törmätessäni Jonepeikkoon Venetrian Snaresin keikan jälkeen Ette te gootit (g00tti.nettiäiset) olekaan niin genrerajoitteisia kuin kuvittelin Tuolla tulee mun bileissä tulee varmasti mieleistä musiikkia kaikille
Jos ei tule niin, itseni voi ensimmäisenä kivittää
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2009 08:45

Lainaus: Aditu

Ja sanot Blackratille, että se voi tulla piilottelemaan mun selän taakse sinne ja odottamaan sua

Blackrat ei varmaankaan ole tulossa, muuta ohjelmaa kun on keksinyt.

Yea! Katsotaan nyt. Jos raamattupiirin seura käy tylsäksi niin saatan tullakin.

Lainaus: emanon

Jos ei tule niin, itseni voi ensimmäisenä kivittää

*Lähtee keräilemään kiviä valmiiksi...*
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.04.2009 09:10

Eli kaikki halukkaat, jotka arvotte, ja ette tiedä, ottakaa rohkeasti minuun, bileitten järjestäjään, yhteyttä yksityisviestillä tai mailitse emanonÄTdrunkenbastards.com niin saatte hyvinkin tarkat tiedot mitten saapua paikalle

Yv:t ei taida oikein tulla perille kun yritin :/ Olisin kaivannut tarkempaa osoitetta kun en sitä enää muista , vaikka olinkin niissä edellisissä bileissä. Pitänee muutenkin suunnistaa paikalle julkisilla tällä kertaa kun ei ole autoa käytössä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.04.2009 09:12

Tässä yhteydessä pitää sanoa, että olin kovin yllättynyt törmätessäni Jonnepeikkoon Venetrian Snaresin keikan jälkeen

Arvaa vaan korpesiko kun en itse päässyt? (
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 15.04.2009 14:48

Gaaaah!!! *kiroilee itsekseen*Kun lukisit tuon ensimmäisen viestin kokonaan niin se voisi auttaa

Olen lukenut ensimmäisen viestin noin viisitoista kertaa, jonka jälkeen koin parhaaksi olla lukematta kyseistä viestiä enää, sillä siihen ei ollut tullut mitään lisäystä. Nyt, kun olin lopettanut ensimmäisen viestin lukemisen, tottakai joku älykääpiö tajusi laittaa lisäyksiä ilmoittamatta asiasta .

Ja Faith Black, jos ollaan kerran menossa samasta paikasta aa samaan paikkaan bee, niin kävisikö jos mentäisiin samaa matkaa?

I'm in! Käy vallan loistavasti tällainen järjestely, en nimittäin osaa lukea karttaa enkä omista navigaattoria, joten ilman paikanpäälle osaavaa seuraa eksyisin 95% varmuudella.
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2009 15:47
Itsekkään en osaa perille en ole edes espoossa liikkunut, joten jonkun olisi hyvä tulla minunkin kanssa samaa matkaa siitä asemalta.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.04.2009 16:21
Minä voin ohjeistaa porukkaa paikalle. Sinne menee suora tie jos oikein muistan
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.04.2009 17:01
Agh, ehkä me nyt sitten tulemme kuitenkin Jonen kanssa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit