Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

1K bileet 18.4.09!

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.04.2009 21:35

Lainaus: Mr_Yeudah

Tai sitten kaikki syö pelkästään sipsiä , ellen nyt jotain keksi...

Leivo vaikka pipareita. :P
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.04.2009 22:06

Lainaus: Heetteri

Leivo vaikka pipareita. :P

Gaah... tulee mieleen ne Kallen leipomat piparit Syn/\psin pikkujoulubileisiin aikoinaan: pipari, sen päällä musta pääkallokarkki ja tomusokeria.... Sheesh...

Mut joo, tuolla ei oikei ole kunnollisia kokkailumahdollisuuksia. Siellä taitaa olla keittolevy ja jonkinlainen mikron kokoinen uuni/grilli jonka toiminnasta minulla ei ole mitään hajua.
Itse ehdottaisin, esimerkiksi sitä että tuotte jotain valmiiksi paistettuja patonkeja ja niiden päälle tuorejuustolevitettä. Hyvää ja helppoa. Joku leipä vois olla kanssa jees..
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.04.2009 22:21
Käykö ei lämmitettävä patonki? Kun jos niitä kotona lämmittelee tulee niistä helpolla karseen kovia koppuroita kun jäähtyvät ...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2009 22:35
Mietinpä tässä että sitähän voisi tulla myös etkoilemaan. Hmm. Jos jaksaa laittautua niin aikaisin. On se jännä. Mutta enivei, minä tuon jälleen karkkia!
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.04.2009 07:34
Minä tuon patonkia ja valkosipulilevitettä. Toivottavasti paikan päältä löytyy sitten veitsi millä sitä patonkia voi leikata ja levitettä levittää, koska niitä en ala mukanani raahaamaan.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 17.04.2009 17:52
Tarkastin tuon kerhotilan juuri ja totesin, että siellä näkyy sittenkin olevan mikro. Tosin se on juuri siinä kunnossa, kuin voi opiskelijoiden julkisessa käytössä olevan mikron olevan, eli pärskeitä piisaa...
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.04.2009 01:48
Jos kaikki tuovat sipsiä niin minä tuon Hyvää....
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.04.2009 04:08
Oh yeahs! tänään pääsee ryyppäämään kunnolla(tänne bileisii) (lauantaina) alottelin jo vähä täs perjantaina!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.04.2009 10:09
No minulle bileiden funktio ei onneksi ole yksinomaa ryyppääminen, sitä meininkiä on todistettu ikävän paljon että 16v penskat oksentelevat parvekkeelta tms... >: /
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.04.2009 11:41
Migreenit on ikäviä - pilaa kaikki suunnitelmat. Pitäkää hauskaa!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit