Gootti.net

Mustikkamaa-BBQ (yritys 3)

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.07.2009 12:56
Jo parina edellisenä kesänä on aiottu järjestää se grillausmiitti siellä Mustikkamaalla mutta aina on jäänyt tekemättä. Josko se tänä kesänä/alkusyksystä pidettäis?
Eli siellä on pitkästi hiekkarantaa ja se iso grillauskatos jossa mahtuu istuun toooodella paljon jengiä ja kaikki tykötarpeet makkaranpaistoon on valmiina aina hakatuista haloista lähtien, kunhan muistaa ottaa stidit ja safkat mukaan!
Sinne olis kiva mennä vähän syksymmällä, sillee et on jo aika pimeetä mut lämmintä kuiteskin. Ehdotan näin alkajaisiksi elokuun loppua tai syyskuun alkua (ei voi vielä ilmoista tietää)
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2009 15:49
Tämäkin on hyvä idea.Toivottavasti saadaan tämäkin toteutettua.Mä olen ainaskin messissä.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.07.2009 17:33

Lainaus: Ninni

Ehdotan näin alkajaisiksi elokuun loppua tai syyskuun alkua (ei voi vielä ilmoista tietää)

Muistahan että elokuun vika viikonloppu on Jannen miitti ja 5.9 Hämeenlinnamiitti
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.07.2009 12:35
Jeejee, mä olen ainakin mukana!

... olipas sisällökäs viesti!
  • Lähetetty: 15.07.2009 15:16

Lainaus: MustaHukka

Muistahan että elokuun vika viikonloppu on Jannen miitti ja 5.9 Hämeenlinnamiitti

Oh, how could I forget...?! No ei tietenkään samaan syssyyn kaikkee! Tätä miittiä mietitään ihan kaikes rauhas nyt (kunhan ei niin rauhas ku kesällä 2007 ja 2008 et jäi koko roska pitämättä! )
Mutta tänä vuonna tää tosiaankin järkätään!!! Unohdetaan ne soihdut, mangakuppilat sun muutkin kaffittelut ja nautitaan nyt ulkoilmasta kun kerrankin voidaan!!! Tässä nyt on tulossa jo 2 Suomenlinna-miittiä, tää Mustikkamaa-grillaus ja varmaan järkkään jonku perus-nurtsi-istujaisen vielä jossain välissä johki stadin pikku maapläntille, joten eiköhän tässä näitä miittejä ole ihan riittämiin? Hyvä kun saadaan nämä toteutettua. On tosiaan vielä Jasun Fiskars-miitti, Pohojammaa-miitti, Hämeenlinna-miitti ym ja se goottiristeilykin aiottiin järkätä!! Joten tekemistä ja yhteistä kokemista on nyt sunnitteilla niin paljolti että ne kaffireissut jääköön syksylle!!!!
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 15.07.2009 15:38
Minäkin mukana koska tämä on sellainen ajankohta ettei ainakaan ole mitään tiedostettavaa tekemistä tuolloin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.07.2009 16:24
mä en lupaile mitään etukäteen, mutta näkee sitten kun ajankohta on päätetty !
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.07.2009 14:30
Tsiigailen jos pääsisin, olis siisti grillailla koottiporukalla
  • Lähetetty: 29.07.2009 19:51
Mua jotenki masentaa, joten ajattelin alkaa piinata teitä tällä miitillä. Mikä ajankohta sopis? Tätä hommaa kohtaan on jo 2 vuotta ollut kiinnostusta aika paljon vaikkei sitä olekaan saatu järkättyä, joten olis kiva saada sinne nyt kaikki halukkaat mukaan (mikä ei tietenkään ole mahdollista) mutta ainahan sitä voi yrittää... Yleisesti positiivista on se, että tänä kesänä ulkona järkättyjen miittien määrä ylitti jopa vuonna 2007 pidetyt, eli niitä on ollut aika paljon, mutta silti kaipaan lisää. Vielä toinen Suokki-reissu, joku yleinen nurtsi-istujaisilta ja TÄMÄ!!!!!! Eli jos 3 ulkomiittiä vielä saadaan (mieluusti enemmän) tälle kesälle niin sit olis ihan jees... Vuosi sitten kun oli vaan Tuska ja Lintsi-miitti, vaan 2 kesämiittiä!!! No siinähän se neljäs nyt tulikin, eli sitä Lintsi-miittiä kyseltiin aiemmin. Eli sekin pidetään, mut nyt pitää puhua tästä grillausreissusta koska senhän ketju tää on.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.07.2009 20:01

Lainaus: Ninni

Mikä ajankohta sopis?

Oisko joku elokuun viikonloppu? Mulla alkaa koulut elokuussa kuten varmaan useilla muillakin [/työ], että vkloppu olisi varmaan se paras vaihtoehto,

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit