Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mustikkamaa-BBQ (yritys 3)

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.08.2009 12:58
Noniin, eipäs nyt tässä enää siitä Lintsistä, pitäydytääs aiheessa, eli sopiiko teille viikon päästä lauantaina tuo grillausreissu??!! 15.8 siis. Se on todella kiva mesta, eikä tarvi roudaa muutaku makkarat mukana kun siellä on tulentekotarpeet valmiina. TÄNÄ VUONNA TÄMÄ PIDETÄÄN PERKELE!!!!
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2009 13:08

Lainaus: Ninni

PIDETÄÄN PERKELE!!!!

Joo joo.

Onks kukaan käyny kattomassa missä kunnossa se grilli on?
  • Lähetetty: 08.08.2009 13:12

Lainaus: tapsuli

Minä voin huomenna mennä katsoon. Siellä kyllä joka ilta käy joku poppoo grillaileen, eli sinne kun sit mennään niin saattaa mesta olla täynnä jotain skeittareita (oliks ne ne apinat? ) tai mitä lie hippejä, mut aina kun näin on ollut ja frendiporukalla ollaan menty, niin joko tila on jaettu sit puoliks porukoiden kesken ja on ollut ihan ok meno tai sit ne siellä ensin olleet on nielleet makkaransa pakoon juostessaan (todennäköisempi vaihtoehto)
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.08.2009 14:41
15.8 näyttää mainiolta. Varaan sen päivämäärän Sitten pitää vielä hommata grillattavaa.
... kuka muuten grillaa, vai grillaavatko kaikki omansa? Pelkään että sytyn taas tuleen
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: tapsuli
  • Lähetetty: 08.08.2009 15:22

Lainaus: neo_shaman

... kuka muuten grillaa, vai grillaavatko kaikki omansa? Pelkään että sytyn taas tuleen

No määhän joudui/sain grillata pohjanmaan miitissä mun ja ninnuskan lerssit.
Kait mä sit tarvittaessa grillaan sinunkin? Vai otanko vaahtosammuttimen mukaan että pääset tiputtamaan sen veteen?
  • Lähetetty: 08.08.2009 15:24

Lainaus: neo_shaman

kuka muuten grillaa, vai grillaavatko kaikki omansa? Pelkään että sytyn taas tuleen

eka roihahtaa ja Neon keesi kärventyy mustaks Älä pelkää pikku kulta, lupaan ettet syty tuleen tällä kertaa. Eikös se vähän ole niin, että kun porukalla mennään niin äijät pistää tulen palamaan ja kaikkien safkat sit lyödään ritilälle ja äijät saa niitä lihoja/makkaroita/vartaita siinä käänniskellä ja tarjota ne sit muijille kertakäyttölautasilla! Ne vartaat muuten oliskin hyvä idea! Miten tehdään, ottaako jokainen omat safkat vai jaetaanko ruokatavarat silleen et jokaisen pitää tuoda jotain tiettyä? Vartaat on herkullisia kun laittaa tomaattia, paprikaa, ehkäpä palan leipää ja jotain lihaa väliin. Tietty myös kasvisvartaita ja tofumakkaroita ostetaan jos joku on vegetaristi tai vegaani.
Mä muuten tuon ne lautaset ja mukit! Suokki-reissulla oli ongelmia niiden limsamukien kans kun ei kehdattu pyytää niitä mistään ja tapsuli sit rohkeni kysyä eräältä kiskalta.
Olis hyvä jos nyt ilmoittaisitte kuinka moni on tulossa niin tietäis kuinka paljon mitäkin ostetaan ym.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2009 15:33

Lainaus: tapsuli

Mä tiedän missä se on, muutamia kertoja siellä ukkelin kanssa grillaillut.

Paitsi että toi 15.8 ei taida käydä mulle. Silloin on äijän bändikaverin häät jossain Vihdissä ja munkin pitäisi kai mennä sinne. Täytyy nyt vielä tehdä tiedusteluja, mutta näillä näkymin toi 15. ei käy mulle.
  • Lähetetty: 08.08.2009 15:39

Lainaus: TaruinenAave

näillä näkymin toi 15. ei käy mulle.

Aargghh!!!! Mitä me nyt tehdään??!!

Muoks: entäs, käviskö useemmalle sit sunnuntai, eli 16.8?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2009 15:44
Sunnuntai kävis mullekin! Mites muut, olisko päivä teille ok?
  • Lähetetty: 08.08.2009 15:48
Oi toivottavasti 16.8 käy muille!!!!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit