Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.07.2007 13:40

Lainaus: Zettel

Faijani väittää tuollaista. Sitten hän väittää että suurin osa gooteista (hän siis toisinsanoin tarkoittaa että kaikki gootit...) kaataa hautakiviä, harrastaa saatananpalvontaa ym.

hei tämmönen isukki mullakin! ja sen koko stnan suku! nekun ovat niitä helluntalaisia. ei mua oo turpaan vedetty mut saarnoja on tullu tosi paljon
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.11.2007 19:08
on pari kertaa lyöty iha vaa tyylistä johtue
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 28.12.2007 23:12
Mä en kyllä älyä, ku on ollu montaki läheltäpiti tilanteita. Koskaan ei sit kuitenkaan ole turpaan tullu. Metrossa kerran joskus pari vuotta sitten yks juoppo alko kuristamaan, mutta se sitte avitettiin pienellä väkivallalla ulos sieltä. Ehkä mulla sit vaan on tarpeeks hyvää tuuria ja ehtiihän sitä tässä vielä.

Yleensä kyllä selvii puhumalla nuo jutut, ku joku haastaa riitaa.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.12.2007 22:34
Ei onneksi, eikä ole pahemmin edes huudeltu tia miltään taholta saarnattu. Pienet valitukset vanhemmilta tuli aikoinaan mustasta huulipunasta, muttei mitään sen pahempaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.12.2007 23:16

Lainaus: HepZusi

Mä en kyllä älyä, ku on ollu montaki läheltäpiti tilanteita

Mulla ei oo ollut mitään tilanteita. eipä oo kukaan uskaltanut, ja parempi onkin koska vastaan sit samalla mitalla
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.12.2007 23:27

Lainaus: poison

onkin koska vastaan sit samalla mitalla

mulla sama senne. Mikä ei oikeen kannata, koska köh, ottaisin todennäköisesti siinä tappelussa turpaan. Oli aika lähellä tänään, ku kliseinen musta hoppari puski kyynärpäällä kylkeen kioskilla.
Olin alkaa aukomaan päätäni, mutta kaikeks onneks aloinkin nauraa:eikä seurauksia.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2007 23:43
Jotain huutoja on tullu "ooks joku gootti vai?", "Ooks uskovainen.. olisin luullu sua saatananpalvojaks!".. ja kaikkee muuta. Vanhemmat tädit saattanu sit vaa tulla ihasteleen mun hiuksia "Miten nää on kiinni. Voiko näiden kanssa käydä suihkussa? Mäkin haluan tollaset hiukset", "Kattokaa mitkä karvat sillä on jaloissa.(karvasäärystimet siis)" Se on ihan kivaa mut sitku niiden pitää hipelöidä niitä hiuksia. Mutsi saattaa huomauttaa "kyllä on taas vaatteet sulla tänään. Olis paljon hienomman näköstä, jos sulla olis edes ehjät sukkahousut."

Turpaan ei oo ikinä onneks tullu. Halveksuvia katseita tosin joo.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 31.12.2007 00:11

Lainaus: Layil

Vanhemmat tädit saattanu sit vaa tulla ihasteleen mun hiuksia

Mulla tuli tänään yks kassialma kyselemään humalapäissä että saako tommosia sinisiä hiusvärejä muka kaupasta, ku hänellä on vaa tommone ruskee. Sanoin huviks että ne on luonnostaan sen väriset ni hän rupes horisee, että mun on sit ihan pakko olla kotosin Marsista. Sori tosi paha offtopiccaus. Tuli vaan mieleen tosta
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2008 21:54
ei kukaan ole vain saarnattu, ja jos edes yrittäisi niin meikäläinen olis jo kaukana.
Kirjoittanut: Dina_NGT (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.02.2009 12:12

Lainaus: Layil

Turpaan ei oo ikinä onneks tullu. Halveksuvia katseita tosin joo.

Ihan tuttu juttu mitäpä tähän sit enää lisää

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit