Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 20:57
En ole itse joutunut pahoinpitelyn kohteeksi mutta saanut osani muitten nujakoissa kun on menny riitapukareitten väliin... Tai jostain syystä jäänyt ventovieraitten tappelun "alle".
Pari kertaa on ollut tilanteita kyllä kun ns. tavikset on tullu uhoamaan ollessamme keikoilla metalliporukassa ja tappeluksihan se sitten on lähes aina kärjistynyt näissä tapauksissa. Mutta aina on niin että nämä metallistit on yrittäny lähteä joko paikalta tai ollu rauhassa paikallaan käskien sen uhoavan ääliön painua helvettiin ja se toinen osapuoli käynyki kiinni.
Yleensä on menny vielä niin että se joka ei sitä tappelua edes alottanu, heitetään ensin pihalle ja se kukkoilija saa jatkaa mesoamistaan.

Kerran oli tilanne myöskin kun yhen kaverin kimppuun kävi joku idiootti yhtäkkiä ihan ilman syytä, sai kyllä kaverilta se tyyppi onneksi turpiin sen verran hyvin ettei enää toista kertaa ole erehtynyt tekemään samaa.
Ihan hlvetin ärsyttävää joka tapauksessa.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2009 21:25
No täälläpäin nuo ketä saa varoo on just jotai teinejä, joilla on joku goottivastanen kausi menossa...
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.03.2009 23:35
Ironista on kyllä se, että saa tuomitsevia katseita somaleilta ja maahanmuuttajilta.. Tulleet uhoamaankin. Ja siis... Eikös jutun pitänyt olla niille niin ettei heitä pitäisi ulkonäön perusteella tuomita?
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2009 19:53

Lainaus: Berzerker

Ironista on kyllä se, että saa tuomitsevia katseita somaleilta ja maahanmuuttajilta.. Tulleet uhoamaankin. Ja siis... Eikös jutun pitänyt olla niille niin ettei heitä pitäisi ulkonäön perusteella tuomita?

Minä olen huomannut samaa. Somalimiehet yrittävät paheksua todella paljon. Mutta maahanmuuttaja-naisimmeiset katselevat vaan ja eivätkä sen kummempia välitä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.03.2009 22:41

Lainaus: Arvet

Somalimiehet yrittävät paheksua todella paljon.

joo. Mä asun Oulussa, täällä ei ole somaleja paljon ollenkaan. Kun asuin Tampereella täs joku vuosi sitten niin somalit oli aina huutelemassa idioottimaisia kommentteja ja käymässä päälle jos sanoi yhtään mitään vastaan.

ja niin, koska tääl pohjoses somaleja ei ole paljoa, niin ne ei uskalla uhota. Heti on läjä "isänmaallisia" antamassa samalla mitalla takaisin. Mä en ole rasistinen, ei siinä oo mitään rasistista jos sanoo faktan ääneen. En varmaan sit kuitenkaan ole niin suvaitsevainen kuin luulin, sillä mä oon alkanut pelkäämään somaleja.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.03.2009 01:00

Lainaus: Cata

sillä mä oon alkanut pelkäämään somaleja.

Ja syystä... Eiku! SENKIN RASISTI! olet paha ihminen sinulla ei saa olla oikeutta pitää stereotyyppejä, jotka ylläpitävät suojeluvaistoasi!
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2009 18:25
No, sitten kun suloiseen Suomeemme vielä otetaan lisää pakolaisia. Siitä seuraa vain ongelmia. Kun he tuovat tänne omat tapansa ja näkemyksensä. Tulee väkivaltaa jne. Nämä asiat ovat vain alkusoittoa mitä on tapahtunut -90-luvulla täällä Joensuussa (tietenkin jos ulkomaalaisia tulee lisää). Ja ei siitä ole kauankaan kun maahanmuuttajia laitettiin turpiin Kajaanissa. En näe kovinkaan ruusuisena sitä tulevaisuutta jos ulkomaalaisia tulee lisää ja ne sikiävät keskenään. Etelä-Afrikka on hyvä esimerkki mitä seuraa kun valkosia ja mustia on samassa maassa. Siinä ei ole mitään eroa jos valkoiset hakkaa mustia Suomessa tai mustat hakkaa valkoisia Afrikassa. Kerran olin lähdössä Keniaan (ei tullu matkaa kun rahoitus kaatui) ja minua varoitettiin että se saattaa olla "vaikea" (en muista mikä oli se kuvaus siitä, no ei sillä ole väliä) reissu valkoihoiselle. En tiedä mitä tuttava tarkoitti mutta ajattelin että se voisi olla jotain rasismiin viittaavaa.

Tiedän että joku voi leimata minutkin rasistiksi, no ei se mitään minä suon sen hänelle. Mutta rasistiksi leimaaminen ja yleensäkin herjaavien nimien antaminen ei muuta mitään.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.03.2009 22:55

Tiedän että joku voi leimata minutkin rasistiksi, no ei se mitään minä suon sen hänelle.

Ei se mitään rasismia oo kun kertoo tosiasioita. Mielipiteet on sit asia erikseen. //tää on kyllä jo rasismiin liittyvää keskustelua eikä niinkään mitään gooteille pään aukomista.

Mut sanon vaikka omaksi puolustuksekseni että kaikki romanit, joita oon tavannut, ovat olleet ihan mukavia. Yläasteella eräät romanisiskokset oli melkein ainoita tyyppejä, jotka koko koulussa puhui mulle. Ne kehui mun vaatteita ja kenkiä ja juteltiinpa sitä muutenkin.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2009 23:25

Lainaus: Cata

Mut sanon vaikka omaksi puolustuksekseni että kaikki romanit, joita oon tavannut, ovat olleet ihan mukavia. Yläasteella eräät romanisiskokset oli melkein ainoita tyyppejä, jotka koko koulussa puhui mulle. Ne kehui mun vaatteita ja kenkiä ja juteltiinpa sitä muutenkin.

Melkein kaikki mun tapaamat romanit ovat olleet mukavia. Romaninaisilta saa tosiaan usein kehuja pukeutumisesta ja pitkistä hiuksista. Romanit tuntuvat arvostavan naisellista pukeutumista, vaikka eivät niinkään paljastavaa.

Tiedän että joku voi leimata minutkin rasistiksi, no ei se mitään minä suon sen hänelle. Mutta rasistiksi leimaaminen ja yleensäkin herjaavien nimien antaminen ei muuta mitään.

Tästä on keskusteltu viime aikoina paljonkin tuolla Rasismi ja muu yleinen asenteenne -ketjussa. Odotan parhaillaan, että joku maahanmuuton puolustaja esittäisi ketjussa kunnon perusteita mielipiteilleen, koska mielipiteiden vaihto alkoi mennä moralisoinniksi. Eipä ole ainakaan vielä kukaan vastannut. Voisi siis olettaa, että monikin on kanssasi samoilla linjoilla tässä asiassa, tai sitten asia ei edes kiinnosta. Mulle eivät somalit tai muutkaan afrikkalaissyntyiset ole kuitenkaan koskaan huudelleet.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.03.2009 09:05
Joo, siirretäänpä rasismikeskustelu sinne minne se kuuluu, ihmiset.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit