Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2006 09:01
Lainaus: Ninni ja päästin suustani yhden kaverilta opitun jutun

mikä juttu?
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:01
Oon kuullu sellasesta tapauksesta, että jotkut hopparit on joskus vetäny goottia turpaan, mutta ne varmaan sai takasin aika kunnolla...
Mua itteäni ei oo kukaan fyysisesti pahoinpidelly goottiudesta. Henkisesti kylläkin...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:32
Ei. Olen sen kokoinen, että minulle ei yleensä aleta edes kännipäissä. Koetan myöskin välttää tilanteiden kärjistymistä vetäytymällä tyylikkäästi sivuun oikealla hetkellä, olenhan älykkäämpi kuin p*skanjauhajat.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.11.2006 22:54
Lainaus: Zettel Jos haluat paljastaa niin mikäköhän se juttu voisi olla jolla sait ne jätkät "kalpenemaan"?

No...en halunnut kertoo mihin se oikeesti liittyi se juttu, joten kiersin sen osan sanomalla et oli kaverilta opittu juttu. Ja olihan se tavallaan, koska tää kyseinen kaveri mut aikoinaan sai kiinnostumaan näistä tietyistä asioista. Äh! Nyt mentiin taas tälle mun ainoalle aralle alueelle, eli uskonasioihin, ja alan siinä vaiheessa soperrella ties mitä. Hmm... miten mä nyt tän muotoilisin..... Se oli eräänlainen "loitsu" (saisipa ton viimisen sanan näyttämään pienemmältä tekstiltä). Tuolla viestiketjussa jossa kysellään mihin kukin uskoo, tulin lopulta viime viikolla kaapista, lue sieltä niin tajuat mistä vois olla kyse. En voi sille mitään, et mun on vaikee puhua näistä asioista. En tiedä miks. Jotku kertoo niin avoimesti. Mut sit jos käyt lukeen mistä on kyse, niin ymmärrät, etten voi tähän sitä sana sanalta kirjoittaa. Ja se tapa jolla sen suustani päästin vaikutti myös. Sanoin sen samanaikaisesti kiivaasti mutta kuitenkin kuiskaten. No, pääasia että toimi. Sori etten voi vastata tän enmpää
  • Lähetetty: 27.11.2006 22:55
Lainaus: Caiss mikä juttu?

Lue toi ylempi ja yritä ymmärtää. ois pitäny jättää kertomatta koko tapaus, nyt tuntuu taas niin suojattomalta.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.11.2006 06:16
*hymyilee tietäen ja nyökkää Ninnille, säästäen sanojaan ja antaen ymmärtävän katseen silmissään kertoa kaiken*
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.11.2006 19:49
jaa no perusärjymistä kyllä on tullu mutta ei päälle ainakaan toistaiseksi ole tullut
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.11.2006 20:08
Lainaus: Ninni ..... Se oli eräänlainen "loitsu"

Ymmärrän. Mäkin olen lukenut Varjojenkirjasta yhden loitsun/manauksen, jonka on tarkoitus suojella lukijaansa eräänlaisella hyvän energian kentällä. Varmaan ymmärrät.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.11.2006 16:00
Lainaus: poison Mäkin olen lukenut Varjojenkirjasta yhden loitsun/manauksen, jonka on tarkoitus suojella lukijaansa eräänlaisella hyvän energian kentällä. Varmaan ymmärrät.

Saakohan niitä Varjojen kirjoja voisi saada?
  • Lähetetty: 29.11.2006 16:58
Lainaus: MrLuckarin *hymyilee tietäen ja nyökkää Ninnille, säästäen sanojaan ja antaen ymmärtävän katseen silmissään kertoa kaiken*

*Ninni hymyilee nyökäten takaisin*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit