Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.11.2006 20:11
Minäkin olen kyllä aloittelija ihan pahimmasta päästä.

Mutta sanoisin että tokihan omaan varjojenkirjaansa voi vaikka kopoida kokonaisen sivuston jos huvittaa, mutta ehkä järkevämpää on ottaa aluksi jostain luotettavalta sivustolta niistä tiedoista selvää esimerkiksi ja niistä sitten kehitellä omassa päässä ajan kuluessa ne omimmat jutut.

Veikkaisin kyllä nimittäin että ne mitkä jutut itselleen luontaisesti tuntee omakseen, toimivat huomattavasti paremmin kuin jos taas seuraisit orjallisesti jonkun toisen ohjeita, jotka ehkä hänelle itselleen ovat ne sopivimmat.

Ei ole taas Ronjan jutut menny yhtään offtopiciksi. Anteeksi.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.11.2006 20:37
Lainaus: Pudotus Veikkaisin kyllä nimittäin että ne mitkä jutut itselleen luontaisesti tuntee omakseen, toimivat huomattavasti paremmin kuin jos taas seuraisit orjallisesti jonkun toisen ohjeita, jotka ehkä hänelle itselleen ovat ne sopivimmat.

Ton mä ymmärrän, ja uskon niin olevan. Eli että soveltaa ne jutut itselleen sopivaksi. En oo tosiaan itsekään mikään asiantuntija. Mutta pikkuhiljaa sitä oppii kaikkea.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.11.2006 21:12
Lainaus: SaMArA Varjojen kirja kuuluu tehdä itse. Ei sitä osteta.

totta turiset
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2006 15:06
Lainaus: Pudotus Tietysti kaikki on jo sanottu, mutta.

Eihän niillä sanoilla oikeastaan edes ole merkitystä. Ne vain auttavat kanavoimaan voimaa...
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti