Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.11.2006 20:11
Minäkin olen kyllä aloittelija ihan pahimmasta päästä.

Mutta sanoisin että tokihan omaan varjojenkirjaansa voi vaikka kopoida kokonaisen sivuston jos huvittaa, mutta ehkä järkevämpää on ottaa aluksi jostain luotettavalta sivustolta niistä tiedoista selvää esimerkiksi ja niistä sitten kehitellä omassa päässä ajan kuluessa ne omimmat jutut.

Veikkaisin kyllä nimittäin että ne mitkä jutut itselleen luontaisesti tuntee omakseen, toimivat huomattavasti paremmin kuin jos taas seuraisit orjallisesti jonkun toisen ohjeita, jotka ehkä hänelle itselleen ovat ne sopivimmat.

Ei ole taas Ronjan jutut menny yhtään offtopiciksi. Anteeksi.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.11.2006 20:37
Lainaus: Pudotus Veikkaisin kyllä nimittäin että ne mitkä jutut itselleen luontaisesti tuntee omakseen, toimivat huomattavasti paremmin kuin jos taas seuraisit orjallisesti jonkun toisen ohjeita, jotka ehkä hänelle itselleen ovat ne sopivimmat.

Ton mä ymmärrän, ja uskon niin olevan. Eli että soveltaa ne jutut itselleen sopivaksi. En oo tosiaan itsekään mikään asiantuntija. Mutta pikkuhiljaa sitä oppii kaikkea.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.11.2006 21:12
Lainaus: SaMArA Varjojen kirja kuuluu tehdä itse. Ei sitä osteta.

totta turiset
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2006 15:06
Lainaus: Pudotus Tietysti kaikki on jo sanottu, mutta.

Eihän niillä sanoilla oikeastaan edes ole merkitystä. Ne vain auttavat kanavoimaan voimaa...
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2006 20:58
Olin tossa perjantaina ulkona yhden samanhenkisen jätkäkaverini kanssa. Istuttiin penkillä, juteltiin ja juotiin. Sitten ihan yhtäkkii siihen tuli joku 50-vuotias äijjä ja tuli haastamaan riitaa kaverini kanssa. Ne siinä ******** toisilleen ja tää äijjä uhkas tappaa sen. Kertoipa se myös, että se on tällä hetkellä ehdonalaisessa ja on istunut linnassa taposta. Tuossa vaiheessa alkoi jo pelottamaan. Sitten siinä kaveriani koitin kovasti puolustella, mutta tää äijjä hakkaa sitä päähän ja kovaa! Mietin, et pitäisköhän heittää kaljapullo päähän tai jotain! Olin jo niin paniikissa! Sitten ihan yhtäkkii se äijä anto mulle turpaan! Ja kunnolla! Kivat mustelmat mulla nytten... Kaverini sai onneksi häädettyä tyypin pois. Mut ihan shokissa vieläkin oon. Ei tollasta ennen oo tapahtunu.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.12.2006 16:06
Lainaus: blackie Mietin, et pitäisköhän heittää kaljapullo päähän tai jotain!

Olisi varmaan kannattanut. Yleensä kännissä olemisessa on se hyvä puoli, että ainakin minä leimahdan hetkessä vihani huipulle. Paha vaan, että sinut oltaisi varmaan tuomittu siinä samalla pahoinpitelystä, ei väliä, vaikka vain puolustauduit. Tätä on tämä 'demokratia', puolustellaan väkivallantekijöitä ja silitetään raiskaajien päätä .
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.12.2006 18:55
Lainaus: Velvet Grey Tätä on tämä 'demokratia', puolustellaan väkivallantekijöitä ja silitetään raiskaajien päätä .

Just noin. Sitten jos vähän vedät nenään jotain katuryöstäjää, niin koppia heilahtaa. Tosi ilkeä tilanne toi Blackien kertoma. Viimeaikoina foorumilla esille tulleiden tapausten valossa alkaa tuntuun, että eiköhän aleta liikkuun 10-hengen jengeissä.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 22.02.2007 17:24
Ei oo tähän mennessä. Harjoittelussa olessani jotkut kattoo vähä kieroon.

Kyllähän tällä paikkakunnalla vielä jotkut naureskelee, huutelee, tuijottelee...

Yläasteella tultiin sanoamaan, että "oot sä joku saatananpalvoja, yrität sä olla kova?" Joten ei onneksi sen enempää...
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.02.2007 19:40
Mä nyt en oo niin provosoivan näkönen niin en saa kauheesti palautetta... mitä nyt vähä töykeetä läppää joskus. Yheltä tyypiltä koulussa tuli ihan hauska kommentti: "Oot niin gootti että juot varmaan kahvinkin mustana."
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 22.02.2007 21:38

Lainaus: blackie

Mut ihan shokissa vieläkin oon. Ei tollasta ennen oo tapahtunu.

kai tuosta voi jo rikosilmoituksen tehdä..?
mut pahoinpideltiin 13-vuotiaana, tunsin sen jätkän entuudestaan. enkä mitenkään kivoista yhteyksistä. tässä vaiheessa, kun tyyppi on karannut vieroitushoidosta, kaduttaa etten tehnyt sitä rikosilmoitusta.

mutta se ei nyt pukeutumisen takia ollut, todellakaan. siitä ei oo ite asiassa koskaan sanottu pahaa sanaa. peruskoulu on tietty eri asia.
Mutta muista asioista sitten... naiset kun toisinaan kerjää catfightien perään.

nykysin lyön ekana takaisin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!