Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: korppi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.02.2007 22:11
ei oo muuta kun perään huudeltu, monet kyllä tullu tyyliä kehumaan. oma ukko kyl kerran kännipäissään huuti et olen olevinani joku yön ruhtinatar ja se ei siitä tykkää, mutta sehän onsen ongelma minä pidän itsestäni tälläisenä kuin olen ja se on pääasia. mutsi tykkää ihan mielettömästi mun puvuista,kehuja siltä tulee paljon. toisin kuin velipojalta jota kyl vielä mätkäseen turpaa ku aukoo päätään liikaa.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.02.2007 22:14
Mä oon saanu turpaan monta kertaa. Ei siinä mitään ihmeellistä, se vaan on mun säkää. Jostain teini-ikäisestä lähtien sitä sattuu aina silloin tällöin. Välillä olikin monta vuotta hiljaista, mutta viimeinen vuosi on ollut aika vauhdikas taas. Yleensä mun ei tarvi tehdä mitään, mun ulkoinen habitus vaan saa aikaan ihmisissä jotain vammareaktioita vissiin. Kenties pitäis olla joskus hiljaakin, mutta minkäs mä voin sille, että suu puhuu ja aivot tulee muutaman lauseen perässä.

Viisi hammasta on poikki ja kasvoissa pahoja rustottumia. Tällä hetkellä on molemmat silmät vieläkin mustana viime kerrasta. Nenävarressa on arpi. Eipä kai muuta, takaraivossa on vissiin hiusten seassa jotain jälkeä.

Enpä jaksa valittaa. Se vaan kuuluu elämään, olen alistunut osaani. Onnen määrä maailmassa on mun näkemyksen mukaan vakio ja mun koko elämänkaaren mittainen katharsis varmaankin aiheuttaa monille muille parempaa onnea elämässään. (Tosin on mulla toinenkin teoria omasta roolistani tässä julmassa shakkipelissä.)
Kirjoittanut: BlackMetalNeito (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.02.2007 23:28
mummot yleensä jotain siunailee, pahimpia on semmoset n. 50-60 vuotiaat vanhat rouvat, siitä vielä vanhemmat ihmiset eivät enään oikein edes tajua että pukeutuu jotenkin ihmeellisesti. äiti on ollu punkkari nuorena ja ymmärtää täysin mun hössötykset, tykkää itekin näistä mun musiikeista ja keikoillekin lähtee monesti mukaan. Äitin kanssa keikalle jee!
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.02.2007 07:54
no yläasteella, vaikka sillon en pukeutunut kovin huomiotaherättävästi, yks tyttö hakkas miut ilmeisesti just sen takia että en ollu just oikeannäköinen. tai ei hakannu mut heitti yli olan selälleen maahan ja potki vähän kylkiluihin. sellasta lystiä!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.02.2007 07:55
Ei... mut mua on tullu pissikset halailemaan, ku niistä oli ihanaa ku oon erilainen. Se oli kauheampaa ku se,että joku olis hakannu henkihieveriin.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.02.2007 08:05
hahah tuo oli ihan mahtava juttu ^
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.02.2007 10:23
Minuakin ovat tulleet humaltuneet "pissikset" halailemaan ja sanomaan, että rakastavat ja arvostavat minua.
Se on kyllä tosiaan aivan kammottavaa ja nolostuttavaa.

Mutta aiheeseen palaten..
Kukaan ei ole koskaan minua lyönyt johtuen pitkälti sukupuolestani ja vahvasta persoonasta.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.02.2007 10:25

Lainaus: raavittu

Se oli kauheampaa ku se,että joku olis hakannu henkihieveriin.

Voi jeesus, mä voisin jokaisen turpakeikan vaihtaa vaikka viikon pituiseen halailusessioon sadan pissiksen kanssa.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.02.2007 11:04

Lainaus: Ximmo

Yleensä mun ei tarvi tehdä mitään, mun ulkoinen habitus vaan saa aikaan ihmisissä jotain vammareaktioita vissiin.
Sama pätee omaan miekkoiseeni. Tosin turpaan ei ole tullut....vielä, johtuen todennäköisesti tämän kylän pienuudesta. Ennen oma miekkoiseni oli aina hiljaa urputtajille ja oli tyytyväinen ihmisten idioottimaisuudesta, mutta nykyisin letkauttaa jotain aina takaisin ja on alkanut käyttäytyä kännissä aika älyttömällä tavalla....toisinaan. Tämän seurauksena läheltä piti tilanteita on alkanut kertymään.

Esimerkkinä tästä: Oltiin viime syksynä baarissa parin kaverin kanssa. Mieheni kohelsi kännissä jotain älytöntä koko illan, enkä jaksanut enää "vahtia". Sanoinkin sen siinä pöydässä ja keskityin sen jälkeen kavereihini. Toinen kavereistamme sanoi vain minulle, että "Anna äijän koheltaa. Kyllä turpaan saanti opettaa". Eipä tullut turpaan, ihme kyllä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 23.02.2007 11:07

Lainaus: raavittu

mut mua on tullu pissikset halailemaan, ku niistä oli ihanaa ku oon erilainen

tuos oo mitään pahaa. Miul tulee mummot taivastelemaan "miten noilla kengillä voi kävellä, pystyykö tuollainen köynnös päällä hengittämään." Ja nehän ei tajua koskaan lopettaa sitä puhumista... mut ihan vain "ihastellen", mitään pahaa eivät oo nekään sanoneet.
Nyt tuon syksyn englanninryhmässä oli eräs reilu 6-kymppinen täti ja se kyseli jokaisessa mahdollisessa välissä, mistä ostan vaatteeni.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit