Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.02.2009 13:03
Uhiteltu on, mutta kun olen sitten kääntynyt päin ja sanonut tämän perinteisen "Saat ekan lyönnin, sun takias toivon että lyöt saakelin lujaa tai oot ihan v*tun nopea juoksija" on tilanne yhtä kertaa lukuun ottamatta jäänyt siihen.
Tämä kyseinen sankari ei lyönyt kovaa, eikä osannut myöskään juosta.
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.02.2009 09:07
Minä en erotu katukuvassa hirveesti, mutta turpiin on kyllä tullut pariin otteeseen :/ Ainoastaan miespuoliset henkilöt on kyllä onnistunut aiheuttamaan damagea, kun kimppuun käyneet naiset on yleensä koittanut vaan vetää tukasta tai kynsiä. Yleensä noihin mätkintöihin on ajautunut tilanteessa missä koittaa auttaa jotain kaveria tai joku pulsu koittaa käydä päälle.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 18.02.2009 12:05

Lainaus: momo

Minä en erotu katukuvassa hirveesti, mutta turpiin on kyllä tullut pariin otteeseen

Samaa voisin sanoa. Enimmäkseen päälle on käyneet tukevasti humalassa olevat äijät kotiostarilla sekä Hesan asematunnelissa pariin otteeseen. Niistä usein selviää parilla lyönnillä ja huutamalla apua. Helppohan se on pienemmän kimppuun käydä :CC
Kuitenkin useammin juttu jää vaan huutelun tasolle.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 15:28
Aika rajuja, jotkut noista tapauksista. Itselleni ei ole pahasti viellä käynyt enintään uhattu tappaa ja mua todella usein sanotaan gootiksi, vampyyriksi jne. vaikka enhän minä paljoakaan goottiudesta tiedä ja ihan positiivisena palautteena tuon otan =)
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: HtorakiM
  • Lähetetty: 20.02.2009 12:01
Kahdesti on tullut vastaan tilanne, että pelkkä ulkonäkö on aihettanut primitiivireaktion. Kumpikin kerta lähti liikkelle tutulla "vitun homo - tosi miehellä ei oo koruja - luuleksä olevas muka joku - blaa blaa blaa" -liturgialla, mutta kärjistyi nopeasti täydeksi rähinäksi.

Ensimmäisellä kerralla alkoi tulemaan vain nyrkkiä pöydän yli, kun istuin baarissa kaverin kanssa (joka myös sai osansa). Olimme istuneet kaikessa rauhassa tuoppiemme ääressä, kun paikallinen sikaniska päätti näyttää "pojille miehen mallia". Tuosta selvisin sentään verta vuotavalla nenällä ja turvonneella silmäkulmalla - ja tietysti lensimme baarista ulos ja lyöjä sai jäädä sisään kittaamaan lisää bisseä.

Jälkimmäinen kerta oli huomattavasti vakavampi, kun päälle kävi joukko nutipäitä. Rähäkkä aiheutti 3 katkennutta sormea, murtuneen kylkiluun, lukusia mustelmia sekä sijoiltaan menneen olan - onneksi ulkopuoliset lopettivat pieksennän ettei käynyt huonommin. Tämäkin tapahtui ravintolan edessä, ei nähtävästi pitäisi käydä ulkona - ainakaan väärissä paikoissa.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.02.2009 15:11

Lainaus: HtorakiM

ietysti lensimme baarista ulos ja lyöjä sai jäädä sisään kittaamaan lisää bisseä

Niinhän se aina menee. Minulta on eräs ääliö lyönyt baarissa (vahingossa tosin, mutta kuitenkin) hampaan katki ja minä olin se, joka heitettiin ulos. Vieläpä ilman takkiani, jonka sain vasta myöhemmin.
Sori offi, koska sillä ei ollut tekemistä ulkonäköni kanssa.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 16:00
Viikonloppusin saa juosta porukkaa pakoon, eikä voi kävellä yksin missään
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 22:20
Itse en ole (vielä) saanut tuta noin kovaa syrjintää, mutta entisellä kotipaikalla joskus viikonloppuna tuli jätkiltä sellasta "Saatanan pitkätukka" -tyylistä uhoilua (ja minä olen muija!!). Sen olen huomannut että ihmisillä tuntuu olevan vaikeuksia suhtautua minuun vakavasti missään asiassa, pääosin ulkonäön takia. Luullaan "ikiteiniksi" jolla on joku "saatananpalvonta vaihde" päällä. Usein olen myös saanut kuulla näyttäväni ********. En tajua miksi..
Täällä Helsingissä vaan vanhat juopot lähinnä huutelee perään että "olitkos tuskassa", tai "olikos tuskassa kivaa".
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.03.2009 17:07
Ei koskaan! Hahahahahah!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.03.2009 17:47
Hmm, kuulostaa lievästi sanottuna pahalta noi kaikki teidän tapaukset. Vähän ihmetyttää, että kuinka sitten minä olen välttynyt kaikilta uhkaavilta tapauksilta? En koskaan ole kokenut esim. "pahamaineisessa" kotikaupunginosassani Roihuvuoressa edes huuteluita vanhojen rapajuoppojen tms. taholta. Saatika sitten väkivaltaa/sen yrityksiä. Kerran tosin muuan mies totesi minut nähdessään, että "siinä menee Golgatan kuningatar", jolloin ratkaisin tilanteen näyttämällä keskisormea ja marssimalla tieheni. Ja tämä nyt sitten on ollut vakavin "ahdisteluyritys" minkä minä olen kokenut.

Mieheni ei ole kokenut tätäkään vähää, vaikka alle 160-senttinen mies, jolla on pitkä blondattu tukka, voisi hyvinkin aiheuttaa tappelemishaluja jossain idiootissa. Mutta hyvä näin.

En tiedä. Ehkä minä olen vain harvinaisen onnekas, liian pieni/ruma/tylsä/tms. ahdisteltavaksi tai sitten vain näytän siltä, että kannan käsiasetta mukanani. Veikkaan ensimmäistä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit