Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2006 12:30
Siis ihan kadulla, ohikulkeva joku uskovaisen tapainen tai ihan kuka tahansa "goottirasisti" (tarkoitan goottivihaajaa..) on vetänyt jotain teistä turpaan? Alkanut urppia? Hyökännyt kimppuun? Faijani väittää tuollaista. Sitten hän väittää että suurin osa gooteista (hän siis toisinsanoin tarkoittaa että kaikki gootit...) kaataa hautakiviä, harrastaa saatananpalvontaa ym.

En mitenkään voi uskoa että lähestulkoon kukaan on sellainen..?
Itselleni ei ainakaan kukaan ole tullut urputtamaan..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.11.2006 12:36
Itselle ei ole tullut kukaan... Olen siis säästynyt ?

Mutta sen sanon, etten kaada mitään hautakiviä saati harrasta saatananpalvausta. Tainnut isäsi sekoittaa satanistit ja gootit keskenään ?
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.11.2006 12:38
Lainaus: Chrystalis Tainnut isäsi sekoittaa satanistit ja gootit keskenään ?

Mun vanhemmat ainakin sekoittaa nää keskenään ja alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään, kun joutuu aina korjaamaan. Ei ne sit ikinä opi.
  • Lähetetty: 26.11.2006 12:39
Nimenomaa. Käytän sellaisia niittirannekoruja, ja jo siitä faijani alkaa huutaa siitä että olen gootti? Onko vähän vainoharhainen. KOko suku on sellainen. Jos mutsi oli nuorempana punkkari, miksen minä saa olla gootti?!?!?

edit. liothe: kirjoitustyyliä asiallisemmaksi.
  • Lähetetty: 26.11.2006 13:05
ääk. täähän tippuu!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.11.2006 13:16
Mmh, älä sentään ala kapinoimaan. Hidas muutos on aina hyvästä. Jos/kun muutat tyyliäsi tee se hissukseen. Ei tule näitä jokapäiväisiä huuto-otteluita, etc. Itsellä ainakin toimi tuo. Eiväthän nuo vanhukset tosiaan vieläkään sulata pukeutumistani; jouduin pistämään liituraitahousuni etteivät isäpuolen vieraat peljästyis x)
  • Lähetetty: 26.11.2006 13:33
Chrystalis
kiitos, tuo tavallaan auttoi. Mutsi on kyllä lupaillut jtn sellaista että saisin keväällä nahkatakin.. Saa nyt nähädä pitääkö sekään paikkansa. Haluaisin sellaisen pitkän (Melkein nilkkaan asti pitkän, niinkuin Jyrki69:llä Brandon Lee-videossa..) Mustan nahkatakin.. Uuu.. Aivan ihana..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.11.2006 14:44
Zettel
Kiva että täällä on muitakin 69-faneja kuin vain minä...Offia sori.
Mutta itse aiheeseen vastatakseni: Ei mua olla tultu turpaan vetämään sen takia että olen gootti, ja toivottavasti ei koskaan tullakaan. Jotain saatananpalvojia on perään huudeltu, mutta ei niistä pidä välittää tai sitten pitää antaa huutelijoille samalla mitalla takaisin.
Ja siitä, että jos vanhemmat ei anna pukeutua niinkuin haluaa niin mullakin toimi toi että pikkuhiljaa aloin muuttamaan tätä tyyliä "synkemmäksi", eikä kukaan oikeastaan enää niin kauheasti mulle näistä vaatteista huomauttele täällä kotona.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.11.2006 14:49
No mä kyllä olen satanisti ja gootti. En kaatele hautakiviä, mulle se on lähinnä elämänfilosofia. Eipä oo kukaan tullut lyömään, olen aika iso kaveri joten en ihmettele. Mä olen jo aikuinen, joten porukat ei nassuta mun tyylistä, mutta isomummo aina sanoo kaikenlaista. Kun meen kylään, laitan pentagrammin paidan alle, ja saatan pistää jonkun "normaalivärisen" paidankin. Kyllähän se aina sanoo jotain pitkästä mustasta tukasta.
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 15:01
Jos tulisi niin vetäisin takasin niin että muistaa vetäneensä X(

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit