Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2007 13:56
jos minua yrittäs joku raiskata,varmaan potkasisin sitä platoformilla, ja sitte vislaisin pillii(mikä on aina laukussa mukana,ku johki lähen) nin,yrittäsköhä enää?? onko ketään muute ahdisteltu silleen päällekäyvästi?
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2007 14:09
Mua on ainaki yritetty, yhtäkkiä kuului vierestäni "moi" ja katsoin kuka ihme se oli, mutta en tuntenut. Hän alkoi kauheesti kehua kauniiks ja muuta, seksiäpä halusi tietysti ja lupasi viedä minut autollaan kotiin, mikäli vain lähtisin mukaan- en suostunut.. Hän yritti ja yritti, sanoi voivansa ostaa mitä tahdon jos lähden mukaan-kieltäydyin edelleen. Kun muhun ei mikää tehónnut, hän äkkäsi poliisit ja lähti livohkaan, pysäytin heidät ja kerroin tapahtuneen, poliisit menivät noukkimaan hänet kyytiin hoitavansa moiset pois kaduilta.. YÖKK!! Olisi takuulla raiskannut tyhmäuskoisen..
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.04.2007 14:28

Lainaus: vampirequeen

onko ketään muute ahdisteltu silleen päällekäyvästi?

Suomessa ei, mutta Ranskassa ollessani joku ulkomaalainen (ei ranskalainen siis) hyppäsi jostain viereeni, alkoi leperrellä kauniisti englanniksi ja yritti kokoajan että "mennään hei tonne nurkan taa, ihan viideks minuutiks". Siinä missä olin, oli luokkakavereita ympärillä, ei se siinä viitsinyt mitään tehdä. Tai no, yritti se väkisin suudella, sillä oli naama lopulta ihan mun silmä- ja kulma meikeissä, kun yritin rimpuilla irti siitä otteesta. Oli noi luokkalaisetkin tosi kivoja, kun ritin sanoa et mennään nyt hei oikeesti muualle täältä, niin he naureskelevat vaan että mitä, sullahan on tosi kivaa siinä! Kiitos vaan kovasti.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.04.2007 14:33

Lainaus: TheSecret

Suomessa ei, mutta Ranskassa ollessani joku ulkomaalainen (ei ranskalainen siis) hyppäsi jostain viereeni, alkoi leperrellä kauniisti englanniksi ja yritti kokoajan että "mennään hei tonne nurkan taa, ihan viideks minuutiks".

Turpiin tuollaiset ansaitsee
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.04.2007 15:39
No ei ainakaan ahdisteltu eilen illalla.

eli toistan nyt tämän mutta pääsin todistamaan pohjois-karjalaisten ja trendi-ihmisten suvaitsevaisuutta. Istuttiin iltaa tyttöjen kanssa ja vaan pari meistä viidestä oli vehoutunut mustaan. Sinne tuli jätkälauma pelamaan biljardia. No meille oli varattu yläkerrasta pöytä ja kun vihdoin pääsimme sinne niin ja kävelimme ohi. Kuuluin näiden "suvaitsevaisten" trendipoikien suusta. "Hyiii, gootteja. Hyi, homogoottit" Joo, ja naisporukassa oltiin ja kaikki oli naisellisia. Lähinnä huvitti.

Eli ei ole vedetty turpaan mutta joskus kuulee noita, joskus taas kehuja. Kummatkohan jää mieleen. No ei oikeastaan kummatkaan.
Kirjoittanut: helvetinkoira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.04.2007 01:01
No huh uh. Itse en uskalla yksin paariin mennä, tyttöseurassa pelkästään en myöskään ole ikinä ollut. Tyttöjä harvemmin hakataan mutta pelkään ihan kauheasti että lyövät. Pahimmat minulle tapahtuneet tapaukset ovat lähinnä silmäniskut ja perseen lääppimiset. Ahistaa ja ärsyttää semmonen, uskallan korkeintaan läpäistä siitä hyvästä. Yksin en uskalla jäädä paarissa ´pöytään istumaan.

Kauniiksi kehutaan paaljon ja katseita saan. Kuviakin on ihmiset tullu ottamaan xD Paarissa. Mustalaiset yleensä kehuvat vaatetusta ja kyselevät mistä vaatteeni hommaan :3 Monasti paarissa tapaa ystävällisiäkin ihmisiä jotka tulevat juttelemaan tai heittävät jotain.

On teillä joillain ollu rankkaa huh uh o.o Yksin ei passaa lähtä varsinkaan pännissä kotia kävelemään (itse en juo alkomahoolia). Nyt oulun raiskaustapausten takia pelottaa vielä enemmän liikkua kaupungilla vaikka kajaanissa asunkin ><
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.04.2007 10:52
Huvittavinta on, että poikaystävääni haukutaan goottihomoksi aina tuon tuostakin, jopa minun seurassani. Mitä hemmettiä? Minunhan kanssani hän liikkuu ja yleensä nämä nimittelijät ovat itse miesporukassa. Vähän epäilyttävää.

Kerran mentiin laivalle, niin joku jätkäporukka rupesi homoksi haukkumaan miekkoistani. No siellä laivan diskossa lohkaisin kaverille, että "mitä hittoa? Sinähän se tässä poikien kanssa liikut, hänellähän on tyttöystävä tässä" Jamppa alkoi jotain sössöttämään, mutta eipä sitten enää vaivannut meidän matkaamme.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.04.2007 13:55

Lainaus: Transylvania

Kerran mentiin laivalle, niin joku jätkäporukka rupesi homoksi haukkumaan miekkoistani. No siellä laivan diskossa lohkaisin kaverille, että "mitä hittoa? Sinähän se tässä poikien kanssa liikut, hänellähän on tyttöystävä tässä" Jamppa alkoi jotain sössöttämään, mutta eipä sitten enää vaivannut meidän matkaamme.

Oikein!
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.04.2007 21:41
Ei vedetä eikä ole vedtty. Itse olen kyllä pyörittänyt muutamia.. mutta eipäs takerruta siihen.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2007 10:57
Aika kaameita kokemuksia! varsinkin FrozenCorpse:lla ja TheSecret:illä ! Kamalia tollaset "ilmeisen puutteessa olevat"-ahdisteliat! röyhkeästi käyvät päälle julkisillakin paikoilla
ite en oo törmänny kun "tolla näkyy tissit" tyylisiin kommentteihin, vaikka ei ees näy on vaan avokaulainen korsetti.. ja ei helvetinkoirakaan ei saa olla rauhassa baarissakaan noh, se onkin sellanen paikka,ja ennenhän ne oli ilotaloja suunnilleen aina! Mutta ehkä tää ahdistelu johtuu vaan siitä kun ollaan niin vaarallisen hyvän näköisiä!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit