Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:21

Lainaus: vampirequeen

ite en oo törmänny kun "tolla näkyy tissit" tyylisiin kommentteihin, vaikka ei ees näy

tuli mieleen, ku heltin äiti on gootti ja se oli ollu kapes nii joku oli tullu juttelee ja sit vaa vetässy ystävältäni paitaa alas ja sanonu et "kivat tisut." Oli muuten sille tullu äkkilähtö kun kyseisen kaverini poikaystävä oli nähnyt mitä tapahtui
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:30
Sellasiaki kokemuksia on, kun joku oikeasti nupistaa tosi sekasin oleva vanha mies on tullut pyytämään kotiinsa kahville ja tekemää hälle leipii tai muuten tullut vaa ihastelee kauneutta ja pyytäny kotiinsa.. ÄÄH! Lähtenyt ollaa kamunki kanssa tilanteista nopee pois..

Ulkomaalaiset ovat röökin vaatimisen jälkeen alkaneet uhoamaan kun olen vastannut ettei ole tai en polta.. pelottavaa, mutta olen pässyt pälähästä juoksemalla minkä kerkeen..
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.06.2007 09:59

Lainaus: Chastel

Huudeltu , muttei hakattu

Sama täällä... inhottavaa. Kaikki "tavis" kaverini aina huomauttelevat "gootteja ei arvosteta. Punkkarit on parempia..." Ärhh! Inhoan tälläistä.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2007 10:03

Lainaus: poison

Lainaus: TheSecret

Suomessa ei, mutta Ranskassa ollessani joku ulkomaalainen (ei ranskalainen siis) hyppäsi jostain viereeni, alkoi leperrellä kauniisti englanniksi ja yritti kokoajan että "mennään hei tonne nurkan taa, ihan viideks minuutiks".

Turpiin tuollaiset ansaitsee

Niin juuri. Ja noi TheSecretin luokkalaiset...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.07.2007 11:40

Lainaus: Stuntgirl

Kaikki "tavis" kaverini aina huomauttelevat "gootteja ei arvosteta. Punkkarit on parempia..." Ärhh! Inhoan tälläistä.

Kuulostaa hienolta! Tuossa sanonnassa on ihan syynsä, punkissa kun on muutakin sisältöä kuin pelkkä ulkonäkö. Goottityylissä ei ole mitään muuta kuin ulkonäkö.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2007 11:43
Hakaniemessä ajoi pari skiniä ohi ja nauroivat meille avonaisesta auton ikkunasta. Kuuntelivat aika hyvää drum'n'bassia
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2007 11:55
Mun vanhemmat ei usko että mä rupeisin mihinkään
tommoseen niin ei oo epäilly mitään outoo.
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2007 12:13

Lainaus: Chrystalis

Itselle ei ole tullut kukaan... Olen siis säästynyt ?

Mutta sen sanon, etten kaada mitään hautakiviä saati harrasta saatananpalvausta. Tainnut isäsi sekoittaa satanistit ja gootit keskenään ?

Sama täällä!!
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.07.2007 12:33
mua on vaan kerran lyöty nyrkillä naamaan ja sekin kerta oli vahinko huutojakin tulee aika harvoin
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Suokas
  • Lähetetty: 07.07.2007 21:45
Noh tän Suokki mittin jälkeen metroasemalla tuli vastaan pari gangstaa...

Alkuun he haukkuivat hiuksiani mutta en sitten välittänyt siitä...

Sitten mentiin vaatteisiin ja kun he tarpeeksi olivat siinä huudelleet sanoin ''ei minunkaan mielestä teidän vaatteet näytä hienoilta'' Kaikki muut alkoivat nauraa paitsi yks.

Se pamautti mua kovaa korvan ylä puolelle koko kädellä

Kyllä siinä vartijat koko ajan olivat vieressä ja heittivit tämän hullun pihalle sitten jatkoin matkaa ja kärsin erittäin pahasta päänsärystä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit