Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Teitä vedetty turpaan gotismista?

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.11.2006 15:51
Olen kuullut, että saksassa jonkin ison goottifestarin aikana (joko M'era Luna tai WGT, en muista kumpi) on ollut jotain väkivaltaa gootteja kohtaan, mutta sen taustalla taisi olla joku poliittinen ääriliike.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2006 16:46
Lainaus: Chrystalis Mutta sen sanon, etten kaada mitään hautakiviä saati harrasta saatananpalvausta. Tainnut isäsi sekoittaa satanistit ja gootit keskenään ?

Eihän sekoiteta satanisteja ja saatananpalvojia?
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 17:41
Huudeltu , muttei hakattu, minua siis.

Mielestä gootit eivät ole väkivaltaisia, pikemminkin passiivisia ja toivovat jokaisen oikeutta olla rauhassa ? Minun mielikuvani on tälläinen.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.11.2006 17:50
Chastel
Niin minunkin mielikuvani on juuri tuollainen
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 18:06
ei ole muutaku huudeltu : hevariiiii ja kaikkea muuta tuollaista. :P
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.11.2006 19:53
Ainahan voi toki yrittää.
Voi toki tulla yllättävän kivuliaita urheiluallergioita ja äkillistä huimausta suht' lyhyellä aikavälillä.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 20:28
Lainaus: Zombina Mutta sen sanon, etten kaada mitään hautakiviä saati harrasta saatananpalvausta. Tainnut isäsi sekoittaa satanistit ja gootit keskenään ?

Oli ihan pakko sanoa tuosta että saatananpalvojat ja satanistit on eriasia, vaikka Zombina jo siitä sanoikin.

Ja asiaan. Ei ole lyöty eikä kimppuun hyökätty, ihmiset ovat usein varsin rauhallisia pientä naisimmeistä kohtaan, onneksi.
Joskus toki peräänhuuteluita huonossa mielessä on kuulunut.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.11.2006 00:11
Voi kyllä on kuulkaa vedetty turpaan ja monesti! Mut ei täällä päin asuessani. (etelässä siis). Kokkolassa yläasteella sain pari vuotta vanhemmilta kundeilta turpaan joka päivä kun olin mikä olin. (nimittelivät saatananpalvojaks, hevariks ja punkkariks jne, sillon ei oikeen gooteista puhuttu). Sit kun asuin Oulussa alko jotku huudella baarissa mun erikoisen meikin tai vaatteiden takia, ja silloinen avomies, joka oli kauhee bodari ja rakasti tappeluita (pohjanmaalta kun ollaan), meni tietty mäiskiin ne huutelijat ihan maahan. Myönnetään, et joskus itekkin kännissä tai kamoissa olin siellä seassa sit nyrkit pystyssä, ja yhdestäkin vastaavanlaisesta tapauksesta avautu sit mulle rikosrekisteri 18-vuotiaana, vaik 2 muijaa oli alottanu tappelun mun ulkonäön takia. Stadissa asuessani on ollut ihan eri meininki. Kerrankin sattui niin, että olin menossa frendin bileisiin erittäin laittautuneena, ja Töölössä yhdessä puistossa jonka ohi kävelin oli känninen, riehuva kundilauma. Ne kun huomas mut, niin jotku alko huuteleen jotain "Mikä Pimeyden Ruhtinatar sä muka oot" ja "Hei, sitä kauhuleffaa kuvataan tuolla Ruttopuistossa!" Mut kun tulin niiden kohdalle, otin sellasen tietyn katseen naamalleni (mies nimittää sitä kauhuleffailmeeksi), levitin käsiä niin että pitkä, musta viitta oikeen alkoi hulmuta ja päästin suustani yhden kaverilta opitun jutun, niin se jengi silleen lakosi kuin vilja mun molemmille puolille sanattomana mun kävellessä niiden keskeltä ja uskokaa pois, tunsin kuin tunsin olevani se Pimeyden Ruhtinatar! Sellasta euforiaa ei mikään aine pysty antamaan, oih et oli hyvät kicksit!
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 08:25
Lainaus: Ninni Mut kun tulin niiden kohdalle, otin sellasen tietyn katseen naamalleni (mies nimittää sitä kauhuleffailmeeksi), levitin käsiä niin että pitkä, musta viitta oikeen alkoi hulmuta ja päästin suustani yhden kaverilta opitun jutun, niin se jengi silleen lakosi kuin vilja mun molemmille puolille sanattomana mun kävellessä niiden keskeltä ja uskokaa pois, tunsin kuin tunsin olevani se Pimeyden Ruhtinatar! Sellasta euforiaa ei mikään aine pysty antamaan, oih et oli hyvät kicksit!

Jos haluat paljastaa niin mikäköhän se juttu voisi olla jolla sait ne jätkät "kalpenemaan"? Vois olla jtn apua tulevaisuudessa et vois välttyä noilta huuteluilta, muutenki ku koko porvoossa on päivällä ainakaan likkuvia gootteja korkeintaan 6..?
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 08:58
Lainaus: Faith Black iva että täällä on muitakin 69-faneja kuin vain minä...

Täältäkin löytyy

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!