Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 20:01
Jostain syystä olen niin pirun kiukkuisella tuulella, että kirjoittelut tännekin foorumiin kärsii. Olen vastaillut yhden lauseen tylsiä juttuja...Mutta ehkäpä tämä tästä vielä!
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • • Muokkasi: azpzv
  • Lähetetty: 08.05.2010 20:11
Narskuttaa..Minulla oli pitkästä aikaa hame ni hyvin kävi kun olin nousemassa portaita ylös niin NewRockieni solkiin osui hameen reunusta ja voih.......Repes perskule sentään sieltä reunuksesta..

En muistanut kun olin hameen kanssa liikkeellä ettei sovi kävellä ku ois housut jalassa ..Äääk.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: rumanaama
  • Lähetetty: 08.05.2010 20:40
Tiä onko tämä narinan puolelle kuuluvaa, mutta nyt on sitte minutki liitetty pukeutumiseni vuoksi saatananpalvojaksi! Ihan kiva homma...no sain kämpän kuitenki, vaikka kiinteistövälityksen ukkeli moista epäilikin. Että kai pitää olla tyytyväinen...heh.
Enkä ole pitäny itteäni edes goottina. Tykkään pukeutua vain mustaan ja sillä selvä...mielenkiintoista kaikki tämä, mitä mustaan pukeutumiseen liitetäänkään. Eikä varmaan jää tuohon, no ihan sama, kunhan antavat muuten olla mun rauhassa...-tana!
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 20:59
Epämiellyttävän epäsosiaalinen olo ollut tänään. Olisi pitänyt olla hieman sosiaalisempi kun oli taas talkoot mutta minä en vaan jaksanu sitä hälinää ja hölinää joten lähdin kotiin. Väsyttää.

Lainaus: rumanaama

Tiä onko tämä narinan puolelle kuuluvaa, mutta nyt on sitte minutki liitetty pukeutumiseni vuoksi saatananpalvojaksi!

Hoh, vielä nykypäivänä jotkut jaksaa... Ihan naurettavaa. Muutenkaan saatananpalvojapopulaatio ole varmastikaan suuren suuri Suomen maassa mutta toiset ne näkee vaan palvojia joka puolella.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.05.2010 11:21
Hajoan. Haluaisin ottaa erääseen yhteyttä, pyytää häntä jäämään vaikkei se mitään auttaisikaan, mutten uskalla. Pelkään vain pahentavani asioita. Kärsin ihan liikaa. ;_;
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.05.2010 16:37
Näin monta sivua uutta ketjua, enkä ole vielä käynyt - muistaakseni - valittelemassa kuinka se elämä kaltoin kohtelee. Tehdäänpä siihen asiaan muutos!

Kuulin tuossa pari päivää sitten, että alkavalla viikolla tulee järkyttävä kuorma puuntaimia perheeni istutettavaksi pro bono. Kuuloelimeni väittivät minulle, että taimia olisi kaksi tuhatta, mutta tuohan kuulostaa aivan järjettömältä. Meitä on vain kolme! Puuparathan ehtivät näivettyä ennen kuin kaikki saadaan multaan laskettua Ei tämä siis mitään kauhean kummoista ole, mutta täytyyhän se, hemmetti, laiskan tottumuksen vuoksi vähän vinkua. Olen toki haaveillut, että pari puuta olisi elämässään kiva päästä istuttamaan, mutta en minä nyt sentään mitään metsää ajatellut perustaa! No, kun asialle ei mitään voi niin täytyy kai sitten tyytyä siihen metsään parin pihapuun sijaan.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.05.2010 16:42

Lainaus: Lycantrophia

Meitä on vain kolme! Puuparathan ehtivät näivettyä ennen kuin kaikki saadaan multaan laskettua

Jos ne ovat sellaisia ihan pieniä taimia niin niiden istuttamisen pitäisi sujua aika nopeasti sellaisella tikunnokassa olevalla kairatsydeemillä. Näin joskus töllöttimessä miten metsää istutettiin sillä tavalla. Istuttajalla oli läjä taimia mukanaan ja joku istutuskeppi, jolla tainten survominen maahan sujui nopeasti.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.05.2010 17:07

Lainaus: kuopassa

Jos ne ovat sellaisia ihan pieniä taimia niin niiden istuttamisen pitäisi sujua aika nopeasti sellaisella tikunnokassa olevalla kairatsydeemillä.

Jep, tällaisesta minäkin olen kuullut. Toivottavasti se nyt sitten menisi tuolla taktiikalla, joskus kun on ollut puhetta siitäkin, että taimelle pitäisi kasata jonkinlainen kumpu jonka päälle se istutetaan ja juurien ympärille sanomalehteä, niin vaihtoehto huomioon ottaen kyllähän sitä mieluummin pilkkijää kuivalla maalla leikkisi. Selkä taisi säikähtää urakkaa jo etukäteen, sitä näet särkee
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.05.2010 20:28
Ihmisten epärehellisyys ja väärän kuvan antaminen alkoi närppimään ihan täpöllä jenkkifarmari-autoa metsästäessä. 300km turhaa ajelua edellämainitun vuoksi pistää vihaksi. On se aika ääliömäistä antaa väärä kuva auton kunnosta, ei kai kukaan osta mainostettua huonommassa kunnossa olevaa kulkinetta vaan sen takia että myyjä puhui puhelimessa palturia.

Lisäksi kaikki tähän mennessä tsekkaamani stw:t olivat ylihinnoiteltuja viimeisen päälle eikä tinkimisvaraa ollut olemassakaan. Varmaan kevättä rinnoi... eikun hinnoissa. Noh, vielä se löytyy sopiva kalmakulkine jostain.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2010 13:24
Voi saakelin , saakeli! Mulla oli jäänyt eilis illasta kännykkä äänettömälle ja tänään mun lääkärin piti soittaa mun selkätuloksistani....Just äsken sit jotenkin oudosti satuin katsomaan kännykkääni,
niin eikö näytöllä näkynyt, että lekuri oli koittanut soittaa. Mua oikeesti raivostuttaa oma hajamielisyyteni!!!!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit