Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2010 16:30
Kauniisti alkanut maanantaiaamu jatkui sujuvasti poikaystävän kanssa tappelemisella. Minä kun ajattelin, että jos hän lähtee tuonne reilun sadan kilsan päähän vappua viettämään kavereiden kanssa, niin hän myös sitten aikoo viettää laatuaikaa heidän kanssaan, enkä siis viitsinyt häiritä ns. turhilla yhteydenotoilla. Järkeilin, mielestäni fiksusti, että antaa miehen viettää aikaa nyt niiden kanssa joita on sinne lähtenyt katsomaan, ja että jos hänelle tulee ikävä, niin osaahan tuo itsekin ottaa yhteyttä. Ilmeisesti sitten järkeilin väärin, minun odotettiin kaiketi säännöllisin väliajoin huutelevan ikävääni. Kuka noita miehiä ymmärtää..?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.05.2010 16:34

Lainaus: BronzeRain

Kuka noita miehiä ymmärtää..?

En minä enää ainakaan.

nimim. kuukausi sitten vielä huudeltiin ylitsivuotavaa rakkautta, nyt herra aikoo värväytyä USA:n armeijaan ja siksi minä saan jäädä. AHA.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2010 16:37
Ikuinen tylsyys, se tässä taas vaivaa. Lähdin 12 aikaan koulusta pois, kuumeisen olon takia. No olihan tuota kuumetta 37.3. Mutta ei tää yksin kotona oleminen oo hauskaa, perkele.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.05.2010 17:03
On kaksi projektityötä jotka pitää tehdä viikossa, kokeita samalla, ennakko teht ennen torstaita valmiiksi mitähän muuta.... äidinkielen arvostelu kirjasta, yhteiskunta opista jotain paskaa. että hommia riittää. Valitettavasti.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 03.05.2010 18:17

Lainaus: Iiriva

nyt herra aikoo värväytyä USA:n armeijaan ja siksi minä saan jäädä. AHA.

Käykö se USA:an värväytyminen muka noin vain?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2010 19:40

Lainaus: Iiriva

kuukausi sitten vielä huudeltiin ylitsivuotavaa rakkautta, nyt herra aikoo värväytyä USA:n armeijaan ja siksi minä saan jäädä.

Kuulostaa aika reilujen kerhon meiningiltä. O_o Hommat tärkeysjärjestykseen ja näin.
Kliseistä lässytystä, mutta ainahan se on parempi että tuollaiset tulee nyt eikä sitten myöhemmin, kun kuitenkin on tullakseen.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.05.2010 20:30
Musiikkiopiston pääsykokeet on keskiviikkona ja torstaina. En osaa niitä kappaleita läheskään tarpeeksi hyvin, ja sormet ei vaan halunneet toimia tänään harjoitellessa yhtään, tuloksena aivan hirvittävää sontaa. Tämän lisäksi olen ääreisväsynyt kaikesta stressistä, läski ja ruma (mikä on poikkeuksellista, näitä asioita en ole ollut pariin kuukauteen näin voimaperäisesti). Olen henkisesti valmistautunut munaamaan itseni pääsykokeissa, tai oikeastaan en, vaan yrittänyt uskotella itselleni, että näin käy. Sen lisäksi olen ilmeisesti sokeutumassa, koska luokan eturivissä istuessani en näe kalvolta lukea asioita, mitä takariviläiset näkevät ilman mitään ongelmia. Kyseinen asia alkaa vähitellen muodostua ongelmaksi, joten pitää varmaan hankkiutua jonnekin näöntarkastukseen. Sit pitäis vielä löytää joku paikka, missä näöntarkastus on ilmainen. Prkl. Jos siellä sitten todetaan, että olen sokea, tarvitsen lasit, jotka maksaa maltaita. Mulla on tarpeeks tekemistä jo vuokran kanssa! Ja nettikin on aivan liikaa. Saati sitten kysymys siitä, mistä saan revittyä kesäkuukausien vuokrat, kun en ole kesätöitä saanut. En ole edes hakenut, joten voimme lisätä listaan vielä laiskuuden. Ostin suklaata ihan liikaa, vaikka totesin, etten sais syödä sitä yhtään. Ehkä sekin jo kertoo jostain. Syön suklaata, tulee paha olo fyysisesti ja henkisesti. Minkä takia syön lisää suklaata. Jee. Okei, eiköhän se nyt sitten riittänyt. Toivottavasti kukaan ei oikeasti lukenut tätä kaikkea, kunhan vain koitin purkaa paineita kirjoittamalla...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.05.2010 23:34

Lainaus: BronzeRain

Kuulostaa aika reilujen kerhon meiningiltä.

It's ok... Mie en ole hänen unelmiensa tiellä, ja hän väistyy, koska ei pysty antamaan minulle sitä mistä minä haaveilen. Eli minä haluan lapsia joku päivä, hän ei missään nimessä.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.05.2010 09:44
OTOTOT!! Osanottoni kaikille kaikista vaikeuksista.. Koittakaatten jaksaa.
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.05.2010 11:25
Ulkona sataa räntää ja nyt pitäisi muka ollla jonkin sortin kevät... Eikö tätä ole jo saatu riittävästi?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit