Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.05.2010 13:37
Minä en enään ymmärrä, enkä varmaan edes jaksa enään koittaa ymmärtää miehiä. Piste.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.05.2010 09:47
No etpä ole ainoa.. Minä en ymmärrä, mikä siinä on, että kun minä olin kotona työttömänä, minulle huudettiin kun en tee kotona mitään, nyt kun mies on kotona työttömänä, se saa istua koneella päivät pitkät ja olla tekemättä kotona mitään, ja se on ihan ok?? Eikä ole, tämä on epäreilua! Noo, sain nyt kuitenkin uutta ja paljon parempipalkkaista työtä, joten ääni alkaa muuttumaan kellossa huomattavasti kun minulla alkaa olemaan rahaa asua tuossa kämpässä yksinkin jos tarve vaatii, niin ei tarvitse muuttaa. Kelettus sentäs, ärh!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.05.2010 22:02
Ottaa päähän, rajusti. Elämä, aika usein tämä foorumi, rahatilanne jne.

Pitäisi nyt yrittää tehdä töitä kuin hullu jotta olisi mitään mahdollisuuksia rahallisesti lähteä kesällä interreilaamaan, mutta tuntuu, että jokin asia tulee aina tielle. Laiskuus, muut hoidettavat asiat, ihmissuhteet, tai sitten en saa vuoroa.

Elämäni rullaa kuin PaSi suolla. Ampukaa jo.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2010 18:20
Se olisi sitten Sexhibition, Hayseed Dixie ja juuri saamani tiedon mukaan myös pari kaveria joita en ole nähnyt vuosiin tänä viikonloppuna Helsingissä. Onneksi juuri tänä viikonloppuna on myös äitienpäivä, joten en joudu rypemään kaikessa tuossa synnissä ja saastassa.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 14:40
Joopa, joo! Pitäis olla ainakin huomiseen iltaan asti äitini luona, joka on minusta ihan mukavaa...Voi ottaa vähän viiniä ja sillein, mutta kämppikseni ei oikein tykkää tilanteesta...Ymmärrän, että hänellä on yksinäistä, mutta täytyyhän aika miehen ymmärtää, että joskus pitää ottaa äitinikin huomioon. Voikun tämä elämä tehdään toisten osalta hankalaksi!!!
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.05.2010 15:00
Mulla on ihan järkyttävän tylsää. Ja jos mulla on tylsää, on ihan oikeesti tylsää, ei niin mitään tekemistä. Vahtaan kolmea foorumia, joille tipahtelee viestejä übernihkeästi, kuuntelen musaa löytämättä mitään uutta ja innostavaa, samat vanhat biisit tällä hetkellä vain turruttavat, värittelen sarjista, joka ei kiinnostaisi nyt yhtään ja poden rassaavaa eilen alkanutta kurkkukipua. Vielä jos tuun kipeeksi niin ihan mieletöntä. Tapan aikaani siirtämällä kuvia kameralta, ja voisin tehdä saman myös kännykälle. Vaikka jotain tekemistä ilmestyisikin, oloni on nyt sellainen, etten voisi tehdä sitä, kipeästä olosta johtuen. Pääkin tuntuu kummalliselta, eikä kuitenkaan tekisi mieli edes nukkua, vaikka silloin voisin olla olematta. Tämä turha valitus tosin vähän auttoi ja toi tekemistä, vaikka flunssan tuloa se ei ehkä estäisikään, mutta muuten voin ehkä jaksaa tätä tyhjyyttä vielä vähän.
  • Lähetetty: 08.05.2010 15:16

Lainaus: Myria

Mulla on ihan järkyttävän tylsää.

Sama täällä!
Kirjoittanut: Just_me (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.05.2010 16:47
Taas liikaa aikaa ja ei mitään tekemistä, kaikki ajatukset pääsevät jylläämään. Mieshuolia, rahahuolia, epätietoa tulevasta... Ei tämä nyt taas mene ihan niinkuin pitäisi
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.05.2010 17:14
Ukko mököttää. Ilmeisesti homma meneekin tässä parisuhteessa niin että kun mies haluaa lähteä keskenään viihteelle, niin sehän onnistuu, mutta minä en saisi yksin lähteä mihinkään. Vai olenko ymmärtänyt väärin? No, ketuttaa.
  • Lähetetty: 08.05.2010 18:40
Kyllä voin sanoa suoraan, että onpa helvetin tylsä lauantai- ilta!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit