Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.04.2010 20:38
niin tyhmältä kun kuulostakin.
Mua ärsyttää se että mua väsyttää..
Kerranki mulla ois aikaa olla vain ja datailla.. Ja sitten minuu väsyttää
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.04.2010 23:28

Lainaus: poison

Minäkin vietän täällä kotona kissan kanssa vappua

Sama, vaikkakin vielä toistaiseksi ilman kisua. Ärsyttää kun ei ole ikinä mitään suunnitelmia ja sit istuu itekseen parhaassa tapauksessa angstisena kotona kun muut pitää hauskaa...
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.05.2010 12:04
Minäkin olen vapun kissan kanssa kotona. Piti tavata mieheke ja hänen isoveljensä, viettää vappua shamppanjalla ja kuoharilla, mutta tässä sitä on oltu kammottavassa vatsataudissa. En muista, että näin rajuna olisi koskaan ollut. Piti olla iltavuoro tänään, mutta eihän sinne heikossa kunnossa voi mennä. Jää tältä päivältä pyhälisät saamatta, stana.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • • Muokkasi: azpzv
  • Lähetetty: 01.05.2010 14:59
Suurta raivon narinaa:

Kyllä on ns"hauskaa"kun meinataan joukolla käydä päälle"...Ei taida porukkaa oikein miellyttää kun on ns"hauskana"päivänä pukeutunut täysin mustiin!!! Järkyttävää!!
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2010 07:11
Olen tänään jotenkin aika masentuneella tuulella...Raha-asiat painaa mieltä ja kaikki ikävä, mitä mulle on tapahtunut lähiaikoina. Ahdistaa tää elämä...tuntuu kuin en löytäisi mitään tietä ulos ongelmistani.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.05.2010 23:18
Taas minulle kävi näin. Sattuu ja itkettää ihan liikaa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.05.2010 06:45

Lainaus: BlackWidow

Ahdistaa tää elämä...tuntuu kuin en löytäisi mitään tietä ulos ongelmistani.

Pitkällä tähtäimellä ja järjellä ajatteleminen on aika tehokas yhdistelmä. Olen sen verran järkevä, fiksu, ajattelevainen, huolehtivainen, hyvä, älykäs ja vähän kaikkea sellaista, joten voin tarvittaessa luotsata teitin oikeiden päätösten äärelle.

Lainaus: Iiriva

Taas minulle kävi näin. Sattuu ja itkettää ihan liikaa.

Olet vielä nuori, joten lohduttaudu sillä, ettei tuo suurella todennäköisyydellä ole edes viimeinen kerta kun noin käy.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2010 09:54
Saakelin kömpelys olen. Astuin bussista ulos tullessani hieman harhaan rappusissa ja tipahdin. Stana kun on oikee kylki kipee. No hyväähän tässä on se, että ei tarttennu mennä töihin mutta ehkä mielummin olisin menny töihin kun tämä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.05.2010 11:24
Argh, olen niin lihava! Ällöttää.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2010 11:27
Yksi sana: allergia

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit