Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.11.2011 21:04
Aamuvuoroviikko ilman mitään järkevää tekemistä töissä. Eli herätys 05.00 ja sitte vaan koitetaan pysyä hereillä kotiinlähtöön saakka.... Eikä tää tee hyvää tilipussillekkaan, perkules. Tulospalkkaus on syvältä ja poikittain, piikkien kanssa.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2011 21:24

Lainaus: Nordis

Lemmikkiensä hylkääjien asunnoista voisi hajota vaikka lämmitys ja ikkunat niin rajoittuisi niidenkin urpojen kanta siinä samalla.

Samaa mieltä, tämä kuulostaa hyvältä, ja kyllä juurikin että on ne puput niin söpöjä (ja melkeen kaikki muutki)! Tiedän todellakin ettei niitä saa ruokkia yms. eikä niiden paikka ole kaunpungissa vapaana, ärsyttää vain ihmiset jotka ovat niin vastuuttomia että jättävät lemmikkinsä jonnekin metsän reunaan mukamas elämään vapaana. Ja joskus on vain kiva kuvitella elävänsä semmoisessa pienessä omassa pallossa missä kaikilla pienillä ja pörröisillä olis hyvä olla, tää nyt oli tälläinen ilkeä maailma- avautuminen, täällä kun sitä saa tehdä oikein luvan kanssa

Nonni ja sitten... paitsi etten keksikään kyllä valittamista nyt.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.11.2011 09:08
On se niin kiva, kun ei voi enää kaupassakaan käydä rauhassa ilman, että joku lähibaarin vakioasiakas ryhtyy stalkkaamaan ja juttelemaan kaikikea paskaa. Quottamaan mulle jotakin Raptorin paskinta biisi'ä ikinä. Yhh. *****. Mun täytynee muuttaa jollekin rauhallisemmalle aluelle asumaan kun nämä kaikki laitapuolen kulkijat hakeutuu aina seuraan.

Eikä muuten ollut edes eka kerta. Että sellaista taas eilen.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2011 00:09
Miks joku huutaa tukahtuneel äänel kovaa mutta äänettömästi että auta mua?
Ai se oonki minä itte.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.11.2011 12:04
Voehan vattu. Tuli eilen riideltyä kaverin kanssa ja multa lähti hampaastakin paikka. Pitäis maksaa miljoona laskua, rahat ei riitä ja muutenkaan ei mikään kiinnosta. Ei mulla riitä sitä rahaa sinne hammaslääkäriinkään. #%&#¤
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2011 14:48
Voi Pe###, en sit saanut sitä työpaikkaa mihin niin kovasti olisin halunnut, nyt sit pitäs hakee sellaseen duuniin mistä olis jo hyvät työkokemuksetkin takan, mut just sen kokemuksen takia tietää ett se vie henkisesti mehut ihan täysin. Nyt sitten pyöritän ittekseni päänisisäistä sumopaini ett haenko vaiko enkö...rahaa kuitenkin tatviis kun ei noi liiton rahat mihinkään riitä...murrrrr, V###taa ihan suunnattomasti kuin yks puhelin soitto voi pilata koko päivän !
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.11.2011 09:42
Alaselkä on niin jumissa, ettei voi selkää suoristaa.. Ja jos "väkisin" yrittää suoraksi niin henki salpaantuu. Yöllä sai heräillä puolestaan jo illalla alkaneisiin tajuttomiin polvikipuihin..
Ja eikun parin tunnin kuluttua treenaamaan.. jep, jep.
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2011 22:33
Rakas äiteeni joutui sairaalaan. Eivät vielä tiedä mikä vaivaa, mutta on mahdollista, että vanha elinsiirrännäinen on alkanut äksyilemään. Kädetön olo ja huolettaa, kun tilanteen vakavuudesta selvää kuvaa ei ole. Toivotaan parasta.

Työpaikka menee alta vajaan kolmen kuukauden kuluttua. Oikestaan se ei ole niin paha asia kun ottaa huomioon, että oman terveyteni kannalta minun olisi muutenkin viisainta lopettaa, mutta työkavereiden menetys ja rahan tulon loppuminen toki pistää kiristelemään hampaita. Pian olen taas pelkkä veltto pummi, ääh! :P
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.11.2011 09:40
Voihan jumitus. Miksi aina pitää olla niin kamalan kipeä ja jumissa? Tämä ei oo enää kivaa.
Joka päivä uusi paikka, joka vaivaa. Raihnanen tapaus.
Ja kun pitäis vielä siivotakin jotenkin. ääää-ää.
Kirjoittanut: kiki (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.11.2011 11:04
Ensin illalla ei saanut nukuttua sitten mitenkään, ja yöllä heräili koko ajan, aamulla nousin sängystä klo 5.40 tekemään sämpylätaikinan ja menin puoli seitsemän ukon viereen sänkyyn takaisin. kahdeksalta heräsin ja äsken todettiin että taloyhtiön pesula on maksullinen ja mikä parasta, vessaan mahtuu vain 40 leveä pesukone! Asuntoesittelijä on taas hommansa hoitanut hyvin... Ei auta muukaan kun edellisen kämpän pesulassa pestä pyykit.. Onneksi on vielä tämä kuukausi aikaa... Niin ja sekin on ihan kun tiistaina pitäisi muuttaa loput tavarat niin mulla on päivällä töitä ja ukolla illalla koulua, ja iskällä ainoa melkein vapaa päivä...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit