Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Siegelinde (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.02.2012 17:07
Cadiferus, youtube on myös täynnä tutoriaaleja, ehkä äitisi haluaisi opetella uuden tekniikan? Tuskin se voi kamalan vaikeaa olla Toivottavasti löydät hyvän ratkaisun! Yksinkertaisetkin kampaukset kaunistuvat kummasti nätillä hiuskoristeella, vaikka silkkikukalla tai höyhenillä ja helmillä.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2012 19:55
ystävänpäivä, vaaleanpunainen hersyvä, teeskentelyn juhla on tulossa taas! Mä ammun itteni jos maikat keksii järjestää rusettiluistelun. Ystävissä ei ole mitään vikaa, mutta valentines day on jenkkien ansiosta tullut niin kaupalliseksi paskaksi, ettei sitä purematta niele.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2012 01:18
On se mielenkiintoista kun koulut loppui syksyllä niin johan alkoi rahaa tulemaan mutta sitten kun päätti lähteä töihin niin sitä rahaa ei tulekaan....? Kyseessä siis vain satunnaisduuni, jonka takia sitä rahaa ei sitten tulekaan. Ei siinä mitää onhan 15e tuntipalkka hieno, mutta työttömiltä päiviltä pitäis tulla kelalta rahaa ja pyysivät palkkakuittia viemään sinne ja nyt ne ei sitten käsittele sitä asiaa...Tässä odotellut jo niin kauan että alkaa huolestuttaa että millä se vuokra maksetaan kun kela on niin hidas hoitamaan asioita..
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2012 18:06
Kovasti yrittää jotakin nuhaa/flunssaa pukata. Tietty juuri nyt, kun sm-kisoihin (tankotanssin) on reipas 2 viikkoa aikaa ja pitäis olla voimaa ja kuntoa treenata, treenata, treenata!
vähän OT mutta jos 3.3 ei oo suurempia suunnitelmia, niin kaikki vaan go expo-messuille seuraamaan kisoja!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2012 12:14
Kaikille, joilla ongelmia sähköisten kissojen kanssa, sellainen vinkki kuin Bio-Groomin sähköisyydenpoistaja! Ihan pakollinen näillä mun pitkäkarvakissoilla Tai siis puolipitkäkarva.. Ja tosiaan tolla maatiaisvahvistuksellakin, ritisee hänkin kivasti.

Aiheeseen, perkele kun vuorahevosella on miljuuuuuuna vuokralaista, ja vttu kun sitten ei ole vapaita päiviä kun minä niitä tarttisin. Että voi ottaa pannuun!! Ja tosiaan, nyt siis mun ylimääräiset ratsastuksen loppuu. Pöh Toinen heppa olis kanssa katottuna, mutta se on niin sikakaukana ettei sinne viittis ajella ihan jatkuvalla syötöllä, varsinkaan näillä bensanhinnoilla. Itku
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.02.2012 14:00
Viimevuosi oli niin huono, että päätin tämän vuoden olevan aivan superhyvä. Mutta kuinkas kävikään?? Ainoaa oikeasti hyvää asiaa ei ole vielä tapahtunut. Huonoja uutisia tuleekin sitten oikeasti Päivittäin vastaan! ..eikai tällaista enää kukaan kauaa jaksa..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.02.2012 18:41
Juuri nyt huvittaa suuresti ihmiset, jotka pitävät toisia täysinä taulapäinä vain sen vuoksi, että nämä toiset eivät ole luonteeltaan yhtä sosiaalisia kuin jotkut muut.
Sosiaalinen älykkyys kun ei kerro ihmisen älykkyydestä oikeastaan mitään.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2012 18:15
Nojoo, epämääräinen valitus, mutta hermostuttaa leikkiä jotain opiskelijaa tällä hetkellä. Rahaa on niin uskomattoman vähän, ettei pysty kuin olemaan kämpillä nyt lomalla. Samaan aikaan on himmeä bilefiilis ja tarve päästä ihmistenilmoille heilumaan (en siis tarkoita nyt mitään satasia kaljarahaa vaan lähinnä sitä, että voisi maksaa itsensä sisään jonnekin pyörimään kiintoisien ihmisten parissa, jota ei ole työtön, siis varakkaampi, kämppikseni). On mulla noita kavereita, joiden luona voi roikkua, mutta en tiedä miksi, mutta tunnen tässä kaupungissa lähinnä hippejä ja ne välillä kyllästyttää!

Samaan aikaan kuitenkin tiedostan, että hermostun jos palaan jonnekin ravintolatöihin juoksemaan sairaalla kiireellä liian pienessä tiimissä väsyttävien asiakkaiden keskellä... Totta on myös, että tätä älytöntä kiirettä kestää vaan tämä ensimmäinen vuosi ja puolet seuraavasta, mutta pah. Elämä on nyt eikä huomenna
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2012 22:08
Vaihteeksi tuntuu taas siltä ettei minulla ole paikkaa tässä maailmassa, en pysty koskaan tekemään ketään onnnelliseksi ja naapurin perkele varasti pyykkituvasta minun käsipyyhkeeni.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.02.2012 19:22

Lainaus: The Trap-door lover

naapurin perkele varasti pyykkituvasta minun käsipyyhkeeni

Naapurit on kyllä niin ihania. Multa on viety pyykkivuoro kahdesti.
Se, mikä teki niistä kerroista selkeästi tahallisia oli se, ettei pyykkituvan vuorolistaan kyseiset/kyseinen naapuri kirjoittanut kellonaikaa ja pyykinpesun kestoaikaa, kuten täytyy, jotta taloyhtiö voi määrätä jonkin tietyn summan laskuun, ja jotta kaikki tietää, millon siellä on joku pesemässä pyykkiään ja miten pitkään. Se kirjotti sen kellonajan ym. vasta sitten kun oli lopettanut.

Noh, onneksi mulla ei ole ikinä ollut mieletöntä kiirettä pyykkien pesemisen kanssa, vaikka sillä/niillä naapureilla selvästikin on ollut. Mä en vaan tykkää tuollaisesta välinpitämättömästä asenteesta muita kohtaan. Etenkin kun joudutaan kaikki asumaan samassa paikassa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit