Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.05.2012 18:48

Lainaus: fanget sjel

Sama täällä, ei kesätöitä, ei rahaa.

Mulla voisi olla autonkuljettajan hommia. Tai lähinnä sellainen homma, että pitäisi löytää joku parkkeeraamaan auto kun lähden jonnekin tai kun olen tulossa jostain. En osaa sitä hommaa itse. Tai osaan vähän niin kuin Ace Venturassa niissä kohtauksissa, jotka päättyvät huudahdukseen "Live a glove!" Jälki on sen mukaista.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.05.2012 11:42

Lainaus: Iiriva

Ei kesätöitä, ei rahaa. Tänäkään kesänä ei siis ole varaa tasan yhtään mihinkään, kun tuskinpa saan edes omaa vuokranpuolikastani maksettua. Että kivaa ja sillai.

Kela ja Sossu palvelevat kesälläkin. Nyt se ylpeys hittoon ja marssit hakemaan tukia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.05.2012 15:46

Lainaus: Heetteri

Nyt se ylpeys hittoon ja marssit hakemaan tukia.

Tutkittu on. Sossusta en saa senttiäkään, koska massipäällikkö-puoliso.

Edit: ja ongelmanahan ei ole se, ettemme pärjäisi pelkästään miehekkeen tuloilla. Ongelma on se, että en haluaisi olla elätettävänä. Kun ei ole omaa rahaa, ei voi mennä minnekään tai hankkia mitään. Ja on kaikkea muuta kuin kivaa, että toinen joutuu maksamaan ihan kaiken kesän ajan kun itse ei saa mitään mistään, muuten kuin myymällä omaisuuttaan goottikirppiksellä jne.

Hihhahhuu.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.05.2012 06:03
Aikataulutus on homman a ja o.
Pitäis olla huomenaamulla puolen yhdeksän aikaan sahalla traktorin kanssa hakemassa lautakuormaa, puol kuudelta pääsen töistä ja matkaa olis 200km.

Hell jees, tunnissa ensin hakemaan traktori 150kilsan päästä ja sitten tulitetaan kaksi tuntia sahalle huippunopeudella 24km/h.

Ai nukkua pitäis? no höpöjä vauhdin hurma ei päästä torkahtamaan. pari kuormaa kun tekee ja ajaa ja purkaa niin kyl se muutenkin nukkumisen aina voittaa. Taitaa olla aika tarttua energiajuomapulloon ja laittaa pärisemään.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.05.2012 10:05
Lihakset alkaneet nykimään.
Jo varmaan alkaa oleen viikko? takana.. Ei ole kivaa. Ja kun nämä kohistuu koko kroppaan. Tosi typerää ja inhottavaa ja häiritsevää..
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.05.2012 11:15
eilen rupesi varpaat kramppaamaan kun olin käynyt uimassa jääkylmässä järvivedessä. Vasen jalka oli todella kipeä jonkin aikaa vielä senkin jälkeen, kun varpaat olivat rauhoittuneen (seitsämän kertaa perättäisiä kramppauksia. Ei mikään mukava tunne.)
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.05.2012 23:03
Olisi jo viime kuussa pitänyt tietää, että säätämiseksihän tämä kesä menee! todennäköisin työpaikka kesäkuukauksiksi osoitettiin 400 km pohjoiseen, Vaasaan. Edessä on siis n. 400 km siirtyminen pohjanmaalle vanhaan rakkaaseen kotikaupunkiin! Menee suunnitelmat uusiksi, samoin asuminen jännittäväksi. Tarkoitus on lojua frendeillä ja mutsilla koko kesä. Tilanne on sinänsä ylpeyttä syövä sillä en ole joutunut koskaan ottamaan tällaista askelta ns. taaksepäin. Tämän vuoksi tullut sitten laiminlyötyä kavereitakin aika lailla. Ei ole vain ehtinyt, ja jos on ehtinyt, jaksanut, pitää yhteyttä.

Positiivisena puolena sentään se, että rahaa kertyy ensi syksyyn joka tarkoittaa sitä, että saan nauttia elämästä enkä vain kituuttaa jossain asunnossa. On muuten tuskaista ihmiselle, joka on tottunut olemaan töissä ja tienaamaan menevällekin ihmiselle viihtymiseen riitäviä summia. Syksyllä sentään pääsen taas takaisin.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 26.05.2012 23:56
Haistakaa nyt jo pitkä vee, työmarkkinat! 2 vuotta on helkkarin pitkä aika. Kun se kierre alkaa, että ei nyt tällä kertaa saanut töitä, niin mitä pidemmälle se menee, sen syvemmällä oot suossa. Ihan ku lähettäsin ympärilleni viestiä "olen huono ihminen, älä vaan ota mua töihin!" Ja mitä paskinta, perjantaina mulla oli kuntouttavan työtoiminnan loppuarviointi joka sai miut tuntemaan itteni totaalisesti syypääks koko sotkuun. Ja täänään eka kertaa pitkään aikaan huomasin harkitsevani ja suunnittelevani itsemurhaa. Tuntuu vaan siltä, että ihan kuin mun olis ollu tarkotuskin tehdä itsemurha jo aikoja sitten ja ettei mulla ole tulevaisuutta.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2012 01:51
En saa enää unta. Johtunee varmaankin jatkuvasta lomailusta eli tekemisen puutteesta. Mutta hienoa aina mennä nukkumaan myöhään ja ikinä ei enää jaksa herätä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2012 14:35
Tietokone on ollut kotona kohta kuukauden ajan rikki. Tähän asti koneen käyttö onnistunut koululla, mutta mites nyt kun torstaina koulun ovet loksahtavat lukkoon ja tänne ei enää pääse. Onhan se nyt perkeleestä että koneesta hajoaa juuri se osa jota ei tahdo mistään saada hankittua...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit