Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Jutzku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2012 18:03

Lainaus: Sad Angel

....Näyttelijät esittivät sairaskohtauksen yms, saamaa henkilöä, ja lyyhistyivät kuka missäkin julkisella paikalla. Shokeeraavan harva piittasi näistä, moni ei edes vilkaissut kahdesti. Joku saattoi käydä kysymässä, oletko okei, mutta saatuaan epäselvän vastauksen jatkoi matkaansa todeten: hyvä, tai jotain...
Ei oteta tätä tavaksi suomessa....

http://www.youtube.com/watch?v=KCZMvJ8M7jE
Toivottavasti asiat ovat menneet paljon parempaan suuntaan, 1983 vuoden jälkeen.

Ja takas asiaan. Itseäni harmittaa vain se, kun turvaselvityksessä menee ainakin 2-3 viikkoa ja se on ainoa asia joka erottaa minut tietystä duunipaikasta. Mut ei voi mitää, pakkohan se on odottaa.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2012 17:51
Argh! Jäin kesäksi ilman duunia ja nyt yritän kehittää itselleni jonkinlaista opintokokonaisuutta kesäksi, että saisin edes nopeennettua opintojani... Ihan kiva sinänsä, mutta kurssitarjonta on ihan uskomatonta kuraa! Yksi parhaista on "English conversation in Second Life enviroment" (nimi oli joku melkein järkevän kuuloinen, mutta tämä oli käytännössä sisältö). Voitte sitten miettiä, minkätasoista se loppu oli -___- ei huvita käyttää edes VAVA-opintoja tällaiseen, saati sitten täyttää oikeita kokonaisuuksia, edes kieliopintoja, näin. Ehkä käytän kesän taskuvarkauden jalon taidon opetteluun, tms
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2012 21:40
Mun koko vaatekaappi on ihan turkasen tylsä ja tyhmä! Mua ei oikeestaan huvita enään pukee mitään sieltä päälle. Inohtttaa röyhelöt ja brokadi kuviot. Haluis jotain ei niin naisellista näillä main, oon varmaan sekoomassakin kaikenlisäks.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.05.2012 16:02
Peruin juuri kenkätilaukseni Pennalta odotettuani tänään tasan neljä kuukautta tuloksetta. Parin viikon välein sain viestin, että sorrysorry menee ehkä pari viikkoa vielä, ennen kuin kenkien teko saadaan edes aluilleen. Tilasin saappaat talvella kevättä ajatellen, mutta näillä näkymin olisin saanut ne kai pahimpien helteiden aikaan. Tyhmää, olisin todella halunnut ne kengät, olin jo suunnitellut eri asukokonaisuuksia niiden pariksi.: (
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2012 23:24

Lainaus: Morgan Blood

Argh! Jäin kesäksi ilman duunia ja nyt yritän kehittää itselleni jonkinlaista opintokokonaisuutta kesäksi, että saisin edes nopeennettua opintojani... Ihan kiva sinänsä, mutta kurssitarjonta on ihan uskomatonta kuraa!

Onnistuisiko järkevien kurssien itsenäinen opiskelu ja tenttiminen syksymmällä, kun sellaisia järjestetään? Oma sunnitelmani oli kutakuinkin tällainen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.05.2012 07:55
Ei kesätöitä, ei rahaa. Tänäkään kesänä ei siis ole varaa tasan yhtään mihinkään, kun tuskinpa saan edes omaa vuokranpuolikastani maksettua. Että kivaa ja sillai.

Olen myös ihan saakelin kipeä, mutta on pakko mennä tänään kouluun kun on näyttötyön tekemistä ja pakkohan sitä on tehdä. Yngh. Onneksi olen melko pitkällä jo, mutta en silti voi jäädä menemättä kun sitten menetän etuni ja jään jälkeen. Yhähääää.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2012 17:18

Lainaus: HNC

Onnistuisiko järkevien kurssien itsenäinen opiskelu ja tenttiminen syksymmällä, kun sellaisia järjestetään? Oma sunnitelmani oli kutakuinkin tällainen.

Kuulostaa itseasiassa mahdollisuudelta. Pitääpä ottaa selvää opinto-ohjaajalta ja tärkeitä kursseja järjestäviltä maikoilta, käykö tällainen järjestely. HOPSini on kuitenkin jo kunnossa joten pystynnen selvittämään helposti myös tarpeen esim. verkkokursseille kunhan pelaan korttini oikein. Huomenna alkakoon selvityskierros.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.05.2012 02:14
Epäilin jo olevani kipeä kun on niin kuumeinen olo, kasvoja kuumottaa ja silmiä särkee mutta sepä olikin vain tuo aurinko armas joka poltti minun naamani kun olin parituntia ulkona touhuamassa.
Kirjoittanut: Cruithne (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2012 15:14
Mikä vaivaa ihmisiä, jotka ei palauta kirjoja ajallaan kirjastoon? Maanantaina ja tiistaina ois pääsykokeet ja kolme kirjaa lukematta. Goddammit. Enää ei ehi. Enkä pääse mihinkään opiskelemaan.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2012 18:15

Lainaus: Iiriva

Ei kesätöitä, ei rahaa. Tänäkään kesänä ei siis ole varaa tasan yhtään mihinkään, kun tuskinpa saan edes omaa vuokranpuolikastani maksettua. Että kivaa ja sillai.

Sama täällä, ei kesätöitä, ei rahaa.

Olen odotellut ukkosta ihan täpinöissäni, kun sitä on tänne meille luvattu, mutta eipä ole vielä näkynyt... tai kuulunut. Allergiaa pukkaa, vai mitähän tämä on, kun koko ajan aivastuttaa ja nenä vuotaa. Huhhuh.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit