Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset! - Sivu 76

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.06.2012 06:35
Ruikutan tähän perään vielä siitä, kuinka heräsin kolmelta ahdistavaan uneen ja oon siitä asti ollut hereillä yrittäen tyhjentää ajatukset ja saada jälleen unenpäästä kiinni. No ei ole onnistunut. Ei siinä muuten, mutta autokoululle pitäis rientää yhdeksäksi ja olla valppaana liikenteessä...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.06.2012 08:25
Ajattelin jo että alkaa olla flunssa voiton puolella ja että jaksan tänään mennä fysioterapiaan. Nukuin kuitenkin koko yönä ehkä neljä tuntia yhteensä, koska heräilin toistuvasti siihen tunteeseen etten saa happea. Ei ole mitään ongelmia hengittää kun istun, mutta heti kun menen maate niin hengittäminen muuttuu vaikeaksi koska sekä nenä että kurkku ovat täynnä limaa.

Pitää odottaa yhdeksään asti että fysioterapia aukeaa ja voin perua aikani. Sen jälkeen pesiydyn nojatuoliin puoli-istuvaan asentoon nukkumaan.

Ja koska pelkkä flunssa ei olisi tarpeeksi paljon hauskaa, niin kielessäni on ilmeisesti elämäni ensimmäinen afta. Hitto vie että on kipeä.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 28.06.2012 03:17
Hammaslääkärireissu. Miksi. Jouduin menemään hammaslääkäriin koska ihan järjetön reikä hampaassa, no, ne korjas sen ja sitten tuli lappu että tules uudestaan ensi viikolla. Seuraavalla kerralla se vaan sano että en osaa pestä hampaita oikein ja rupes peseen mun hampaita nii että veri roisku ja kauhea paasaus että miten pitäisi olla langat ja kaikki. Joo. Okei. Miksi mun pitää sitten vielä mennä sinne kun ei ole mitään aihetta? Koko loman olen nukkunu neljään ja yhtäkkiä pitää herätä seittämältä.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.06.2012 03:35
Rannetta särkee sillä ilkeällä joka nörtille tutulla tavalla, eli orastava jännetupintulehdus.... saas nähdä saako aloittaa ensviikolla kesälomalta töihinpaluun sairasloman hakemisella, kun ei käsi pelaa :
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.06.2012 23:58
Kaveri tuli käymään pariksi yöksi toiselta paikkakunnalta ja minä tyhmänä odotan, että katsottais joku leffa, jutellaan ja muuta semmosta mukavaa tyttöjen juttua. No todellisuushan on toinen. Muija alotti juomisen jo ennen kuin pääs miun asunnolle asti ja kolme tuntia sitten se lähti ajelemaan jonkun tutun kyydillä ja ilmeisesti myös baariin. Ilmeisesti olenkin vaan pelkkä majapaikka sille, eikä miun seuraa näköjään kestä selvin päin. *****, että tekis mieli linkasta sen kamat ulos ja painua vaan nukkumaan, sen verta nyt ottaa päähän.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 29.06.2012 23:13
On se niin saatanan hyvä, kun ihmiset tietää asiat paremmin kuin minä itse, vaikkei edes mun elämässäni ole.. V...tu että vit..ttaa!!!
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.06.2012 05:46

Lainaus: Funereal Soul

On se niin saatanan hyvä, kun ihmiset tietää asiat paremmin kuin minä itse, vaikkei edes mun elämässäni ole.. V...tu että vit..ttaa!!!

Kuulostaa just siltä, mitä myös täällä meidän pikkukaupungissa tapahtuu. Mistä ne aina keksii ne juttunsa?

Vaihteeksi heräsin kolmelta ja tässä sitä ollaan taas kohta neljättä tuntia valveilla. JES JES JES. En oliskaan tänä yönä halunnut nukkua!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 30.06.2012 09:02

Lainaus: Salmonelle

Kuulostaa just siltä, mitä myös täällä meidän pikkukaupungissa tapahtuu. Mistä ne aina keksii ne juttunsa?

Sanos muuta?!
Kiva vielä tänäkin aamuna avata silmät, muistaa paskanjauhanta ja tulla jo aamusta todella hyvälle tuulelle.
Ja noi Hyttyset edelleen!! Pitääkö niiden häiritä mun metsässä kulkua, kun yrittää rauhottaa mielensä? Saa vaan lisää raivoihinsa noi verta imevät lentävät *piiiip*!!
Niin että aivan Vitun Hyvää Huomenta vaan kaikille!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.07.2012 02:20
Herhiläiset, nuo saamarin varpuset ovat kotiutuneet kulmille.
Epävarmempaa tunnetta saa etsiä kun hajottaa ampiaispesää ja herhiläinen kutittelee niskavilloja. ei tiedä kumpi olis parempi, parvi taatusti vihaisia normikokoisia vai yksi iso joka ehkä hermostuu...
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.07.2012 10:33

Lainaus: Roudatar

Kaveri tuli käymään pariksi yöksi toiselta paikkakunnalta

Noni, ja juttuhan jatkui kuin jatkuikin vielä. Aamulla, kunhan krapulasta on selvitty Mia (nimi muutettu) lähtee siskojensa kanssa kaupungille käymään kirppareilla heidän vanhempiensa autolla. Ensin kysyy, että haluanko mukaan, mutta sitten toteaa, että autoon ei mahdukaan, kun vanhemmat pitää heittää jonnekkin ja huom. ennen kun olisivat tulleet Miaa ja miua hakemaan, eli autoon olisi mahtunut, mutta eipä Mia sanonut mitään, eli ilmeisesti ei halunnut miua mukaan. Sen vielä oisin antanu anteeksi. No, sovittiin jo ennen kun Mia tuli käymään, että mennään Amarilloon yhteisen kaverin ja hänen kihlattunsa kanssa neljästään viettämään iltaa. No ei siinä vielä mitään, että Mian 2 siskoa tulee mukaan, mutta Mia soittaa mulle kaupungilta, että tulee ja pakkaa kamansa ja mennään Amarilloon ja kunhan ovat syöneet, he lähtee siskojen kesken Mian luo Lahteen. Ilmeisesti Mia ei kestä miun seuraa edes 24 tuntia eikä puoliakaan siitä selvin päin. Taitaa olla entinen tämä kaverisuhde. Vaikka kaikenlaista muuta on ennenkin tapahtunut, josta voi päätellä, ettei Mia ota miua silloin huomioon, kun ehkä pitäisi, niin tää oli kyllä vihoviimeinen tikki.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit