Gootti.net

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.07.2012 11:23

Lainaus: Roudatar

Vaikka kaikenlaista muuta on ennenkin tapahtunut, josta voi päätellä, ettei Mia ota miua silloin huomioon, kun ehkä pitäisi, niin tää oli kyllä vihoviimeinen tikki.

No johan on törkeä ihminen. Mun mielestä sun ei kannata uhrata kyseiselle lierolle enää sekuntiakaan omaa aikaasi tai ajatusta. Poista vielä vaikka puhelinnumero..Tosin vasta sitten, kun olet sanonut sille muutaman valitun sanan..Mm. että et ole hostelli/palvelija/hoitokoti/tai mikään muukaan hotelli tms. Sanot vielä, että kyseinen ihminen ei ansaitse sun kaveruutta, ei edes huomiota. Pettymyksesi on suuri, ja tunteitasi loukattu. Toivotat hyvää loppuelämää ja lopetat puhelun. Jos haluat, voit mukaan liittää muutaman ruman sanan, mutta pääpiirteittäin tolla saisit ihmisen ehkä ajattelemaan..Jos sillä ylipäätään on mitään sydäntä/omaatuntoa/tunteita..Jota tässä tapauksessa suuresti osaan epäillä.

Omaan ärtymykseeni: Ukko oli Tuskassa, minä kiltisti yksin kotona koko viikonlopun. Perjantaina kävin kaupungilla. sen jälkeen en edes roskia ole vienyt. Orpo olo, kukaan ei soittele/kaipaa, vaikka yritin itsekin vinkua ihmisiä kanssani ulos..Tuntuu vähän turhalta jo. Miten reilua on, että ukko viilettää milloin missäkin miesporukalla rylläämässä, ja itse homehdun 4 seinän sisällä seuranani elukat ja oma pääni sisäinen hulluuteni. Tahdon ulos, ilman ukkoa..Omaa vapautta, mennä kuten tahdon..Ja ukko saa mädäntyä yksin kotona. Kuunnella vain puhelimesta, kuinka olen erittäin vahvassa humalatilassa, ja taustalla vielä ihmisiä, ketä ukko ei tunne/tiedä. Siinäpä sillekin stressin poikasta. Hittovie. Ainutkertaista on, että pääsen viihteelle juurikin ukon kanssa, mutta en yksin. Saisin mennä sen puolesta, mutta kummasti aina omat rahani menevät yhteisiin ruokaostoksiin ja hänen bussilippuihin ja maitoihin ja ties mihin. Ukkohan saa kuitenkin köyhänä opiskelijana rahaa lainaksi porukoiltaan..Tarvii ilmeisesti harkita yksin asumista..
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.07.2012 16:04
Olen ollut nyt yli viikon todella kipeä. Nyt näyttää siltä että flunssa on taas edennyt poskiontelotulehdukseksi. Maanantaina pitäisi sitten jaksaa varmaan raahautua lääkäriin, kun ei tässä loppua näy.
Eilen oli ääni niin matalalla, että kissani säikähti kun kutsuin sitä kun ressukka ei vissiin oikein tunnistanut ääntäni.

Ja oikeasti, kuinka paljon räkää voi yksi ihminen tuottaa? Yäärghtht.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: mustakynsi
  • Lähetetty: 01.07.2012 19:24
Pitäisi ensiviikolla raahautua yhden rasittavan sukulaisen juhliin jota en todellakaan haluaisi nähdä.. Muutenkin inhoan kaikkia mahdollisia sukujuhlia niin en odota tätäkään kovin suurella innolla. Mieluummin olisin jäänyt kotiin ja keksinyt jotain muuta ohjelmaa..
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.07.2012 18:04
Mie tässä harkitsen sarjamurhaajaksi alkamista, kohteena vois olla työpaikkalääkärit. On se perkele kun jälleen kerran menee lähes toimintakuntosena menee lekuriin ja takasin tulee siinä jamassa ettei edes hengitys meinaa toimia ilman kyyneleitä...

Tosin mun tarvinee odottaa uran alottamista niin kauan että pystyn käyttämään muutakin kuin läppäriä selällään maaten. Kivat buranat sain kyllä, ihan 100 kappaletta, mutta mulla on kyllä lätkäliigoja laatikollinen omastakin takaa.

e: Hieno diagnoosi hermanni, multa kuulemma puuttuu yksi kylkiluu. No totta v.tussa se puuttuu kun se on jo parikymmentä vuotta sitten taittunu toisen taakse piiloon. Eikö se edes sitä löytäny, piti erikseen kysyä... no edes kysyi, se plussana että on kiinnostunut asiasta virka-ajan ulkopuolellakin.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.07.2012 19:00
Miten ihmiset voikaan olla niin ärsyttäviä ja idiootteja? Loukkaantuu ihan turhista asioista ja kun itsellä on jotain mistä oikeasti voi loukkaantua niin siitä sitten valitetaan siihen malliin että huhhuh...
Ärsyttää myös kun tää suomen posti ei meenaa liikkua mihinkään suuntaan... är ja mur
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.07.2012 00:00
ztjfjytfbuguyf kun pihalla on taas 9000 astetta lämmintä ja ei voi nukkua ikkuna kiinni koska kuumuus. Ei voi myöskään nukkua ikkuna auki koska lokit.
Ei sitten.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2012 00:17
^ Voi täällä on vielä viileä, itse kun tulin juuri turkista jossa päivällä on 37 astetta ja pimeän hiipiessä odottaisi viilennystä.... mutta siltikin vielä koko yön 27-30 astetta

Itse marisen sitä että tuntuu taas olevan liikaa tekemistä, kokoajan saa juosta jossain tekemässä mielekkäitä ja ei niin mielekkäitä juttuja. Haluisin vaan vajoo johonkin koloon pariks viikoks ja olla rauhassa.

ja lisäys.... Hyttysiä hyttysiä ja HYTTYSIÄ!! On tosi kiva olla maaseudulla kotona mutta olin kokonaista 20min tänään yhteensä ulkona ja mulla on nopeesti laskien 20 puremaa per jalka !! Todella ärsyttävää, koska mua kutittaa puremat aivan saamaristi!
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2012 09:22
Talossamme tehdään koko kesä jotain ulkosaumaremonttia ja tänäaamuna raksamiehenperkele pääsi yllättämään nousemalla 2. kerroksen ikkunan taakse kun jorailin bokserit jalassa Mutta sitten se pesikin kyseisen ikkunan ja nyt on vähän ristiriitaiset fiilikset.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2012 19:39

Lainaus: Nordis

Talossamme tehdään koko kesä jotain ulkosaumaremonttia ja tänäaamuna raksamiehenperkele pääsi yllättämään nousemalla 2. kerroksen ikkunan taakse kun jorailin bokserit jalassa Mutta sitten se pesikin kyseisen ikkunan ja nyt on vähän ristiriitaiset fiilikset.

tuon jälkeen vois kyllä joo olla vähän sekavat tunteet....

ääh...kiva kun täällä on oikeesti ihan hiton kuuma ja ei siinä voi kun avata ikkunan, mutta sitten on kahta hauskempaa, kun tulee joku ärsyttävä hyttynen pörräämään 2-3 tunniksi siihen, eikä oiken haluis tulla peiton alta pois, mutta kun ei lämpöhalvaustakaan oikein tahdo niin mikäs siinä auttaa... jalan kun työntää peiton alta niin hetihän se sittiäinen on siinä verta imemässä ja hätistellähän sitä yrittää... ei... sama juttu kaikkien muitten ruumiin osien kanssa... lopulta aamulla herää jka huomaa kun hitto kutittaa joka kohasta, kun se hyttynen on sitten pistelly kaikkialle koko suvun voimin...
hauskaahan se sitten löytää naisena tuosta rinnasta hyttysen pistos, ei sitä kun ihan raapiakkaan viitsisi... on tainnut olla perverssi hyttynen kyseessä...
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2012 23:54
Mie luulin että hommat meni jo aiemmin päin ******... kämppään ilmestyi yks asukas lisää toistaiseksi tuntemattomaksi ajaksi.

Siis mitä helvettiä. Kyllä ymmärrän yksittäisten tapahtumien syyt jne, mutta mikä perkele näitä ylläreitä kasaa mahollisimman huonoiksi yhdistelmiksi varoittamatta?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit