Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: iris (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.07.2012 15:17
No vähän tuli sellainen ihana fiilis kun sattumalta törmäsin tuohon Timanttiin josta mainitsin. Oliskohan siinä tullut joku sellainen onnenhippula vastaan mitä ei ihan joka jannulle joka päivä satu? Vissiin. Eli ei ihan kaikki oo koko ajan ihan syvältä.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2012 19:45
Innostuin tänään kuuntelemaan Rammsteinia. No eikös se tietysti ollu hajalla se levy (Mutter), että Spieluhr menee pikakelauksella ja ReinRaus pätkii. Perkele.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2012 20:23
Youtube? ^

Itse kiroan hitaan nettini vielä hitaampaa, lähes tulkoon toimimattomuutta kun olen äitini luona kyläilemässä, joka asuu ''maalla''. Täällä puiden seassa ei tuo minun piskuinen nettini suostu toimimaan, facebook pätkii jatkuvasti, viestit ei mene perille. Minkään videoiden katsomisesta puhumattakaan... Enkä huomannut edes ottaa mitää dvd:tä mukaan tänne ja nyt sitten vaan kiroan vielä vähän lisää television kuraista tarjontaa.....
  • Lähetetty: 17.07.2012 20:43

Lainaus: Vampiric_

Youtube? ^

Mun läppäri ei suostu pyörittämään musavideoita youtubesta ja äänenlaatu jotain älytöntä hirveyttä.
Välilyöntinappi ei toimi kunnollaja sitä pitää LYÖDÄ etteisetekstitulisiyhteenpötkööntällälailla.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 18.07.2012 00:24

Lainaus: Lunatica

Muttakun siellä on niitä ihmisiä ihan liikaa taas mun psyykeen kestämiselle.
Miten elämä voi olla näin vaikeeta??!!?!?!?

Melko naurettavaa, mutta pelottaa silti.

Ei se ole naurettavaa ihmisillä on outoja pelkoja... mulla ei ehkä niin harvinainen vesipelko... kyllä se menee esim. uinma-altaassa/hallissa, mutta kun on vaikka järvi... syvää vettä kierrän kuin kissa kuumaa puroa...
Muoks. ehkä kumminkin puuroa
  • Lähetetty: 18.07.2012 00:28

Lainaus: Kuolonenkeli

mutta kun on vaikka järvi... syvää vettä

ääk, kun ei tiiä mitä siellä jalkojen alla on kun näkee vaan mustaa ja joku kasvi kiertyy nilkan ympäri D:
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2012 01:00

Lainaus: Wormboy

ääk, kun ei tiiä mitä siellä jalkojen alla on kun näkee vaan mustaa ja joku kasvi kiertyy nilkan ympäri D:

niinpä!! DD:>
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2012 04:28
Nyt mua raastaa sit se, et latasin kaks muka superhienoo kuvaa tonne profiilisivulleni, mut kuvanlaatu heikkeni huomattavasti kun ne tuonne lykkäsin. Nyyh.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.07.2012 06:40

Lainaus: Salmonelle

Nyt mua raastaa sit se, et latasin kaks muka superhienoo kuvaa tonne profiilisivulleni, mut kuvanlaatu heikkeni huomattavasti kun ne tuonne lykkäsin.

Näyttää ihan hyvältä ja yksityiskohdat erottuvat hyvin. Profiiliin ladattavissa kuvissa on joku pakkaus, ehkä jotain 75% alkuperäisen kuvan tiedostokoosta. Systeemi pyrkii tasapainottelemaan nopeasti latautuvan sivun ja hyvälaatuisten kuvatiedostojen välillä.
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.07.2012 12:42

Lainaus: Kuolonenkeli

mutta kun on vaikka järvi... syvää vettä kierrän kuin kissa kuumaa puroa...

Joo..sekin. Yleensä mustat lammet/järvet/vesialtaat. HYI! Vähintään joku hiton Näkki tulee ja syö..Tai tappajahai, tai Hauki..Senpätakia pysyttelen vedessäkin "jalat pohjaan"-alueella

Mutta palatakseni edelliseen postaukseeni: Tänään se tarvis ihan oikeesti mennä sinne kauppaan ja postiin..Onneks ei tarvii sitä tehdä yksin. Tarvii itelle ruokaa, hiirille tulee ruokaa postin kautta ja kissoillekin tarvis murkinaa..Jos eräs nimeltämainitsematon "käymme puolestasi kaupassa ja toimitamme ostoksesi kotiovellesi"-palvelu ei maksaisi maltaita, käyttäisin sitä maailman tappiin asti. Oikeesti. Jos joskus voitan lotossa ison summan euroja, rakennutan jonkun mökin keskelle metsää itselleni ja elukoilleni, ja asun siellä..Hullu noitaeukko siellä metsässä erakoi ja hoitaa eläintarhaansa. Ja syö marjoja.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit