Gootti.net

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2012 17:38
Anyxiakai sä olet ilmottanut tapauksen vanhemmille?
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2012 21:34
Nyt ollaan sitten muutettu. Kiva paikka on juu, mutta mun huoneeni tässä vähän ärsyttää. Mulle on aina ollu hirveän tärkeätä että mun huoneessani on ovi. Jonka saa kiinni. Ja sitten mä olen vihdoinkin yksin. Näinhän ei nyt sitten ole. Sänkyni on pienessä syvennyksessä jonka edessä on pari pylvästä. Tämän huoneeni ohi sitten kulkee ihmisiä joka toinen minuutti. Eli ei minkäänlaista yksityisyyttä. Eli siitä voi kävellä porukkaa vaikka silloin kun mä vaihdan vaatteita. En voi kuunnella musiikkia muuten kuin kuulokkeista ilman että koko talo kuulee, enkä voi olla yksin. Kaksi pientä henkireikääni. Musiikin kuuntelu ja yksinolo. Eikä seinää rakenneta ihan helposti koska ikkuna. Ja portaat.
Kuulostaapa hemmotellulta draamakuningattarelta mutta siltikin se ärsyttää.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2012 22:02

Lainaus: Chuuko

Anyxiakai sä olet ilmottanut tapauksen vanhemmille?

Haha joo sen vanhempia ei kyllä paljo kiinnosta että aina niin kiltti teinityttönsä on vetänyt kavereidensa kanssa viinaa. Katsos kun minä olen tässä nyt syyllinen kaikkeen ja minä tein väärin niin eihän sitä enää kiinnosta vaikka pikkuprinsessa rikkoo lakia monin tavoin jonnekavereidensa kanssa kälyn asunnossa! (Y)
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.08.2012 22:33
Pelkuri,ymmärrän täysin.
itse en voi sietää jos joku käy huoneessani!
musiikkia ei voi kuunnella jos joku muu on läsnä.
varsinkin jos joku ei tykkää siitä.
tai jos oot koneella.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.08.2012 23:10
Nyt olen totaalisen perseestä! Alla on tilaustöitä ja ties mitä prokkista, mutta ei vois vähempää kiinnostaa : P eikö sitä rahaa voisi saada vain olemalla minä? (joo, työttömyystukea, mutten halua ) Taiteen kanssa on hirvittävää pakottaa itsensä työskentelemään. Jälki on helposti sen mukaista, mutta deadlinet puskee päälle.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.08.2012 06:45

Lainaus: Anyxia

Haha joo sen vanhempia ei kyllä paljo kiinnosta että aina niin kiltti teinityttönsä on vetänyt kavereidensa kanssa viinaa. Katsos kun minä olen tässä nyt syyllinen kaikkeen ja minä tein väärin niin eihän sitä enää kiinnosta vaikka pikkuprinsessa rikkoo lakia monin tavoin jonnekavereidensa kanssa kälyn asunnossa! (Y)

Mä niin toivon, että saat tuon ipanan vastuuseen. Mulla palaisi tuollaisesta käämi niin pahasti, että varmaan olisin jo soitellut läpi sekä vanhemmat, sukulaiset että virkavallan.. Varsinkin, kun kyseessä ei ole edes oma sisko, vaan sukuun naimakaupassa tullut bimbo.

Tulipa vihainen olo sun puolestasi.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.08.2012 11:21

Lainaus: Anyxia

Haha joo sen vanhempia ei kyllä paljo kiinnosta että aina niin kiltti teinityttönsä on vetänyt kavereidensa kanssa viinaa.

Ehkä niitä alkaa kiinnostaa siinä vaiheessa kun poliisi alkaa kysellä, että mitähän se Lissu on kaikkea siellä asunnossa tuhonnut ja joutuu korvaamaan. Toivottavasti teillä on myös esimerkiksi valokuvia siitä siivosta johon kämppä oli jäänyt? Enemmän kuin tuhat sanaa ja silleen.

Omat vikinät:
Hiuskriisi. Vihaan tätä rasvalettiä. Pesin hiukset eilen ja näytän tänään jo siltä kuin päähän olisi sivelty paketillinen voita. Aina sama laulu. Kaikki aina väittivät että tämä tuska menee ohi teini-iän myötä, mutta eipä näy loppua tälle ilolle vieläkään.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.08.2012 11:45

Lainaus: Giffirt

Kaikki aina väittivät että tämä tuska menee ohi teini-iän myötä, mutta eipä näy loppua tälle ilolle vieläkään.

Ei se mihinkään mene.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.08.2012 14:53
Kauhea tärinä päällä.. Huomaa, ettei oo vielä kunnossa, vaikka on jo pari päivää sairaalasta ollut kotona. Oikean jalan imusolmukkeet on pahasti tulehtuneet vissiin edelleen, kun tahtoo olla aika tuskaisaa toi jalan käyttä edelleen, mutta sehän ei riitä! Nyt alkaa oireileen vasemmankin jalan nivunen.. v*ttu!
Toisaalta vedän sellasia määriä antibioottej aja tulehuskipulääkkeitä, et voihan tää vapina olla niistäkin.
Pääkipuhin olis kiva saada selitys, kun kohtaukset vaan pahenee ja otsa on aivan turvoksissa ja kaikki verisuonet päästä aivan pinnalla ja kireenä jo toista viikkoa.. Menee ihan just hermot
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2012 17:36
Huomenna tulee viikko täyteen kurkkukivun kanssa..yskä ja nuha tuli jälkijunassa..Nyt niistä mokomista ei pääse eroon. Olen nyt vetäny kaikkea hunajateestä ja yskänlääkkeistä särkylääkkeisiin, eikä mikn helpota oloa. Alkaa olemaan kärsivällisyys kortilla jo ja lauantaina pitäis purjehtia mieslaumassa merellä ja yrittää muka pitää hauskaa. > Not gonna happen. Miks aina silloin tulee joku saamarin tauti, kun pitäis johkii lähteä?!?!?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit