Gootti.net

Kitinät, natinat, vikinät ja muut valitukset!

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.08.2012 06:29
Onkohan yleinenkin vika, että kiviä tai jotain skeidaa joutuu auton jarruihin tms. osiin? Renaulttini kirskahtelee kovin, joten ilmoitin asiasta vakuutusyhtiölle ja toivon heidän taikovan asiat kuntoon.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.08.2012 09:08
...se tunne, kun ei vaan enää jaksa...
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.08.2012 09:45

Lainaus: kuopassa

Onkohan yleinenkin vika, että kiviä tai jotain skeidaa joutuu auton jarruihin tms. osiin? Renaulttini kirskahtelee kovin, joten ilmoitin asiasta vakuutusyhtiölle ja toivon heidän taikovan asiat kuntoon.

Ettei palat olis loppu ja siellä olis metalli metallia vastaan?

Olen lomalla. Joo, ei kitistävää, mutta on tylsää, kaikki kaverit (niitä kun on niin monia) on töissä. Voisin tietty mennä salille tai kuntoilla muuten, mutta ei jaksais >.<

Kävin maanantaina lekurissa ja lopputulos oli, että ruokavalio pitäisi muuttaa terveellisemmäksi. Pystyisin kyllä, mutta en tarkalleen ottaen tiedä miten ja mitä.. Ja ensi maanantaina meen takas kuulemaan tulokset verikokeista, kun testaavat laktoosi ja keliakia ja anemia jutskia. Toivon kyllä ettei olis mitään noista..
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.08.2012 17:01
ihan tavallinen vika, tai sitte palat on tosiaan loppu.

Suora rintamahyökkäys näyttää olevan ainoa tapa tuhota tuo ampiaispesä seinän välistä...
Ja senkin joutuu tekemään tikkailta.

Hold my beer and watch this!
  • Lähetetty: 08.08.2012 21:44

Lainaus: Mortale

Ettei palat olis loppu ja siellä olis metalli metallia vastaan?

Voiko jarrupala levitä tuosta vaan? Korvia vihlova kirkuminen alkoi ihan yht'äkkiä, peruuttaessa hitaasti ei kuulunut mitään ja sen jälkeen kun ajoin eteenpäin 13 kilsan vauhdilla, ei kuulunut mitään. Kuulin vikinää ensimmäistä kertaa kun ajoin hiekkatietä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.08.2012 21:56
Kolme yritystä ja arviolta 15 pistoa myöhemmin voin sanoa että nuo pirut ei kuole suosiolla. Ajattelin että ilta olis hyvä aika yrittää mutta ne pirut tuli lujaa päälle.

No, kerta vielä kunhan tulee kunnolla pimeää.
  • Lähetetty: 08.08.2012 22:08
Minulla oli kesäkuussa melkein samanlainen tilanne. Onneksi äkkäsin pesän ajoissa ja ehdin nyhtää sen pois. Pesä oli ehtinyt paisua vasta golfpallon kokoiseksi:
Ampparipesä kesäkuussa 2012
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2012 22:27
Mistä näitä idiootteja oikein tulee.
Ihan oikeasti ärsyttää ihmisten tyhmyys ihan älyttömästi nyt.

Ja sitten myös eilinen päivä.
Menin käymään mummolla, kun sielä oli jotain pikkuserkkuja joita en ollu koskaan nähny. No sitten se yksi niistä, taisi olla jotain 10v, tykkäsi piirtämisestä oikein paljon ja se siinäkin piirsi sitten koko ajan. No, sitten mummo rupes mua ylistämään että MEIDÄN TYTTÖ SE OSAA PIIRTÄÄ SE ON NETTIINKI LAITTANU KUVIA!!!!!!!!111yksi!!!huutomerkki! Mun olis pitänyt sille tytölle ruveta jotain opettamaan, ja se ei osannut piirtää mitään kovin uskomattoman hienoja kuvia, ei sillä että olisi pitänytkään, ja taisi muutenkin piirtää vaan huvikseen, että ei niinkun minä: käyttäen 1-20tuntia yhteen kuvaan. Sitten ne vaan siinä ylisti mua että voi että kun taitava, näytäs nyt meidän pikku Ursulalle miten pitää piirtää!!!
Mutta kun ei se mene niin. Minä ITSE opettelin sen piirtämisen ja minä osaan piirtää koska olen OPETELLUT monta vuotta, ei sitä opi niin että joku käskee tehdä jotenkin.
Enkä minä nyt jaksa missään random kesäjuhlissa ruveta pitämään kuvistunteja tai muutenkaan ruveta häsläämään millään kynillä ja papereilla. Muutenkaan koskaan ollut tavannut koko henkilöä, enkä halua että se saa minusta sen ensivaikutelman, että olen kusipää joka yrittää olla parempi kun muut. Mua ois hänen paikalla v*tuttanut ihan oikeasti, että piirtelen rauhassa yhtäkkiä joku mörkö tulee sinne ja kaikki sanoo miten se on parempi.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2012 23:04

Lainaus: Wormboy

Mua ois hänen paikalla v*tuttanut ihan oikeasti, että piirtelen rauhassa yhtäkkiä joku mörkö tulee sinne ja kaikki sanoo miten se on parempi.

hahahah toi mörkö kuulosti kovalta! XD
oo onnellinen ettei sun mummo kerro ripuli/tautikertomuksia ruokapöydässä,kuten minun mummo.
(jos luit tarinani siitä kun näin viimeksi mummoni niin huhhuh!)
et piirtää oisin voinut mutta kun tuurilla jolla minut on "siunattu" niin sain lajitalla mummoni peräpuikkoja tunti kausia! -.-
Kirjoittanut: Lunatica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.08.2012 00:05
Valituksista ei pääse näköjään eroon...Ihmettelin tossa alkuillasta, että miks ihmeessä pesukoneen vesihana on auki?? Meninpä katsomaan ja astuin suoraan vesilammikkoon. Vettä tippui kirjaimellisesti katosta, sähkjohtokourujen ja lampun kautta lattialle yläkerran asunnosta. Sillä oli jääny vesihana auki, joten saatuani kasan pyyhkeitä lattialle ja pelastettuani kissojen hiekka-astiat tulvalta, rynnin yläkerran naapurin oven taakse..Kova lorina kuului, mutta kukaan ei avannut ovea vaikka kuinka rämpyttelin ovikelloa. Lopulta piti soittaa jo vartija paikalle, joka meni avaimilla asunotoon ja löysi lattialta puutarhaletkun kytkettynä pesukoneen vesihanaan..Iloisesti se letku siellä sylki vettä kovaa vauhtia pitkin asunnon lattiaa. Asunnossa kävivät mm palomiehet, ambulanssihlökunta ja lopulta jopa poliisisedät. Hana sammutettiin ja vartijat kävivät infoamassa tilanteen tasalle. Poliisit kävivät kuvailemassa katon ja seinät ja kertoivat, että tapauksesta tehdään rikosilmoitus, sillä tekoa on syytä epäillä tahalliseksi. Huomenna soitankin sitten isännöitsijälle ja kerron tapahtuneesta..Yöksi saan jonkun sortin kuivaajan tuohon eteiseen huutamaan, notta ei ihan hirmusti homehdu katto tahi käy sähköille katalasti..Semmosta..Ihania naapureita kerpele.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit