Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tuska 2010: 2.-4.7.

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.03.2010 11:04

Lainaus: Piiskansiima

Harkitsen ehkä yhden päivän lippua jos tulevissa esiintyjäkiinnityksissä on jotain järkevää. Toisaalta jos liput myyvät loppuun ennen päiväkohtaisen kalenderin julkaisua niin lollol.

Jos yhden päivän liput ovat vielä myöhemmällä keväällä tarjolla, sellaistahan voisi harkita sinulle synttärilahjaksi.

Lainaus: Piiskansiima

Lumoukseen olisi ollut kiva lähteä, mutta se on kaukana ja käy kukkarolle. No jaa, ehkä keskityn tänä kesänä hevosiin. Tai johonkin.

Kultapandoihin! ^.^ Nojoo.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2010 13:25
Menossa olen Kaisaniemeen - nyt mietinnässä vaan, että ottaisiko yhden vai kolmen päivän lipun. Vaikeaa on, mutta helpottaa, kun tekee päätöksen
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2010 01:46
En oo tulossa tänäkään vuonna, Liput maksaa liikaa, ajatus hikisistä kännisistä hevareista karmii ja Cannibal corpsen oon nähny jo livenä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.03.2010 08:23

Lainaus: Morningstar_

En oo tulossa tänäkään vuonna, Liput maksaa liikaa, ajatus hikisistä kännisistä hevareista karmii ja Cannibal corpsen oon nähny jo livenä.

Mmmm....kännisiä, hikisiä hevareita.. :O~~~~
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2010 16:50

Lainaus: Heetteri

Vaikka varsinaisesti kuutteja kiinnostavia bändejä ei kiinnitetyissä orkestereissa näy,

Ei pijä paikkaaasa! Kyllä siellä on ! Minä tuun Tuskaan tänä vuonna! Sinne tulee esiintymään aina niin ihqu ja suloinen Cannibal Corpse, jokaisen tytön, pojan ja mörön kostea päiväuni, hehe! Ite oon kuunnellu Cannibaaleja jo vuodesta -93 ja en oo koskaa vielä nähäny heitä livenä! Eka levy on paras! Ja tulleeha sinne Satyricon joka ois kans kiva nähä elävänä!
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.03.2010 13:47
itse taidan tänäkin vuonna ostaa sen kolmen päivän lipun kun nin paljon hyviä bändejä on taas : P
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.03.2010 15:41
Äh, en osaa sanoa. Olen ollut aika PA viime aikoina, enkä usko asian olevan yhtään sen parempi myöhemminkään, joten taitavat kaikki festarit jäädä väliin tänä vuonna. En sitä paitsi ole pitänyt metallista enää pariin vuoteen, joten siinähän kävisi taas niin, että ihan turhaan käyttäisin valtavasti rahaa vain hengatakseni ihmisten kanssa ja olematta kuuntelematta bändejä. Pari kesää sittenkin en käynyt katsomassa kuin yhden bändin, ja senkin vain osittain, vaikka oli lippu kolmeksi päiväksi.

Miusta on selkeesti tullut liian vanha bilettämään jo 20-vuotiaana.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.03.2010 18:27

Lainaus: Iiriva

Miusta on selkeesti tullut liian vanha bilettämään jo 20-vuotiaana.

Älä nyt sinne kotiin homehdu. Kohta(vappuna) on jenkkiautojen perinteinen liikenteeseen ottokin
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2010 21:59

Lainaus: Iiriva

liian vanha bilettämään jo 20-vuotiaana.

No, mutta jos et asu liian kaukana stadista, ainahan voi tulla sinne puistoon hengailee, näkee about samat ihmiset ja vähemmällä metelillä taustalla. Ite varmaan menen tänä vuonna, kun en nuorena päässy, mut en mä teitä übercooleja kootteja taida uskaltaa tavata
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.03.2010 22:13

Lainaus: poison

Kohta(vappuna) on jenkkiautojen perinteinen liikenteeseen ottokin

Uuuu! Jos vaikka vapuksi saisin Hadeksen esiin kinoksista ja käyntiinkin, herra ämeerrika kun on vietellyt vain hiljaista talvihorrosta pari kk sähkövian takia.

Mutta sillä en keskustaan tule. O.o

Sori OT.

Lainaus: Neiti Kooma

No, mutta jos et asu liian kaukana stadista, ainahan voi tulla sinne puistoon hengailee

Kyllähän mie Helsingin puolella asun, mutta saapas nähdä. Onhan yleensä ollut miitinpoikanen porttien ulkopuolellakin, mutta onko sitten kiva vain yksin istuskella pihalla kun kaikki muut menevät sisään?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit