Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tuska 2010: 2.-4.7.

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.03.2010 19:33

Lainaus: Gallante

Jos Ihsahn on tulossa Tuskaan, mäkin oon. Tällä hetkellä näyttäis vahvasti siltä.

Nimenomaan. After puri niin totaalisesti minun korvaorgasmihermooni että huh!
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 17.03.2010 20:02
Kun sain tietää että Cannibal Corpse ja Turmion Kätilöt esiintyvät kummatkin sunnuntaina, olin myyty. Tänä vuonna Tuska-neitsyys lähtee
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.03.2010 20:12
Jepjep, kolmen päivän lipun tilasin jo heti samana päivänä kuin myyntiin tuli (: metallibändejä en enää kyllä oikein tunne, mutta taidan luottaa veljiini..
Miittiin voisin vaikka osallistuakin, vaikka en enää täällä foorumilla ole juurikaan ollut.. Katsotaan jos sitä reipastuisi kirjoittelemaan enemmän (:
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2010 02:05
Pakkohan sitä nyt ainakin 1.pväksi Tuskailemaan tulla. Mikäli budjetti antaa myöten niin kiltteilen 3.pvää suoraan. May the Asators be mercyful, and grant me enough money.
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.03.2010 08:54
Pakkohan nyt tuskaan on mennä! Tapa ollut jo monta vuotta. Ja aina se on niin tunnelmallinen ja täynnä taikaa =D Talven pitkät ja kylmät yöt jaksaa paremmin kun voi miettiä että kohta on taas tuska.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 27.05.2010 14:23
Näillä näkymin sunnuntaina tulossa. Kaverini tahtoo kovasti nähdä Waspin (ja sitähän minäkin lähinnä sitten lähden kattomaan) niin lupauduin mukaan. Kesälomakin sopivasti silloin

Ja tietty, synttäritkin juuri 4.päivä.
Kirjoittanut: Evil Nurse (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.06.2010 22:34
Miulla on myöskin Tuskan lippu jo hankittuna... Mukava olis kyllä tavata foorumin väkeä, vaikken miekään oo liiemmin täällä pyöriny... Mikäs ois aika ja paikka?
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2010 20:31
3 päivän lipun kävin hakemassa mulle ja miehelleni tänään. Perinteikkäästi hieman viime tinkaan

Jos perinteitä jatketaan niin joku hirvipatsas (siinä porttien lähellä?) ennen porttien aukaisua?
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.06.2010 15:39
Taidan jättää tänäkin vuonna väliin...
Kirjoittanut: GolgothaReaper (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.06.2010 20:16
vasta oon itekki tänne ilmestyny nii jos jotai miittii pidetää nii vois tulla pyörähtää... ja itel iski koviten toi turmion kätilöt-pain-finntroll kombo eli pakko oli kolme päivää saada
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit