Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tuska 2010: 2.-4.7.

Kirjoittanut: Colma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.06.2010 14:41
Itehän kaikkina päivinä tuun.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.06.2010 11:36
Juhannus on ohi ja seuraavaksi Tuska! En olisi uskonut, että ottaisin pienintäkään stressiä pukeutumisesta sinne, musiikki on minulle ehdottomasti pääasia, mutta niin vain kävi että pukeutuminen alkoi tuskastuttaa. Yhdelle päivälle vielä keksii asukokonaisuuden, mutta kaksi lisää aiheuttaa neuroni-impulssien myrskyn aivoissa. Nyt menee hermot! Tuntuu siltä, että vain tuijotan vaatekaappini pohjattomuuteen ja hipelöin vaaterekkini tylsyyttä. Olenko ainoa bimbo, joka pähkäilee näinkin mitätöntä asiaa...täytyykö tyytyä maihareihin ja bändipaitaan?
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: momentumi
  • Lähetetty: 27.06.2010 17:02
Harkinnassa lauantaipäivä, riippuen lähteekö yksi kaveri mukaan vai ei...piti alunperin olla kaikki 3 päivää, mutta yllättäen toinen kaverini, jonka kanssa tuota suunniteltiin, peruikin koko jutun juuri, kun oltiin aikeissa varata liput! Haluaisin nähdä Painin, mutta perjantaina ei oikein muita niin mielenkiintoisia bändejä, mutta lauantaina sen sijaan olisi Hypocrisy, Overkill ja Nevermore. Toivottavasti pääsee tulemaan! Yksin en viittis lähtee täältä kaukaa sinne asti...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.06.2010 18:06
Olen siellä taas työtehtävissä, eli kuvaamassa ja haastattelemassa, enimmäkseen bäkkärillä. Mutta tulkaa nykimään hihasta, jos tunnistatte mut
Kirjoittanut: gothicmam (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.06.2010 12:10
Mä en pääsekkään lähtemään kun pitää mennä pojan kanssa silmäleikkaukseen (yllättäen tuli taas takapakkia ) joten jos joku kaipaa 3 päivänlippua voipi kysellä multa
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2010 19:46
Äähniin kovasti oisin kerranki halunnu osallistua tähän miittiin mutta oon töissä Perjantaína ja Lauantaina.. Tais jäädä koko Helsinki-reissu nyt väliin.. Oisin halunnu Prideillakin käydä. Yhyy.
Mutta pitäkää työ hyvä miitti
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.06.2010 13:12
Pitäisiköhän sitä sopia jotain suuntaan tai toiseen tuon porttien ulkopuolella miittailun suhteen kun tämäkin tapahtuma on ihan nurkan takana jo? Itse ehdottaisin lauantaina miittailua, mahdollisimman suuren osallistujamäärän keräämiseksi. Allekirjoittanut kun istuu ainakin perjantaina iltapäivään saakka duunissa ja epäilen näin olevan asiat joillakin muillakin, jotka eivät itse festareille ole menossa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.06.2010 13:55

Lainaus: Aditu

lauantaina miittailua,

Lauantaina voisi kyllä varmaan törmäillä ihmisiin, jos joku päättäisi hyvän paikan ja ajan. :3
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.06.2010 16:13
No voihan perhana, minä tuun vasta sunnuntaina. No mä tuun sitten kiskomaan vaan hihasta jos jonkun tunnistan!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2010 16:25
Itse olisin kannattanut enemmän perjantaita koska työviikon jälkeen ei kyllä jaksa enää raahautua keskustaan vielä ekstrapäivänä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit