Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tuska 2010: 2.-4.7.

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2010 18:26

Lainaus: Piiskansiima

Itse olisin kannattanut enemmän perjantaita koska työviikon jälkeen ei kyllä jaksa enää raahautua keskustaan vielä ekstrapäivänä...

Kannattaisin itsekin, mutta siinä vaiheessa kun porukka pääsee töistä ovat ne Tuskaan ihan oikeasti menevät ihmiset todennäköisesti jo aitojen sisäpuolella.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.06.2010 18:45
Minä tulen vissiin la-iltana ulkopuolelle hengailemaan, mutta pääsen vasta klo 18 töistä, joten hengaan sitten siellä ihan muuten vaan.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2010 19:56

Lainaus: Iiriva

Minä tulen vissiin la-iltana ulkopuolelle hengailemaan, mutta pääsen vasta klo 18 töistä, joten hengaan sitten siellä ihan muuten vaan.

Mikäli vaan seuraa riittää, niin kyllä varmaan ainakin minä siihen aikaan siellä vielä kökötän. Minä kannatan tuota lauantaita, mutta perjantaikin sopii.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.06.2010 22:05
Mie oon tulossa lauantaina tuskailee ja voisin ehkä kans tavata ihmisiä jossain vaiheessa. =)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2010 13:57
Joo, taidan minäkin sitten saapua la. Olisiko joku paikka ja aika mitään?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2010 01:10
Minä ja Ninni ajattelimme saapua paikalle joskus klo 14 aikoihin ja meidän seuraamme saa ja pitääkin liittyä. Ehkäpä siitä miitintynkää saadaan.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.07.2010 09:33

Lainaus: TaruinenAave

Minä ja Ninni ajattelimme saapua paikalle joskus klo 14 aikoihin ja meidän seuraamme saa ja pitääkin liittyä. Ehkäpä siitä miitintynkää saadaan.

Porttien ulko- vai sisäpuolelle ? =) Myö tullaa jo vähä ennen puol 2.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2010 10:07
Minä uskoisin ehtiväni siinä klo 15-16 välillä, mutta ehdottomasti tulossa ollaan.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2010 11:25

Lainaus: Mortale

Porttien ulko- vai sisäpuolelle ? =) Myö tullaa jo vähä ennen puol 2.

Porttien ulkopuolelle ollaan tulossa.

Kas niin ja siis pyrimme olemaan Ninnin kanssa paikalla sitten 14.30 ja majoittua jäätelökiskan liepeille. Kaikki foorumilaiset ovat tervetulleita ja velvoitettuja osallistumaan, olkoon siis tässä tämän vuotinen Tuska-miitti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2010 11:40
Jeps. Tullaan Blackratin kanssa varmaan siinä kolmen jälkeen tai jossain siinä tietämillä. Meikäläisen täytyy ainakin vähän laittautua ja varmaan myös pestä tallilla kertynyt turverusketus veks.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit