Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

a.k.k = anonyymit ketsuppi ja kokakola holismi

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.06.2007 21:25
jos todella aitoa verta haluaa ni menee teurastamolle ni saa ainakin aitoa kamaa
ja äitiltäni voi aina pölliä erittäin tuhtia verta
on jotain ranskalaista punaviiniä ja näyttää ihan tasantarkkaan samalta kuin veri
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.06.2007 00:30
Niin ja myydäänhän verta kaupassakin... se ei oo tosin vampyyrille lämmintä...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 06.06.2007 13:13

Lainaus: M Chaosbreather

Niin ja myydäänhän verta kaupassakin... se ei oo tosin vampyyrille lämmintä...

se onkin huono homma jos veri ei oo lämmintä. kyl se kelpais kylmänäkin.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: TheSecret
  • Lähetetty: 09.06.2007 18:05
Minä osaan tehdä tekoverta, joka näyttää muuten ihan aidolta!

Siinä on hieman ehkä epäselvä kuva verileikeistäni joskus jossain.
  • Lähetetty: 09.06.2007 21:03

Lainaus: TheSecret

Minä osaan tehdä tekoverta, joka näyttää muuten ihan aidolta

wau... voisiks opettaa mutkin... mitä siihen tarttee?
  • Lähetetty: 09.06.2007 21:24
Löysin sen reseptin joskus netistä, mutta se sivu taitaa olla lopettanut, tai kadonnut, kun en ole enää löytänyt. Mutta ei hätää, olen tulostanut ohjeen itselleni, voin laittaa sen tänne. Täytyy käydä etsimässä se, hetkinen..
  • Lähetetty: 09.06.2007 22:26

Lainaus: TheSecret

Löysin sen reseptin joskus netistä, mutta se sivu taitaa olla lopettanut, tai kadonnut, kun en ole enää löytänyt. Mutta ei hätää, olen tulostanut ohjeen itselleni, voin laittaa sen tänne. Täytyy käydä etsimässä se, hetkinen..

voi kiitos.. *palvoo*
  • • Muokkasi: TheSecret
  • Lähetetty: 10.06.2007 08:41
No jopas on kunnianosoitukset. Mut joo, tässä tämä:

Puoli pulloa kevyttä siirappia
Hyvin kuumaa vettä
(loraus nestesaippuaa, jos haluaa helposti puhdistettavan veren)
Punaista elintarvike väriä
Sinistä tai vihreää elintarvikeväriä

Kaada siirappi kulhoon, ja lisää vähitellen kuumaa vettä sekoittaen samalla, kunnes saavutat hyvältä tuntuvan seoksen. Lisää nestesaippua loraus, jos haluat helposti puhdistettaa verta. Värjää punaisella elintarvikevärillä, ja lisää vihreää tai sinistä jos haluat verestä tummemman punaista. Säilytä jääkaapissa.

Huom! vaikka laittaisit vereen saippuaa, niin en suosittele että tällä seoksella kuitenkaan sotket parhaimpia vaatteitasi, ihan kaiken varalta.

Ja tuota vettä tulee tosiaan sitte ihan pieni loraus, ehkä joku ruokalusikallinen. Muuten verestä tulee kamalan löysää... Ja sitten noista elintarvikeväreistä, kannattaa todellakin sekoittaa ripaus sinistä tai vihreää, sillä pelkällä punaisella seos näyttää mansikkamehulta. Ihan suosiolla kannattaa mennä apteekista noita elintarvikevärejä ostamaaan. Minä olen joskus yrittänyt värjätä mömmöä muilla väreillä, kun elintarvikevärit olivat loppuneet (mm. punajuurimehulla, mansikkamehulla, ketsupilla, vesiväreillä jne... ) ja sen jälkeen seos oli kaukana verestä, se muistutti ennemminkin ripulia...

Ton kanssa leikkiminen on aika sottasta puuhaa, joten kattokaa et vähän jollain suojaatte paikkoja

EDIT: Niin, unohtui vielä se sanoa, että jos jättää saippuan väliin, niin verestä saa syötävää. Mutta se on (ainakin minun mielestäni) ihan kamalan makuista. :O Paitsi tietenkin, jos on suuri siirapin ystävä,niin siitä vaan
  • Lähetetty: 10.06.2007 14:27
mitä nöyrimät kiitokset lähtee TheSecretille... *kumartaa*
  • Lähetetty: 10.06.2007 18:09
kiitosta kiitosta.

Siitä sitten vaan tekoverellä leikkimään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit