Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Testialue: a.k.k = anonyymit ketsuppi ja kokakola holismi

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Toinen Coca Colasta ja Pepsistä pitävä ilmoittautuu. Ja suosin niissä niitä kevytversioita, erityisesti Pepsi Maxia.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa

Lainaus: nocturnal_chimaira

kolme sivua menty ketsuppisesta aiheestamme, nyt siirrymme toiseen !

"kuka dyggsii kokiksesta"

*heiluttaa käsiään*

*nostaa kättään*

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Muokkasi: M Chaosbreather
  • Vastaa
Sprite!

Coca Cola:
Carbonated beverages make you burp and fart more

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Vastaa
Cokista on mennyt tällä viikolla taas monta litraa

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Swanette

Toinen Coca Colasta ja Pepsistä pitävä ilmoittautuu. Ja suosin niissä niitä kevytversioita, erityisesti Pepsi Maxia.

mie tykkään jääkylmästä zerosta

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa
Iik, minun ei pitäisi lukea tätä, alkaa tehdä mieli limua. Huolestuttaa hampaiden kannalta, mitä cokiksenjuonti aiheuttaa. Ja muutenkin. :S

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa

Lainaus: nocturnal_chimaira

mie tykkään jääkylmästä zerosta

miä kans

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa

Lainaus: Swanette

Huolestuttaa hampaiden kannalta, mitä cokiksenjuonti aiheuttaa. Ja muutenkin. :S

Mitkä hampaat

* virnistää, hampaattomana *

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Muokkasi: Lovekiva
  • Vastaa
No minun on pakko jatkaa tuosta tekoveriaiheesta, vaikka täällä näköjään vaihdettiin puheenaihe kokikseen. (ihan minun tapaista...) Ja kyllä siihenkin voi sen verran sanoa, että minä en erityisemmin pidä kokiksesta sen enempää kuin muistakaan limppareista. Outo?

No kuitenkin. Kokeilin eilen tehdä tuota tekoverta pienen määrän ihan kokeilun vuoksi, ja roiskin sitä ympäri naamaa ja käsivarsia. Hauskaa oli, mutta siitä tuli ehkä vähän väärän sävyistä uskottavaksi vereksi. Ensi kerralla pitää laittaa enemmän punaista, tuo oli ihan ruskeanmustaa.
  • Vastaa
Mun täytyy tunnustaa yksi ketsuppiin liittyvä juttu..
Tykkään aivan kamalasti laittaa tavallisen edam-viipaleen (paksun viipaleen) päälle ketsuppia. Nam, hyvää! Kokeilkaa.

You have to be free to kill yourself.

• Tähän keskustelualueelle voi kuka tahansa lähettää viestin ilman, että on liittynyt goottifoorumin jäseneksi. Kirjoita viesti oheiseen kenttään ja anna myös nimimerkki, jonka haluat viestin yhteydessä näkyvän. Jos ilmoittamasi nimimerkki on jo varattu jollekin tämän yhteisön jäsenelle, siitä ilmoitetaan erikseen ennen viestin julkaisemista. Jos nimimerkki on jo käytössä, joudut valitsemaan tilalle jonkin toisen.