Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

a.k.k = anonyymit ketsuppi ja kokakola holismi

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.06.2007 20:09

Lainaus: TheSecret

Siitä sitten vaan tekoverellä leikkimään

voi kyllähän sitä pitää heti tilaisuuden tullen leikkiä... jee.. ja halloweeninä ja muutenkin sitten säikyttelemään kavereita
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.06.2007 21:41
Ehdottomasti. Heh, minä oon kerran säikyttäny yhen turkkilaisen pizzakuskin, ku olin frendin luona yötä, ja sit päätettiin tilata pizzaa. Ja oltiin just tolla verellä leikitty. Kuskin ilme oli näkemisen arvonen, ku mentii avaa ovi. x) Karautti muuten aika nopeesti pihasta pois
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 19:41

Lainaus: darkAngel

voi kyllähän sitä pitää heti tilaisuuden tullen leikkiä... jee.. ja halloweeninä ja muutenkin sitten säikyttelemään kavereita

tai sitte me voetas leikkiä jotai
  • Lähetetty: 19.06.2007 21:53

Lainaus: nocturnal_chimaira

tai sitte me voetas leikkiä jotai

joo...
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2007 16:07
Millasta siirappia siihen tekovereen oikeen tulee?

Puoli pulloa kevyttä siirappia

ei kerro minulle paljoakaan, tuli vaan mieleen joku laihdutusruoka Mutta ei ehkä sentään. Sellainen siirappi mihin minä olen törmännyt on ainakin ihan kuin liisteriä, tosi tahmeaa mönjää eikä nestemäistä ollenkaan. Eihän sen tekoveren ihan vetelää tarvitsekaan olla mutta silti? Kai tuo "kevyt" sitten tarkoittaa jotain vähän juoksevampaa.

Joo, mutta täytyy kokeilla tuota.
  • Lähetetty: 30.06.2007 00:34
No siis ihan perussiirappi siihen kelpaa, sitä mitä piparkakkutaikinaankin käytetään. Ja siksi kun se on paksua, sinne laitetaan tota vettä. Kyllä muutkin siirapit kuin kevyt siirappi kelpaavat, sitten pitää vaan laittaa enemmän vettä. Mut kannattaa sen veden kaa olla tarkkana, sitä tulee helposti liikaa ja sitä ei voikkaan sit ottaa enää pois vaan pitää tehä uus seos
  • Lähetetty: 30.06.2007 00:39

No siis ihan perussiirappi siihen kelpaa, sitä mitä piparkakkutaikinaankin käytetään. Ja siksi kun se on paksua, sinne laitetaan tota vettä. Kyllä muutkin siirapit kuin kevyt siirappi kelpaavat

onko olemassa kevytsiirappia. en oo ikinä missää sellasta missään nähny.
  • Lähetetty: 30.06.2007 01:05
En itseasiassa ole ikinä ottanut asiasta selvää. Kopioin ohjeen vain tuohon sellaisena kuin se minulla oli, tiedä sitten että tarkoitetaanko kevyellä siirapilla jotain light-juttuja, en minäkään ole kyllä kuullut sellaista olevan. Mutta ei se siirapin merkki/laatu niin suuressa osassa ole, kunhan on siirappia. paksua ja tahmaista, josta voi laimentaa mieleisensä seoksen
  • Lähetetty: 30.06.2007 01:31

En itseasiassa ole ikinä ottanut asiasta selvää. Kopioin ohjeen vain tuohon sellaisena kuin se minulla oli, tiedä sitten että tarkoitetaanko kevyellä siirapilla jotain light-juttuja, en minäkään ole kyllä kuullut sellaista olevan.

no hyvä.. enpähän ole ainoa.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.07.2007 15:49
kolme sivua menty ketsuppisesta aiheestamme, nyt siirrymme toiseen !

"kuka dyggsii kokiksesta"

*heiluttaa käsiään*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit