Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

a.k.k = anonyymit ketsuppi ja kokakola holismi

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 30.11.2007 03:34

Lainaus: darkAngel

mistä jotenkin arvasin että joku repii tuosta jotain kaksmielistä

No ei siinä kyllä kieltämättä paljon vaadita, että tuosta teksistä saa kaksimielisen...

Jeps.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.12.2007 00:06

Lainaus: Swanette

No ei siinä kyllä kieltämättä paljon vaadita, että tuosta teksistä saa kaksimielisen...

Jeps.

minulta kun se tulee luonnostaan
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 12.12.2007 17:18
no tuosta en saa kaksimielistä xD

edit:
Hyi, sainpas
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 19.12.2007 00:01
On sillä ketsupilla vain uskomaton voima muuttaa epämääräinen karmean makuinen mössö, aivan syömäkelpoiseksi epämääräiseksi mössöksi. Kyseessä oli siis epäilyttävän näköinen mikroateria (en muista nimeä), jota ensimmäisen kerran maistaessa meinasi oksennus nousta kurkkuun. Mutta tilanne muuttui kun mössöön lisäsi ketsuppia REILUSTI. Kulinaristista nautintoa ei tullut, mutta pystyi sitä sentään syömään.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.11.2008 20:37

Lainaus: DarkMessiah

On sillä ketsupilla vain uskomaton voima muuttaa epämääräinen karmean makuinen mössö, aivan syömäkelpoiseksi epämääräiseksi mössöksi

Mulla toi menee aina toisinpäin :p En käytä ketsuppia melkein ikinä En edes liha-makaronilaatikossa tai missään
  • Lähetetty: 12.11.2008 15:29
Hahaa, melkein vuoden unohduksissa ollut ketju! (Ja taas lähtee...)

Kananugettien kanssa muuten sopii yllättävän hyvin ketsuppi, vaikka ei heti luulisi. Kuinka moni muuten lisää pippuria ketsuppiin, kun syö ranskalaisia hampurilaisravintolassa? Olen huomannut, että tuo tapaa jakaa mielipiteitä. Minulla on tapana laittaa sitä pipuria aika runsaastikin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.11.2008 15:38
Minä kyllä käytän ketsuppia varsin harvoin, cokista taas menee yleensä litratolkulla viikoittain! Minä en kuulu ketsuppi-pippuri-yhdistelmän kannattajiin, mutta en kyllä käytä ketsuppia ranskalaisten kanssa muutenkaan. Kurkkumajoneesia sen olla pitää, tai sitten ei mitään!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 19:30

Kananugettien kanssa muuten sopii yllättävän hyvin ketsuppi, vaikka ei heti luulisi.?

juu niin sopii. ja hyvin sopii. parhaimmillaan kun saa niitä dipata ketsuppiin. nam.

Lainaus: Iiriva

cokista taas menee yleensä litratolkulla viikoittain!

niin menini mulla kans mutta kun ei oikein ole rahaa niin on pakko jättää pois se mikä ei ole välttämttömyys. vaan kunhan rahaa taas saan niin alkaa kunnon kokisjuomingit.

uinka moni muuten lisää pippuria ketsuppiin, kun syö ranskalaisia hampurilaisravintolassa?

joskus olen kokeillut ja kyllä se on ihan jees mutta en yleensä laita. pikkuveli tuntui jokin aika sitten laittavan melko paljon pippuria.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.11.2008 19:36
Mikä ihme tän yhteisön nimeä muuten vaivaa? Kuka keksii noin randomin nimen
  • Lähetetty: 12.11.2008 20:02

Lainaus: UndyingDreams

Kuka keksii noin randomin nimen
nocturnal_chimaira?

Tulipa muuten taas tänään huomattua, että veljeni (15 vuotta) käyttää ketsuppia kanakastikkeen ja riisin kanssa! Siis hyi. Tyystin eri asia, kuin esim. kananugetit. Muutenkin hänellä tuntuu olevan tapana käyttää ketsuppia ruoassa aika... luovasti. Ei nyt sentään jäätelöön laita.

Joo ja minä myös olen jossain määrin kokisholisti, mutta ilmankin voin elää ja muilla juomilla voi joskus korvata. Pepsi Maxia ja Coca Cola Zeroa juon useimmiten, tosin normi-Coca Colaakin menee välillä aika paljon kun poikaystävä tuppaa ostamaan sitä. Pidin ennen myös Coca Cola lightista, mutta nyt se on alkanut maistua puulta. Siinä on varmaan se sukraloosi tai jokin muu makeutusaine, joka ei minua viehätä. Zerossa sitä ei sitten taida olla, koska minusta se maistuu erilaiselta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit