Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

a.k.k = anonyymit ketsuppi ja kokakola holismi

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 10.07.2007 16:24
Toinen Coca Colasta ja Pepsistä pitävä ilmoittautuu. Ja suosin niissä niitä kevytversioita, erityisesti Pepsi Maxia.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.07.2007 18:38

Lainaus: nocturnal_chimaira

kolme sivua menty ketsuppisesta aiheestamme, nyt siirrymme toiseen !

"kuka dyggsii kokiksesta"

*heiluttaa käsiään*

*nostaa kättään*
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 11.07.2007 10:34
Sprite!

Coca Cola:
Carbonated beverages make you burp and fart more
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.07.2007 22:17
Cokista on mennyt tällä viikolla taas monta litraa
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2007 22:36

Lainaus: Swanette

Toinen Coca Colasta ja Pepsistä pitävä ilmoittautuu. Ja suosin niissä niitä kevytversioita, erityisesti Pepsi Maxia.

mie tykkään jääkylmästä zerosta
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2007 22:44
Iik, minun ei pitäisi lukea tätä, alkaa tehdä mieli limua. Huolestuttaa hampaiden kannalta, mitä cokiksenjuonti aiheuttaa. Ja muutenkin. :S
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.07.2007 23:36

Lainaus: nocturnal_chimaira

mie tykkään jääkylmästä zerosta

miä kans
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:28

Lainaus: Swanette

Huolestuttaa hampaiden kannalta, mitä cokiksenjuonti aiheuttaa. Ja muutenkin. :S

Mitkä hampaat

* virnistää, hampaattomana *
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 19.07.2007 01:34
No minun on pakko jatkaa tuosta tekoveriaiheesta, vaikka täällä näköjään vaihdettiin puheenaihe kokikseen. (ihan minun tapaista...) Ja kyllä siihenkin voi sen verran sanoa, että minä en erityisemmin pidä kokiksesta sen enempää kuin muistakaan limppareista. Outo?

No kuitenkin. Kokeilin eilen tehdä tuota tekoverta pienen määrän ihan kokeilun vuoksi, ja roiskin sitä ympäri naamaa ja käsivarsia. Hauskaa oli, mutta siitä tuli ehkä vähän väärän sävyistä uskottavaksi vereksi. Ensi kerralla pitää laittaa enemmän punaista, tuo oli ihan ruskeanmustaa.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.07.2007 08:00
Mun täytyy tunnustaa yksi ketsuppiin liittyvä juttu..
Tykkään aivan kamalasti laittaa tavallisen edam-viipaleen (paksun viipaleen) päälle ketsuppia. Nam, hyvää! Kokeilkaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!