Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Testialue: a.k.k = anonyymit ketsuppi ja kokakola holismi

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa

Lainaus: darkAngel

mistä jotenkin arvasin että joku repii tuosta jotain kaksmielistä

No ei siinä kyllä kieltämättä paljon vaadita, että tuosta teksistä saa kaksimielisen...

Jeps.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa

Lainaus: Swanette

No ei siinä kyllä kieltämättä paljon vaadita, että tuosta teksistä saa kaksimielisen...

Jeps.

minulta kun se tulee luonnostaan

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Vastaa
no tuosta en saa kaksimielistä xD

edit:
Hyi, sainpas

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Muokkasi: DarkMessiah
  • Vastaa
On sillä ketsupilla vain uskomaton voima muuttaa epämääräinen karmean makuinen mössö, aivan syömäkelpoiseksi epämääräiseksi mössöksi. Kyseessä oli siis epäilyttävän näköinen mikroateria (en muista nimeä), jota ensimmäisen kerran maistaessa meinasi oksennus nousta kurkkuun. Mutta tilanne muuttui kun mössöön lisäsi ketsuppia REILUSTI. Kulinaristista nautintoa ei tullut, mutta pystyi sitä sentään syömään.

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa

Lainaus: DarkMessiah

On sillä ketsupilla vain uskomaton voima muuttaa epämääräinen karmean makuinen mössö, aivan syömäkelpoiseksi epämääräiseksi mössöksi

Mulla toi menee aina toisinpäin :p En käytä ketsuppia melkein ikinä En edes liha-makaronilaatikossa tai missään

"she collapsed to the floor and was dead in an hour"

• Vastaa
Hahaa, melkein vuoden unohduksissa ollut ketju! (Ja taas lähtee...)

Kananugettien kanssa muuten sopii yllättävän hyvin ketsuppi, vaikka ei heti luulisi. Kuinka moni muuten lisää pippuria ketsuppiin, kun syö ranskalaisia hampurilaisravintolassa? Olen huomannut, että tuo tapaa jakaa mielipiteitä. Minulla on tapana laittaa sitä pipuria aika runsaastikin.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Minä kyllä käytän ketsuppia varsin harvoin, cokista taas menee yleensä litratolkulla viikoittain! Minä en kuulu ketsuppi-pippuri-yhdistelmän kannattajiin, mutta en kyllä käytä ketsuppia ranskalaisten kanssa muutenkaan. Kurkkumajoneesia sen olla pitää, tai sitten ei mitään!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Kananugettien kanssa muuten sopii yllättävän hyvin ketsuppi, vaikka ei heti luulisi.?

juu niin sopii. ja hyvin sopii. parhaimmillaan kun saa niitä dipata ketsuppiin. nam.

Lainaus: Iiriva

cokista taas menee yleensä litratolkulla viikoittain!

niin menini mulla kans mutta kun ei oikein ole rahaa niin on pakko jättää pois se mikä ei ole välttämttömyys. vaan kunhan rahaa taas saan niin alkaa kunnon kokisjuomingit.

uinka moni muuten lisää pippuria ketsuppiin, kun syö ranskalaisia hampurilaisravintolassa?

joskus olen kokeillut ja kyllä se on ihan jees mutta en yleensä laita. pikkuveli tuntui jokin aika sitten laittavan melko paljon pippuria.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Mikä ihme tän yhteisön nimeä muuten vaivaa? Kuka keksii noin randomin nimen

"she collapsed to the floor and was dead in an hour"

• Vastaa

Lainaus: UndyingDreams

Kuka keksii noin randomin nimen
nocturnal_chimaira?

Tulipa muuten taas tänään huomattua, että veljeni (15 vuotta) käyttää ketsuppia kanakastikkeen ja riisin kanssa! Siis hyi. Tyystin eri asia, kuin esim. kananugetit. Muutenkin hänellä tuntuu olevan tapana käyttää ketsuppia ruoassa aika... luovasti. Ei nyt sentään jäätelöön laita.

Joo ja minä myös olen jossain määrin kokisholisti, mutta ilmankin voin elää ja muilla juomilla voi joskus korvata. Pepsi Maxia ja Coca Cola Zeroa juon useimmiten, tosin normi-Coca Colaakin menee välillä aika paljon kun poikaystävä tuppaa ostamaan sitä. Pidin ennen myös Coca Cola lightista, mutta nyt se on alkanut maistua puulta. Siinä on varmaan se sukraloosi tai jokin muu makeutusaine, joka ei minua viehätä. Zerossa sitä ei sitten taida olla, koska minusta se maistuu erilaiselta.

• Tähän keskustelualueelle voi kuka tahansa lähettää viestin ilman, että on liittynyt goottifoorumin jäseneksi. Kirjoita viesti oheiseen kenttään ja anna myös nimimerkki, jonka haluat viestin yhteydessä näkyvän. Jos ilmoittamasi nimimerkki on jo varattu jollekin tämän yhteisön jäsenelle, siitä ilmoitetaan erikseen ennen viestin julkaisemista. Jos nimimerkki on jo käytössä, joudut valitsemaan tilalle jonkin toisen.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Blackrat, Chrystalis, Klavier, Polyunsaturated Doll Blood). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!