Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perkeleen lukottajat! Kehityskeskustelua.

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.11.2010 00:28

Lainaus: poison

Ja tuosta uudesta jaottelusta tapahtumien suhteen, minulle on ihan sma, vaikka niin tehtäisiinkin, vaikka jostain kumman syystä, minulla ei ole oikeuksia tuolla tapahtuma-osiossa

OK, kiitos mielipiteestä. Odottelen eli venttaan vielä jos muilta valvojilta tulee palautetta tästä. Kaikille valvojille ei ole annettu kaikkien foorumialueiden moderointioikeuksia, koska (a) kaikki eivät ole kiinnostuneita kaikista aiheista ja (b) jos joku valvojista kilahtaa niin hän ei voi deletoida koko foorumia tyhjäksi.

Lainaus: Kedira

Se tosin vienee aikaa modeilta tai ketjun aloittajalta, huomata siirtää ne? Vai saako sen automaattiseksi, että tietyn ajan kohdan ylittäneenä ne siirtyvät heti 'menneisiin'? Toisi kuitenkin ryhtiä asioihin ...

Niin se voi tuoda jonkin verran lisää hommaa valvojille, joten se saattaa olla yksi miinuspuoli tässä ehdotuksessa. Viestiketjuja ei saa itsestään siirtymään paikasta toiseen tms.

Lainaus: HepZusi

Vahvaa komppia tälle! Musa ja bändikeskustelut on tällasten foorumien sielu

Hmmmm. Minulla ei ole tästä asiasta mielipidettä, koska musiikki eikä bändikeskustelu herätä syömmessäin emootioita. Vaaalvojaaat? Sanokaas mitä tämän idarin kanssa tehdään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2010 08:08
Tulevien ja menneiden tapahtumien jaottelu "Schatten-tapaan" olisi kyllä oikein hyvä uudistus eikä siinä ihan kamalasti nokka tuhise jos muutaman ketjun joutuu aina silloin tällöin siirtämään.

Musiikkiaiheista olen sitä mieltä, että bändeistä ja varsinkin gootimmista sellaisista voi ihan hyvin tehdä omia aloituksia, näitähän on tehtykin ja onpa muunmuassa erään foorumilaisen bändin oma ketju ihan musa-alueen etusivulla majaillut jonnin aikaa täysin häiriöttä...! Sen sijaan jotkut viidennetmiljoonannet cradle-of-filth-o-ihq -aloitukset paimennettaneen jatkossakin yhden ketjun alle.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.11.2010 10:18
Tulevista ja menneistä tapahtumista onkin nyt jo tullut sen verta kommenttia, että itse en osaa oikein sanoa asiaan mitään. Ei siis juurikaan väliä, mutta ehkä se saattaisi tosiaan helpottaa ihmisiä.

Lainaus: Piiskansiima

Musiikkiaiheista olen sitä mieltä, että bändeistä ja varsinkin gootimmista sellaisista voi ihan hyvin tehdä omia aloituksia, näitähän on tehtykin

mmjooo, mun mielestä nämä nyt ei ole kauhean tarpeellisia, jos niitä tosiaan aletaan miljoonia tekemään, koska ne ei ihan oikeasti aiheuta kummempaa keskustelua. Luulisin. (minähän toki en voi olla väärässä ) Mutta toki niitä varmasti tulee olemaan ja kuten piiskis tuossa sanoikin :

jotkut viidennetmiljoonannet cradle-of-filth-o-ihq -aloitukset paimennettaneen jatkossakin yhden ketjun alle.
Niin juurikin näin sitten.
Ja ehdottomasti ihan oikeasti se 100 sivun rajoitus ketjuille. Joku raja minun mielestäni siihen, että kuinka pitkälle niitä aletaan kasaamaan.
Ja mitäs muuta mulla oli mielenpäällä?? Niin joo ja turhaa on mun mielest poistaa niitä lukotettuja tai arkistoituja aiheita jo senkin perusteella, että jopa sieltä voi tarkistaa, että mille ketjuille on laitettu lukkoa, ennenkuin aloittaa uutta aihetta, jolle saattaa käydä samalla tapaa. Joten sieltäkin voi sitten tarkistella asiaa. Ja jos jollain on Todella tylsää niin voihan niitä vanhojakin aiheita sieltä sitten ajankuluksi lueskella ja naureskella..
Kiitos ja kuittaus.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 29.11.2010 19:44

ja onpa muunmuassa erään foorumilaisen bändin oma ketju ihan musa-alueen etusivulla majaillut jonnin aikaa täysin häiriöttä...!

Joo kyselin Heetteriltä ja Kuopassaalta siunausta asialle ennen perustamista.

Lainaus: Funereal Soul

Niin juurikin näin sitten.
Ja ehdottomasti ihan oikeasti se 100 sivun rajoitus ketjuille. Joku raja minun mielestäni siihen, että kuinka pitkälle niitä aletaan kasaamaan.

Ja melkeen vois poistaa kokonaan viemästä tilaa, jos arkistoissa lojuu joku viis täyttä "mitä minulle tänään kuuluu"-postausta.

Niin ja tää topicci pitää myös lukottaa!
röll
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: emanon
  • Lähetetty: 30.11.2010 17:36

Lainaus: HepZusi

Niin ja tää topicci pitää myös lukottaa!

Joo, ja siirtää arkistoon. Sitten voi samalla lukottaa kaikki muutkin valitusketjut, sanoen että käytä hakua

Noista musakeskusteluista vielä sen verran, että minä mieluusti lukisin ja keskustelisin mieluummin sen sivun tai pari jostain bändistä tai sen levystä kuin selaisin kymmenen sivua musakeskustelua, jossa puhutaan asiasta joka ei minua kiinnosta. Jos niitä yhden postauksen ja yhden sivun bändikeskusteluja sitten tulee ihan hirveästi, niin eikös ne epäaktiiviset jää ihan ilman mitään moderointia sinne kakkos- ja kolmossivun unholaan?

Lukottamisesta sen verran vielä, että toi toimii mun mielestä liian paljon semmoisena: "Tämä on paskaa, joten estetään keskustelu" -temppuna. Mun mielestä on ihan turhaa lukottaa niitä turhiakaan keskusteluja. Kukaties, joku keksii niihin humoristisia vastauksia. Esimerkkinä vaikka tämä. Tuskin tuota kukaan jaksaa lukea, mutta eikö sen nyt voisi antaa olla? Ehkä joku jaksaisi siihen pistää jonkun nasevan vastauksenkin vielä.
Ehdottaisinkin, että moderaattoreille kehitettäisiin sellainen "v1ttu mitä paskaa!" nappi, siihen lukkonapin viereen, jolla he voisivat tägätä tämmöisiä keskusteluja

Ennemminkin toi moderointi voisi keskittyä siihen, että ohjataan/siirretään keskusteluja oikeaan threadiiin, jos se nyt ei tunnu olevan kirjoittajalla hallussa, ja muokataan aloitettujen keskustelujen nimiä osuvimmiksi. Niin ja tietenkin jos nyt sattuu jotain semmoisia tapauksia, joissa käydään loukkaamaan jotakuta turhan henkilökohtaisesti. Lisäksi Nordis pitäis pitää poissa foorumilta, kun se on niin vitun ruma.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2010 19:56

Lainaus: emanon

Lisäksi Nordis pitäis pitää poissa foorumilta, kun se on niin vitun ruma.

Perseilytopikkien merkitsemiseksi modeilla voisi olla sellainen "V|ttu mitä [emanon.jpg]" -nappi että lukihäiriöisetkin ymmärtäisivät ketjun olevan hirveää schaibaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2010 20:29

Lukottamisesta sen verran vielä, että toi toimii mun mielestä liian paljon semmoisena: "Tämä on paskaa, joten estetään keskustelu" -temppuna.

Nyt ilman sarvia ja hampaita: pitäisikö foorumilla sallia kaikenlaisten vajakkikajakkien tulva-aallot, ihan vaan sillä että jos joku keksisi sekoiluihin nasevan vastauksen? Oikeasti?

Ehdottaisinkin, että moderaattoreille kehitettäisiin sellainen "v1ttu mitä paskaa!" nappi

Kannatetaan! Tai ehkä tänne pitäisi perustaa perseilyalue?

Lisäksi Nordis pitäis pitää poissa foorumilta, kun se on niin vitun ruma.

No hei, naamaraja tottakai! (heh, moniko meistäkään olisi sitten enää täällä... :P )
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2010 20:31

Nyt ilman sarvia ja hampaita: pitäisikö foorumilla sallia kaikenlaisten vajakkikajakkien tulva-aallot, ihan vaan sillä että jos joku keksisi sekoiluihin nasevan vastauksen? Oikeasti?

Eipä voisi olla parempaa aikaa tämän argumentin esittämiselle Kyllä minäkin löyhempää lukotuskäytäntöä kannatan, mutta jos tilanne äityy samanlaiseksi kuin juuri tällä hetkellä niin silloin kovemmat keinot ovat vallan perusteltuja.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 30.11.2010 22:39

Kyllä noita munki mielestä sais bänniä kovalla kädellä.
Miten ihmeessä tää foorumi tuppaa keräämään kaikennäköstä sekoboltsijengiä? (voiko se oikeesti olla se liian mediaseksikäs nimi? )
Ku tuntuu ihan siltä et niitä ois joku päälle viis vuodessa keiden meininki on ihan käsittämätöntä, ku esim muilla foorumeilla mil liikun (pif, schatten) niit tuntuu ehkä löytyvän joku yks kappale vuodessa.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2010 10:43
Hei. Tästähä tuli palaute/kehityskeskustelu off-topic. Oisko aika muuttaa otsikko kuvaamammaks?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!