Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perkeleen lukottajat! Kehityskeskustelua.

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.06.2011 13:16

Lainaus: Piiskansiima

Suoraselkäistä toimintaa, arvostan! Ja homman ryssimistapauksessa arvostelen.

Haha, arvatkaapas, ajattelinko kommentoida juurikin samoin sanoin..
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 12.07.2011 14:15
Tästä nyt ei varmana oo lähes mitään konkreettista hyötyä, mutta voisko viesteihin saada mahollisuudeen pistää tykkäämisiä naamakirjatyyliin tai sitte vaikka plussaa tai miinusta kuten joissain mestoissa on tapana?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 12.07.2011 15:30
Olen miettinyt tuota toimintoa pitkään ja tämän foorumisoftan alkuperäisen tekijän mielipidettäkin asiasta selvittänyt. Nähdäkseni alkup. koodaaja ei ole halunnut lähteä tyksimistoimintoa kehittämään, koska hän pitää sellaista turhana eikä se tuo lisäarvoa foorumille. Facebookin kaltaisen tykkäysjutun laittaminen olisi ihan siistiä, mutta sellaiset Suomi24:n foorumeilla olevat peukutusnappulat ovat aika turhia...
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.07.2011 20:53

Lainaus: kuopassa

Facebookin kaltaisen tykkäysjutun

Monesti muuten ajatellut lukiessaan jotain postausta täällä et "klik, tykkäisin tästä". Tietysti tännehän vois funtsia jotkut astetta villimmät noiden tykkään/en tykkää-tilalle.
  • Lähetetty: 12.07.2011 21:58
Joopa, olen minäkin sitä ajatellut ja vähän suunnitellutkin. Sen laittaminen on niin hurjanpurjan häslingin takana, ettei hevin onnistu. Tarvitaan ihmisiä, jotka tekevät näin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 18.07.2011 16:55
Miksi jotenkin olen tuota tykkäämis/ en tykkää peukku juttua vastaan. Eikö näitä ole jo tarpeeksi. Miettikää, jos jollekkin tulisi 100 miinuspeukaloa... kuten vaikka minulle.
  • Lähetetty: 19.07.2011 18:40
Peukaloiminen voi vahvistaa sellaista virallisen linjan noudattamista, jossa ihmiset tumputtavat ylös ne mielipiteet, jotka ovat skenekingien ja -kuningattarien esittämiä ja polkevat alas eriävät mielipiteet. Tosin en usko sadankaan virtuaalisen peukalon aiheuttavan kenellekään yöunien menetystä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!