Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perkeleen lukottajat! Kehityskeskustelua.

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2010 11:13
Ehdotan modeille, että jokaista lukottamista huutavaa kotimodea voisi lyödä esim. kepillä perseelle ja muustakin pätemisestä voisi antaa vähintään luunapin. Tuota ulvomista kun on lähes poikkeuksessa jokaisessa uudessa topikissa
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2010 17:56
<nillitys> Hämmentää taas tämä lukotusinto. Miksi esimerkiksi aihe "Apua Helsingin goottikenkäliikkeiden löytämiseen?" suljettiin? Ymmärrän, että yleinen "Kengät"-aihe on olemassa, mutta eikö ketjun aloittajalle olisi ollut hyödyllisempää saada vinkkejä tuohon omaan ketjuunsa, koska vastauksia tarvitaan pian, ja spesifimpi aloitus herättää vastaajien huomion paremmin kuin "Kengät"-ketjun hännille postattu kysymys, joka hukkuu helposti yleisen "ihq ihq tilasin tällaset-oi onpa ihanat"-keskustelun joukkoon.

On tietysti joskus hankala vetää rajaa, mitkä aiheet kannattaa ympätä yhden ison kokonaisuuden alle ja mitkä pitää omina ketjuinaan, mutta tällä foorumilla tuo uusien aloitusten politiikka tuntuu olevan omituisen tiukkaa. Esimerkiksi tuohon Helsingin kenkäkaupat -ketjuun olisi voinut antaa tulla vastauksia, kunnes aloittaja kokee saaneensa siitä riittävästi tietoa, ja lukita/poistaa sitten, jos on ihan pakko. </nillitys>
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 18.12.2010 20:34

Lainaus: kuopassa

(b) jos joku valvojista kilahtaa niin hän ei voi deletoida koko foorumia tyhjäksi.

Eli kun Heetteri kilahtaa, meille jää Arkisto ja Testialue. Piiskansiiman kilahtaessa Tiedotteet&Ohjeet sekä Arkisto saavat olla rauhassa.
Tai mikä parempaa, Funeral Soulin nupin pimahtaessa jäljellä on vain Arkisto!

Kuulostaa kummalliselta.

Ja ei, tämä ei ole henkilökohtainen hyökkäys ketään moderaattoria vastaan, enkä toivo teidän kenenkään henkisen hyvinvointinne pettävän.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.12.2010 20:47
Tosi hyvä huomio, Chuuko. Olen yrittänyt ripotella nuo valvojien oikeudet tasapuolisesti eri alueille. Joskus tässäkin asiassa inhimillinen puoli aiheuttaa virheitä. Tarkennuksena vielä tähän jutskaan, että vaikka foorumilla tapahtuisi jokin katastrofaalinen viestien kato, kaikki foorumin tiedot pystytään palauttamaan edellisen päivän varmuuskopiosta. Varmuuskopio otetaan kerran päivässä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.12.2010 10:20

Lainaus: Chuuko

Muahahhahaaa!
Joo se on aika vaarallista varsinkin näin joulustressin aikaan. Saattaa tapahtua ihan mitä vaan. hmm.. Foorumin Joulusiivouskin tulisi kyllä sitten siinä samalla?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.12.2010 10:55
Muistakaa että moderaattorit noudattavat lähinnä yhteisesti sovittujen foorumisääntöjen valvontaa. Jos kengät-keskustelussa ei voi kysyä kysymyksiä joihin olettaa saavansa vastauksia, mitä hyötyä siitä ylipäätään on? Minusta topiccien idea on nimenomaan saada myös tarvittaessa jelppiä ja vinkkejä, jottei jokaisen tarvitse tehdä erillisiä aiheita Tampereen ja Helsingin ja Kuopion ja Rovaniemen ja Pihtiputaan kenkäliikkeille. Minulle on ihan yksi ja sama mikä tämän foorumin linjaus on, joku siitä aina rutisee. Minä olen täällä vain valvomassa että sääntöjä noudatetaan, olivatpa ne mitä hyvänsä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2010 12:07

Lainaus: Chuuko

Eli kun Heetteri kilahtaa, meille jää Arkisto ja Testialue. Piiskansiiman kilahtaessa Tiedotteet&Ohjeet sekä Arkisto saavat olla rauhassa.

Ja sehän on niin kauhean helppoa. Missään kun ei tietäkseni ole mitään delete all -tyylistä vaihtoehtoa vaan ketjut joutuu hävittämään yksi kerrallaan. Tuosta kun lähtisi poistamaan kaikkea paitsi Arkistoa niin saattaisi ehkä joku jossain vaiheessa älähtää. Sorppa nyt vaan, mutta melkoisen kummallinen nillityksenaihe...

Lainaus: Kryonik

Miksi esimerkiksi aihe "Apua Helsingin goottikenkäliikkeiden löytämiseen?" suljettiin?

Kuka tämän muuten sulki? Itse en edes huomannut... Aihe olisi kyllä ollut melkoisen tarpeellinen ja itsekin aloin pohdiskella siihen vastausta, Tsadin goottikenkävalikoimat kun ovat melko rajoitetut.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.12.2010 12:22

Lainaus: Piiskansiima

Kuka tämän muuten sulki? Itse en edes huomannut...

No en ainakaan minä. (ihan kuin sillä olisi merkitystä)
Mutta itse en kyllä edes näe syytä, miksi sille pitäisi olla oma aihe.. Koska saman voisi siinätapauksessa laittaa jokaiselle paikkakunnalle oma kenkäkauppa aihe.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.12.2010 16:25

Lainaus: Piiskansiima

Kuka tämän muuten sulki? Itse en edes huomannut... Aihe olisi kyllä ollut melkoisen tarpeellinen ja itsekin aloin pohdiskella siihen vastausta, Tsadin goottikenkävalikoimat kun ovat melko rajoitetut.

Minä.

Syy:

Lainaus: Funereal Soul

Mutta itse en kyllä edes näe syytä, miksi sille pitäisi olla oma aihe.. Koska saman voisi siinätapauksessa laittaa jokaiselle paikkakunnalle oma kenkäkauppa aihe.

Toinen syy:

Lainaus: Heetteri

Muistakaa että moderaattorit noudattavat lähinnä yhteisesti sovittujen foorumisääntöjen valvontaa.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.12.2010 18:35
miksei lukotettuja ketjuja poisteta? turhaan ne tääl roikkuu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!