Gootti.net

Japanilainen musiikki

Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2007 14:31
Kuunteleeko täällä joku japanilaisia bändejä (pop,rock yms.)? Olen kiinnostunut japanilaisesta musiikista ja toivoisin bändi-suositteluja
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.09.2007 14:47
No mie tykkään joistakii bändeistä. Suosittelen Malice Mizeriä kokeilemaan
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.09.2007 14:58
Olen hieman kuunnellut j-rockia (Malice Mizer, Moi dix Mois, Dir en grey ym.) mutta suurimmasta osasta en kauheasti pidä. Ihan hiljattain olen kuitenkin tutustunut MOON-kana-:an ja hänen musiikistaan pidän, tai ainakin siitä mitä olen kuullut. Hänhän on myös toiminut (ja toimii kai edelleen?) mallina Gothic & Lolita Biblessa.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2007 16:38
En kuuntele kauheesti, mutta sellainen suomalainen bändi kuin Dizzy soittaa J-Rock/Hard Rock-sekoitusta.
Kirjoittanut: rotten (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2007 21:07
Dir en grey on hyvä,the GazettE samoin,kuten myös Moi Dix Mois.

Gackt-sama(entinen Malice Mizerin laulaja) on loistava sooloartisti.monipuolista musiikkia ja muutenkin oikea monitaituri(soittaa n. viittä eri soitinta,laulaa,näyttelee yms.yms.).

Miyavi on myös kohtuullisen hyvä sooloartisti.ääni on loistava ja sanoitukset hauskoja.paras kitaristi jonka tiedän.

Vähän kevyempänä Antic café ja KAT-TUN.loistavia kyllä nekin
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • • Muokkasi: kauhukakara
  • Lähetetty: 15.09.2007 21:13
Olen hirveä Japani-friikki, ollut jo pienestä pitäen. Japsimusaa tulee yllätys yllätys siis kuunneltua. Malice Mizer ja Moi dix mois ovat lempiyhtyeeni. Közi, Velvet eden, Lucifer luscious violenoue, Fiction, Gille'loves, Lareine, Versailles, MUCC, hide, X Japan, BLOOD, Janne da arc, D, The candy spooky theater, Schwarz stein, Hizaki grace project, Zi:kill ja BUCK-TICK ovat suosikkejani. Muutamaa muutakin tulee kuunneltua, mutta tuossa nyt ne ehdottomat suosikkini.

Japanilaisen musiikin kuunteluni rajoittuu Jrock-termin alle luokiteltaviin yhtyeisiin/artisteihin. Jpoppia en siedä.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • • Muokkasi: Doucat
  • Lähetetty: 15.09.2007 22:00
hmm....MUCC,antic Cafe, Dir en Grey ja ThE GazettE..
Kirjoittanut: rotten (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2007 22:04
Lareine on myös ihan hyvä.

noita kauhukakaran muita mainitsemia en kuuntele kauheasti,joten niistä ei oikeastaan ole mielipidettä.

Due le Quartz,Nightmare,L'arc~en~ciel ja orange range.siinä hieman lisäyksiä.

hideto ja koko X Japan ovan mielestäni...huonoja.ja yliarvostettuja.
myönnän,että ne ovat tärkeä osa jrokkia,mutta silti.ei iske ollenkaan
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2007 22:25
Japsit tekee aika hyvää noisea. Ehdoton oma suosikkini on C.C.C.C.

En pahemmin ole syttynyt mistään jrockista tai -popista.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.09.2007 15:08
Minä kuuntelen vähän kaikenlaista japanilaista musiikkia, kuten animemusiikkia, j-rockia ja j-poppia.

Suurimpia suosikkejani ovat Malice Mizer, Moi Dix Mois, Gackt, Ayami Hamasaki, D'espairsRay ja animemusiikista useimmiten soi DearS, Chobits, Kimi ga Nozomu Eien ja AIR.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit