Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Japanilainen musiikki

Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2007 11:57
^rankempaa musaa tekevät ainakin Blood stain child ja Deathgaze.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.09.2007 14:00

Lainaus: Piiskansiima

Mulle saa suositella noita rankempia japanibändejä, jotta voin ihkuttaa niitä sata lasissa.

Kelpaako japsi-hc? Sen puolen bändejä on käynyt Suomessa aina silloin tällöin. Battle of Disarm teki joskus vuonna nakkisota split-ep:n yhdessä suomalaisen Hylkiön kanssa, mikäli nyt oikein muistan. Levy löytyy kyllä hyllystäni, vaikkakaan en muista sitä koskaan kuunnelleeni. Mitäs niitä muita nyt olikaan, mä en oo oikein sen puolen asiantuntija... Disclose lienee suhteellisen tunnettu hc-puolelta, sitten tulee mieleen ainakin 1980-luvulla jo suhteellisen iso nimi **** Geez.

Niin ja onhan siellä myös horrorpunk-bändi Balzac, jonka kanssa Misfits on tehnyt jonkun verran yhteistyötä. http://www.balzac308.com/
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.09.2007 19:02

Lainaus: Ziggy Stardust

Onko jotakin levyä, mitä suosittelisit Ayumi Hamasakilta?

Omat suosikkilevyni ovat My Story, ja LOVEppears, vaikka jälkimmäinen on tosi vanhaa tuotantoa. My Story levyllä paras kappale on mahdollisesti Moments, vaikkakin mitään yksittäistä on vaikeaa valita kun kaikki on niin hyviä
Kirjoittanut: keppi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.09.2007 23:25
En ymmärrä japania sanaakaan, joten biisien sanojen ymmärrys jää niiden sisään tungettujen enkkujen väliin. Mutta kuuntelen lähinnä x japania ja hiden levyjä, ja miyavia. Mutta eipä niillä sanoilla ole väliä ku lähinnä kuuntelen soittoa ja ite sävellyksiä.

Mutta miks kiinnostuin yhtään jiirokista? Katoin youtubesta x japanin rusty nailin last liven vedon ja se oli niin käsittämättömän upeen näköstä et pakkohan sitä oli kuulla lisää.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.09.2007 23:32
Enpä ole pahemmin kuunnellut.. Dir en grey on ihan ok,taitaa minulle 2 kappaletta olla. En ymmärrä tuota japani-ihkutusta,mutta sehän on niiden ihkuttajien oma asia. Mikäs minä olen muita tuomitsemaan.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.09.2007 23:35
miä kuuntelen japanilaisesta musiikista ainoastaan Moi Dix Moisia. enkä sitäkään sillä tavalla "fanita". niiden musiikki on kaunista(vaikka en sanoista mitän ymmärräkkään) muuten en ole niinkään japanilaisen musiikin perään.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.09.2007 10:48

Lainaus: keppi

se oli niin käsittämättömän upeen näköstä et pakkohan sitä oli kuulla lisää.

Tämä alleviivaa erityisen hyvin, mistä koko ilmiössä on kyse. Samalla se myös selittää, miksi minä en ymmärrä koko ilmiötä. Jos minä näen jotain hienoa, niin haluan nähdä sitä lisää, sillä en osaa kuunnella kuvia.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2007 11:32
Komppaa Ximmoa jälleen kerran. Aika kumma asenne musiikkiin täytyy olla, että kivan näköistä bändiä on pakko kuunnella. Kyllähän jotain Despairsraytakin oli ihan kiva katsella Tuskan lavalla (slurp... ;D), mutta musiikki kuulostellaan ensisijaisesti noilla kuuloelimillä kumminkin.

Silmänpalvontaa, sitä se tämä nykyaika on...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 28.09.2007 11:50
Despan lista (Tuskassa, kyllä, olin paikalla ) koostui uuden levyn biiseistä. Heidän uusin levynsä on (IMHO!) oli sitä perus-japsiernu-p@skaa, ja itse olisin toivonut heiltä sitä vanhempaa tuotantoa...

Mitäs, silmämusiikkia ? Mun mielestä kyllä on musiikin kuuntelu menny pahasti reisille jos sen mukaan valkkaa pändiä, mikä näyttää erikoiselta... ;D

Mut niinhän se menee joillekin nappaa, joillekin ei..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2007 14:03
Mitä levyjä Despairsray on muuten tehnyt? Kyllä, olen yrittänyt penkoa tietoa netistä mutten ole oikein päässyt tyydyttävään lopputulokseen. Coll:set, Mirrors...mitä muuta?

Btw, Despan keikalla yleisön ääni oli aika hilpeää kuultavaa. Kun muilla keikoilla huudetään öööörrrrr, tuolla kiljuttiin iiiiiihhhh! :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit