Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Cradle Of Filth -fanit

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.10.2007 19:20

Lainaus: Vampira_666

Cradle of filth= H*lvetin hyvä bändi.

kyllä

Lainaus: DeadlyNightshade

En ymmärrä Cradle of Filthiä, mutta toisaalta taas harvat ymmärtävät miksi fanitan CMX:ää

no kyllä miä ymmärrän.. se on vaan niin hyvä bändi. niinku nyt se yks uus kappale kuolemaantuomitut. aivan ihana.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 04.10.2007 18:04
Oon cradlea kuunnellut itseasiassa 4 v ?
Sillon aloitin kun damnation and a day oli ihan uusimmista uusin cof levy. Ja nyt minulla on kaikki levyt cradlelta paitsi eräät harvinaisuudet joita ei suuremmin tarvita.. ( such as : I Raped The Virgin Maria, And Hung The Bastard Christ, From The Cradle To Enslave ) nuo ovat sellaisia 3 biisin levyjä, enkä tarvitse niitä koska niiden biisit minulla muutenkin on. Mutta periaatteessa minulta puuttuu vain Cruelty And The Beast ja Princible Of Evil Made Flesh. Live Bait For The Dead saapui myös pari viikkoa sitten.. Kyllä ne veti hyvin 8 vuotta sitten
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.10.2007 16:38
vetivät todella. omituista katsella youtubessa vanhoja livevetoja kuten vuodelta 1994. kyllä on hiukan muuttuneet, haikeaa
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.10.2007 16:59

Lainaus: maammanellielli

hiukan vain on mennyt huonoon suuntaan, duskin kaltaista tuskin tulossa..

Niinpä. Dusk & Her Embrace on mielestäni bändin paras tekele, mutta myös Cruelty and the Beast on erinomainen. Harmillisesti bändi on kääntänyt kelkkaansa "kehityksen" nimeen. Sen tuoreimmat albumit kuulostavat samalta kuin melkein minkä tahansa muun metallibändin opukset.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Lähetetty: 05.10.2007 17:57
Nätisti sanottuna inhoan CoFia.
Muutamia helmiä löytyy kaikilta suurilta bändeiltä, mutta enimmäkseen Danin ääni on vain niin (anteeks ) naurettava.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 05.10.2007 22:31

Lainaus: Sather

Nätisti sanottuna inhoan CoFia.
Muutamia helmiä löytyy kaikilta suurilta bändeiltä, mutta enimmäkseen Danin ääni on vain niin (anteeks ) naurettava

ei kaikki voi tykätä kaikesta ei sitä tartte anteeksi pyytää
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • • Muokkasi: maammanellielli
  • Lähetetty: 06.10.2007 16:55
jokainen oman makunsa mukaan tietysti ettei tarvitse käydä kenenkään tekotukkaan kiinni
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.10.2007 17:03

Lainaus: maammanellielli

jokainen oman makunsa mukaan tietysti ettei tarvitse käydä kenenkään tekotukkaan kiinni

Näin juuri.

Voin itse sanoa bändistä sen että 3 vuotta sitten kuuntelin ahkerastikkin. Johtuen sen aikaisesta suhteestani, kun toinen osapuoli tykkäsi ihan kamalasti. Kuuntelen nykyäänkin silloin tällöin, muistoja Mutta muuten se on mulle vaan bändi muitten joukossa ja omistaa muutaman oikeasti hyvän biisin. Muuten melko pakkopullaa ja noh. Enempää en sanokkaan ettei kukaan suutu, mutta siis kuunneltavaa se on. Ja tietyt kappaleet merkkaa tosi paljon juuri noitten muistojen ja hyvien aikojen takia.
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 18:26
Aiemmin kuuntelin uudempaa filthiä, mutta kun tutustuin ja kiinnostuin enemmän metallimusiikkiin, alkoi vanhempi CoF kiinnostaa ja yhdyn siihen, että Dusk & her embrace on CoF:in paras levy kokonaisuutena, vaikka mielestäni yhtyeen paras kappale on From the Cradle to Enslave. Danista vielä sen verran että olen suoraansanottuna kateellinen siitä soundista.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 20:41
Laulajan hurmoksellinen falsettipajatus tuo mieleen erään hammasharjaviiksisen saksalaishepun...

Cradle of Filthistä olisi kyllä voinut puhua tuossa toisessakin samaan tapaan otsikoidussa ketjussa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit