Gootti.net

Cradle Of Filth -fanit

Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2009 23:37
Cradle Of Filth on Paras! Muita raskaamman puolen bändejä en ees ole paljoa innostunut kuuntelemaan. Joitakin miltein yhtä hyviä aarteita löytyy.
Tästä kulttibändistä en ees halu päästä eroon. Ihan sama vaikka jotkut valittavat kaupallistumisesta. Varmasti monet jäsen muutokset vaikuttavat asiaan. Jos nokkamies vaihtuísi niin sillon varmaan en enää ostais levyjä, mutta onneksi Dania ei vaan voi korvata.
Kirjoittanut: cyanchristine (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2009 05:46
Olin 2006 Sauna Open Airissa katsomassa Filthiä. Eturivissä serkkuni kanssa saatiin napattua hyviä kuvia. Ennen sitä Helsingin Jäähallilla keikka 2004 tai 2005.. Ja aivan mahtavaa oli Uusiks heti kun tulevat!
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.03.2013 01:23
ihanaa et täällä on keskustelu jo tästä ihanasta bändistä.
oon aika uusi fani,joten odotan innolla ns "suosittelen-biisejä"
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.03.2013 07:17
Hei täälläkin yks!
Lempilevyjä nyt jos tähän sanoisin Midian.
Ja lempibiisi löytyy siltä levyltä myös eli Tearing The Veil From Grace.
Midianin kansilehen kuvitus on kyllä aika huvittava, ne kuvanmuokkaustaidot
No mutta tosiaan, "lol Cradle of filth sucks they look like faggots with all that makeup" Mun mielestä on kyllä ihan hyvä ettei ne vedä niitä corpsepaintteja niinkun kaikki muut. On aika monta maaleja käyttävää bändiä jotka näyttää ihan samalta. Toinen bändi jonka naamoista tykkään tosi paljon on Carach Angren. Sitä todellakin suosittelen.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.03.2013 12:38

Lainaus: Wormboy

un mielestä on kyllä ihan hyvä ettei ne vedä niitä corpsepaintteja niinkun kaikki muut.

Tossa oon samaa mieltä. En myöskään ikinä ole ymmärtänyt sitä, miksi Danin ääntä parjataan, toki hänen äänensä on ollut parempi vanhoilla levyillä nyt uusiin verrattuna.

COF kuuluu lemppareihini, ollut jo about 7 vuotta. Suosikkilevyjä ovat oikeastaan kaikki vanhat, nämä kaksi uusinta ei kyllä ole saanut minua vakuutetuksi :S

Bändin olen nähnyt livenä kerran Kivenlahtirockissa 2009. Oli ihan hyvä show, mutta odotin vähän enemmän.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2013 19:07
Koska en mikään hypersupergootti ole, niin ilahduin että Cradle-dissauksen jälkeen täältä löytyy tämänkin bändin faneja. Olin tosiaan COFin keikalla tossa kun ne viimeksi oli suomessa ja kolahti tosi paljon. Lempi levyjä bändiltä en osaa nimetä muita hirveästi paitsi nyt tietenkin ylläri Darkly darkly Venus Aversan, mutta tämä vain siksi, että se on ensimäinen kuuntelemani levy bändiltä ja ihastuin siihen todella. En myöskään ymmärrä jaottelua "uuteen ja vanhaan Cradleen" Eikö bändin kuulu mennä musiikissa eteenpäin..? Ainakaan en itse kykene arvostamaan bändiä joka tekee tismalleen samalta kuulostavaa musaa kaikki 666 albumiaan.

Mielestäni esim. tämä uusin levy, Manthicore oli aika sairaan rautasta settiä, ainakin mitä olen ehtinyt lättyyn tutustumaan. Jokaisen CD:n pitää olla uniikki, ei se muuten mitään taidetta ole. Ja jos musa ei ole taidetta, se ei ole enää musiikkia. Cradle of Filthistä on pakko kyllä sanoa se, että bändin musiikkivideot ja muutenkin visuaalinen ilme ovat erittäin osuvia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit