Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Cradle Of Filth -fanit

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.08.2008 04:03
Cradle Of Filthin joukot luovat muuten uuden albumin. Sen nimi on "Godspeed on the Devil's Thunder" ja se julkaistaan ihan kohta ja siitä lisää täältä.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.08.2008 14:37
Itse kävin katsomassa COF keikan Sauna Opren Airissa, olisiko ollut pari vuotta takaperin.
En ole muuten vähään aikaan kyseistä bändiä oikein kuunnellut... voisi varmaan virkistää muistia sen suhteen tässä joku päivä
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2008 11:50
Itsekkin tuli katsottua kuopiorockissa filthin keikka. Hyvin sujui eikä sääkään ollut paha.
Ja oli eka kerta kun näin pojjaat soittamassa livenä.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.08.2008 16:52
yhyyy... minä en oo vielä nähny yhtään live keikkaa filthin äijiltä.
Kirjoittanut: Needled (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.08.2008 15:01
Filthistä pidän, mutta en ole mikään henkeen ja vereen-fani. Musiikki on mahtavaa, diggaan siitä paljon. En ole COF livenä nähnyt, vaikka tuo Kuopiorock olisi ihan lähellä ollutkin. Porukat ei ois varmaan edes päästänyt, jos olisin halunnutkin
Kirjoittanut: DEPRESSION (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.08.2008 16:46
Cof o ihana
******** ku en päässy kattoo niit Kuopioo -.-
ku mutsin mielest kuopio o liian kaukan :*D

mut joo Nymphetamine on tosi nätti biisi
mut silti mun fave o From the cradle to enslave .
en pahemmi tost thonography cd:st tykkää vaik o siinki kivoi biisei ainaki Tonight in flames ja joo kaikkii kiinnostaa taas helvetisti.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2008 19:01
Aak, mä olisin halunnut tonne Kuopiorockiin.

Muttamutta, mä odotan innolla tota uutta levyä, se on kuulemma midianin ja duskin väliltä Musta toi vanhempi tuotanto on muutenkin parempaa, mut thornographylla on pari ihan hyvää kappaletta.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.08.2008 14:21

Lainaus: Mindreal

[...] se on kuulemma midianin ja duskin väliltä.

En usko ainakaan vokalistin käyttävän enää samanlaista kiljuntalaulua kuin mainitsemillasi albumeilla, sillä tuollainen nykyään kuultava perinteisempi murinaujellus uppoaa suuremmalle yleisölle ja sen takia levyt sekä muut tuotteet menevät paremmin kaupaksi. Bändin pari edellistä albumia on äänimaailmojensa osalta hyvin täyteläisiä ja mahtipontisia, kun taas "da Dusk and Her Embrace" on kovin hillittyä, myös "Midian" ja niiden välillä ilmestyneet. Uuden albumin kappaleiden sanoituksetkaan eivät enää kuljeta kuuntelijaa niissä tarinoissa, joissa aiemmin on kerta toisensa jälkeen haahuiltu. Veikkaan bändin siirtyvän uudella levyllään jälleen yhden tai useamman askeleen kohti Dimmu Borgirin nykyään edustamaa musiikillista meininkiä.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.08.2008 00:30

Lainaus: Dragonfly

Itse kävin katsomassa COF keikan Sauna Opren Airissa, olisiko ollut pari vuotta takaperin.

Itsekin satuin olemaan siellä... Eikös se ollut talvella 2005 vai puhunko nyt eri keikasta?! Joka tapauksessa, itse kävin olisikohan se ollut helmikuussa 2005. Muistan se hyvin... Se oli juuri ennen kirjoituksia. No mutta, muulla Filthin keikalla en olekaan ollut. Ei se Filth oikein sovi tuollaisille kesäkeikoille kuten KuopioRockiin. Ainakin mitä olen kuullut...
Yhyhyy, miksei COF enää tee samanlaista materiaalia kuin albumilla Cruelty and the Beast... Siinä kyllä löytyy bändin kaikkien aikojen parhaat biisit. Pitänee kuitenkin tsekata se uusinkin tuotos.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2009 18:16

Lainaus: Lady Elena

Eikös se ollut talvella 2005 vai puhunko nyt eri keikasta?!

Varmaan eri keikka kyseessä. Olin tampereen hiekkakentällä katsomassa ja olla möllötti taivaalla
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit