Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Cradle Of Filth -fanit

Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.04.2008 16:53
minäkin satun diggailemaan kyseisestä bändistä ja äää! en ole vielä kertaakaan nähnyt livenä. Nytkin soi koneelta bändin kappaleita korviin
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.04.2008 17:15
Ihan hyvä bändi, itse suosin vanhempaa tuotantoa. COF kun sattuu nykyään olemaan ylikaupallista roskaa, mutta tuota asiaa onkin sitten vatvottu jo monet ajat...
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2008 06:41
Joskus inhosin Filthiä tosi paljon ja ärsytti ku isoveli kuunteli sitä Sitten eräänä kauniina päivänä päätin kuunnella muutaman viisun ja siittä se sitten lähti sen jälkeen oon kuunnellu sitä melkeen koko ajan Nytkin soi: Thank God for the Suffering
Livenä en oo päässy kattoo mutta ehkä joku synkkä kaunis päivä
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.05.2008 20:43
Olen tykännyt Filthistä monta vuotta , nyt ihan innoissani menossa Kuopioon katsomaan sitä sitten heinäkuussa.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.06.2008 20:47
Maailman paras bändi Mä en oikeestaan muuta kuuntelekkaan... Vanhempi tuotanto oli kyllä parempaa, uudempi menettelee. Danilla on vaan niin ihana ääni
Kirjoittanut: minikivi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: minikivi
  • Lähetetty: 24.07.2008 17:49
hyvä bändi. Dani on hyvä laula ja tykkään eniten se falseteista ne on nii hyviä
muutkin on hyviä mutta tykkään eniten Danista
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.07.2008 12:09
Filth on hyvä.
Danilla on ihana ääni ja komeakin hän on. Ja lempikappale on Temptation. (Joo tiedän, cover, mutta silti.)
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2008 20:51
Äwwäwää, olen ihan sekaisin eilisestä keikasta

Eturivi, nimmarit, sotamaalaukset ja ilotulitus. Oli kaiken odottelun arvoista, ehdottomasti! Jopa sen Uniklubin keikan...

Pakko nähdä uudestaan!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.07.2008 03:54
Arawyn, ai siis olitko Cradle Öf Filthin keikalla? Onnea joka tapauksessa. Bändin live-esiintymisiä on syystä tai toisesta näiden hardcore-keikkailijoiden riveissä parjattu heikosta äänentoistosta johtuen, mutta liekö se sitten niin. Tiedä häntä. Tiedä näitä. Painun nukkumaan. (Eli oikeasti hipsin savukkeelle ja sitten pelaamaan Call Of Dutya.)
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 20:15

Lainaus: Arawyn

Äwwäwää, olen ihan sekaisin eilisestä keikasta

Eturivi, nimmarit, sotamaalaukset ja ilotulitus. Oli kaiken odottelun arvoista, ehdottomasti! Jopa sen Uniklubin keikan...

Pakko nähdä uudestaan!

Hei, minäkin olin kattomassa CoFia Kuopiorockissa! Minustakin vetivät loistavan keikan, ja minäkin sain heiltä nimmarit.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit