Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeisin bändi-ihastuksenne?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.06.2008 23:39
Minä kuuntelin youtubesta tuota Rasputinaa, Switchblade Symphony ja Volbeatia teidän suosituksienne mukaan, notta kiitosta vaan, Iiriva ihastui myös!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2008 09:14
Ohoh, onpas täällä moni hurahtanut tuohon Volbeatiin. Vaan mikäs siinä, oikein meneväähän se on, ja laulajalla on mielestäni mahtava ääni.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.06.2008 12:32
^ Todellakin! Eihän se erityisen goottia ole, mutta hitot, tarvitseeko kaiken aina ollakaan!
Kirjoittanut: minikivi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.06.2008 18:23
minä ainakin olen tykastynyt äskettäin tohon Airbourneen ja In Flamesiin molemmat ihan hemmetin hyviä Bändejä.
Kirjoittanut: rroossaa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.06.2008 19:26
Tokio Hotel ja Killerpilze on tämän hetkiset fanituksen kohteet (ollut jo aika kauankin.)
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.06.2008 12:44
Bela Lugosi klubilla kuulin ensimmäistä kertaa Shadowplay -orkesteria livenä, ja hitto miten kolisi ja kovaa! Asia jonka olemassaolosta olen kyllä tiennyt, mutten syystä tai toisesta ole kokenut tarvetta tutustua sen paremmin. Mitä olenkaan menettänyt!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2008 20:04
Minä en lämmennyt tuolle Rasputinalle. Kuulosti vähän niinkuin Emilie Autumn olisi menettänyt kaiken musiikillisen lahjakkuutensa. EA tekee raastavista äänistä mielenkiintoisia, Rasputina vain...no, raastavia.

Onko kellään ehdottaa jotain sellaista vanhemman Silentiumin tyylistä?
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 17.06.2008 19:22
Kuulin vasta nyt yhtyeestä nimeltä Faith No More, ja osa biiseistä kolahti tajuntaan ihan suht muistettavasti, melko laidasta laitaan- tyylisiä biisejä kun heillä näyttäis olevan.
Toinen bänsi on tuo OOMPH! en pahemmin tiedä kuin muutaman kipaleen heiltä, mutta ihan jees olivat, ainakin Fieber, Hagenin kanssa laulettu versio. Tiedä sitten onko biisi Fieber yhtään samankaltaista kun bändin muu tuotanto. En jaksa ottaa selvää.

Ohhoh, ihmettelen itsekin tuota Volbeatia, itse ihastuin viime maalis-huhtikuussa kipaleeseen Radio Girl, Radio Rock soitteli sitä niihin aikoihin. Muistaakseni, joten laitetaan kai.

Lainaus: Piiskansiima

laulajalla on mielestäni mahtava ääni.

I agree, konemainen bassoilija, eikös ole Tanskasta kotoisin, vaikka lienee koko yhtye eikä vaan solisti.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.06.2008 22:11
Täältäkin lennähtää tassu ylös Dragonforcelle, hieno bändi.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.06.2008 23:26
Mä oon hurahtanu täydellisesti ruotsalaiseen hard rock pumppuun, Hardcore Superstariin, jonka näin livenä viikko sitten. Vaikka olin jo aikaa sitten kuullut bändin nimikkoalbumin (kai vuodelta 2006?), kolahti nyt vielä kovempaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit