Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Viimeisin bändi-ihastuksenne?

• Vastaa
IAMX

We must play our lives like soldiers in the field But life is short i'm running faster all the time Strength and beauty destined to decay So cut the rose in full bloom 'til the fearless come and the act is done A love like blood, a love like blood..

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
And Also The Trees:iin paremmin tutustuminen on ollut jo ajat sitten mielessä ja mitä olen nyt kuunnellut olen myös myös pitänyt. Kyseessä on pitkän uran tehnyt post-punk bändi ja olen vasta tutustunut alkupään tuotantoon. Vanhemman Curen ystävät varmasti tykkää, bändit myös tuntevat toisensa hyvin ja AATT on ollut Curen lämppärinäkin. Pitänee hankkia joku alkupään levy kohtpuoliin ja/tai kokoelma.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Blackmore's night.
"Under a violet moon"-kappaleesta olen pitänyt jo monta vuotta (löytyy yhdeltä kokoelmalta), mutta vasta nyt tuli tehtyä lähempää tuttavuutta yhtyeeseen
  • Vastaa
Flesh field.

???: '' With all this talk about nuclear warfare and terrorist threats, if you were a weapon of mass destruction, who, what or where would your target be? Sascha Konietzko (kmfdm): MTV

• Vastaa
Eluveitie
  • Vastaa
Vihdoin sain tutustuttua Crematoryyn ja Cult of Lunaan, hyvä näin

http://www.myspace.com/immortalangelica

• Vastaa
Clan of Xymox ah mikä hunajainen ääni

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Folkkifestareilla viimeyönä esiintynyt folkrock bändi Tarujen Saari iski aikas kovaa.

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Rakastuin uudestaan vanhaan tuttuun, nimittäin Hanoi Rocksiin. Nappasin levyn summan mutikassa hyllystä kun lähdin lenkkeilemään, ja iski uskomattoman hyvä fiilis siitä musiikista. En ollut vähään aikaan kuunnellut kyseistä bändiä kun ei ole ollut yhtään sen mukainen fiilis. No, ei ollut nytkään aluksi, mutta tuli kun ensimmäinen biisi ehti puoleen väliin. Kivaa.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
London After Midnight
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.